Author Topic: БДЖ - обща тема  (Read 297557 times)

Offline eco_power

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 203
  • URBAN ECOLOGY
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2000 on: 09.04.2021, 01:46:01 »
Не зная, дали на някой друг, който е ползвал новите вагони, му е направило впечатление, но ергономичността на седалките е под всякаква критика. Слез 30 мин стоеж започват да ти изтръпват краката от този велик "дизайн" - предполагам български. В края на седалищната основа (отпред) е заложено да има издигната част (сакън някой да не изпадне), от което се получава пък притискане на кръсовосните съдове вна подбедрените мускули на стоящия. Сравнявах на живо със стария дизайн - ами не е същото. Забелязах, че и други пътници усещаха неудобство и се чудеха, как да се наместят. Не зная това в Коловаг ли го сътвориха или в Дряново, но по принцип си има стандарти, а и предварителни тестове, защото все пак става въпрос за дълги разстояния.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14031
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2001 on: 19.04.2021, 22:21:40 »
На седалките пише че са марка Пулман, не знам къде се правят, аз си правя асоциация с "пулмановите спални вагони" Идея си нямам дали фирмата има нещо общо с легендите от едно време. https://www.google.com/search?q=Pullman+seats&ei=n9Z9YL2sKMiFwPAPm42UsAo&oq=Pullman+seats&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAMyCwgAEMcBEK8BELADMgsIABDHARCjAhCwAzIJCAAQsAMQBxAeMgkIABCwAxAHEB4yCQgAELADEAcQHjIFCAAQsAMyBQgAELADMgsIABDHARCvARCwAzIFCAAQsAMyBQgAELADULsXWNAkYNInaAFwAHgAgAH9AYgB_QGSAQMyLTGYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6yAEKwAEB&sclient=gws-wiz&ved=0ahUKEwj995ahgovwAhXIAhAIHZsGBaYQ4dUDCA4&uact=5

На предишните модернизации от 90-те и 2ХХХ години на дръжките на седалките пише "Самоков", вероятно ги правят там и наистина са много удобни, направо заспиваш на тях.

Впрочем появил се е още един вид от тези вагони, с изцяло лепени стъкла и 2Х2 реда седалки, различни от седалките от вагона в който пътувах. Прилича ми малко на предишните май бяха 44-та серия и подозирам че седалките са същите. На 3-тата ми снимка се вижда такъв вагон.

Тук попаднах на видео от една песен в която се вижда част от процеса на модернизация на тези вагони. Вижда се че май и носещата конструкция от страни се изгражда изцяло наново, само челата и рамата може би са от старите вагони. Гледайте някъде от 1.20 нататък, след това от 2.25 натам

=82

« Last Edit: 23.05.2021, 13:58:22 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14031
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2002 on: 23.05.2021, 13:57:36 »
Три снимки от последните дни. Още от реновираните вагони 74-та серия със синьо оцнетяване, в състава на ПВ Самуил-Русе на гара Разград. Вече все по-често взеха да се срещат от сините. Не са лоши, но някак в червено бяло повече ми харесват, отколкото в студени цветове. Един хубав вагон-ресторант на който попаднах във Слънчака, за който влак още в 12 на обяд бяха свършили местата, дори за 1-ва класа а между отделни гари имаше по 1-2 прави около вратите.
И една чамуга на Мездра, на влак Берковица-Мездра с доста запазен почти оригинален салон, кожените седалки и дървените дограми.

Добро впечатление ми направи че по линията Русе-Каспичан на доста места правят ремонти и релсовия път е подменен, но на места явно още не е готово и скоростта е много ниска, а някои влакове са с трансфер влак-автобус-влак. Много хубаво че са почнали и тази линия и в този край да има високи скорости, вместо само за Бургас. Там където е готово се движехме с доволно висока скорост. А тази линия ми направи впечатление че е доста натоварена откъм товарни влакове, почти на всички гари се разминавахме с дълъг товарен влак. Явно доста товари возят между пристанищата Русе и Варна, но като че ли няма изгледи да удвоят линията.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3803
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2003 on: 25.05.2021, 22:38:44 »
Това с дневниците за състоянието на локомотивите, дето трябва да се чете в депото и да се отсранява, имам такова особено лично мнение за тия неща, че не мога да се въздържа. Беше ми писнал живота да попълвам тия дневници, едно и също сума ти пъти (Тодораки да потвърди), и на никой не му пука, а хората попълват и попълват за повреди. Не стига че (не мога да се сетя точно номера) 460хх (дали беше 46069) седалката на помощника се откачаше и падаше в движение, а на мястото на стола оставаше един стърчащ, метален шиш, което си беше реално животозастрашаващо. Така съм падал и съм се въргалял по пода, само дето не ми останаха кайсийките на тоя шиш. И машинистите до мен въобще не реагираха, защото те самите са падали безброй пъти и вече не обръщаха внимание, само питаха дали съм ОК.
Ще отговоря тук, за да не спамим тролейбусната тема.
Бордовия дневник е едно, а поръчката за ремонт - съвсем друго.
В дневника можеш да пишеш всякакви глупости и никой няма да обърне внимание, но при пусната поръчка за ремонт, локомотива документално е спрян от експлоатация и дежурния по депо става отговорен, ако го изпрати да работи, а работниците от ремонта по екземпляр от тази поръчка си отчитат работното време и човеко-часовете, като срещу всяка повреда за отстраняване съответния работник си вписва номера и се подписва, че я е отстранил, за което му се плаща... системата работи доста добре в това отношение, защото от ремонта имат полза от повече поръчки с повече повреди, а в същото време дежурния по депо не може да пусне локомотив с поръчка да работи без да е получил обратно екземпляр от поръчката със заверка за извършен ремонт.
Слабото място е, че машинистите често се стремят да пишат такива поръчки по-рядко и с по-малко повреди, защото не им се занимава или за да не дразнят дежурните по депо, които пък изобщо не обичат да се пишат такива поръчки, понеже остават без годни локомотиви.

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1343
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2004 on: 27.05.2021, 00:20:57 »
Добре де, машинистите пишат в дневника. Кой трябва да отвори дневника и да възложи написаното като поръчка? Ако връзката между едното и другото се губи, а тя се губи, то какъв е смисълът да се пише изобщо и нищо чудно, че на никой не му се занимава да пише повече от абсолютно задължителното, т.е. наличието на инвентар в локомотива. Да не забравяме колко пъти ти писа за неизправни реостати за един и същи локомотив навремето и въпреки, че знаеше, че никой не обръща внимание, ти смяташе за редно да го пишеш всеки път, както всъщност си и трябва.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3803
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2005 on: 27.05.2021, 01:15:39 »
Quote
Кой трябва да отвори дневника и да възложи написаното като поръчка?
Машинистът, който оставя локомотива в депото.

Offline Spas237

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 102
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2006 on: 27.05.2021, 16:10:56 »
Ето тук един клип с локомотив Смартрон от София до Бургас. Няма ли малко да оптимизират разписанията вече на влаковете, които се движат винаги със Смартрон?
От Септември до Пловдив примерно е по разписание 34-36 минути, а се изминава за 27-28, тоест останалото време трябва да чака на гарата... има и други места. Така се получават ненужно големи престои и бавене.

Ето тук един клип с локомотив Смартрон от София до Бургас. Няма ли малко да оптимизират разписанията вече на влаковете, които се движат винаги със Смартрон?
От Септември до Пловдив примерно е по разписание 34-36 минути, а се изминава за 27-28, тоест останалото време трябва да чака на гарата... има и други места. Така се получават ненужно големи престои и бавене.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3803
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2007 on: 27.05.2021, 16:44:19 »
Разликата във времето между Смартрон и друг локомотив е нищожна, за да има значение за разписанието.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6053
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2008 on: 27.05.2021, 18:01:10 »
Съгласно Приложение 26 целият участък Септември - Пловдив с дължина около 50 km  е  с допустима максимална скорост 160 km/h съответно разликата между времепътуването с локомотив с максимална скорост 130 km/h и такъв с максимална скорост 100 km/h не би трябвало да е повече от 3-4 минути.  :rolleyes: Би трябвало времето да се намали на 30-32 минути без проблем дори и да не може да се гарантира обслужване винаги със Смартрон.  :rolleyes:

Offline Spas237

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 102
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2009 on: 27.05.2021, 18:34:22 »
Разликата във времето между Смартрон и друг локомотив е нищожна, за да има значение за разписанието.
То и преди смартроните си беше разтеглено. Сигурно са го направили за около 100км/ч максимално. Щом само между Септември и Пловдив са 7-8 минути разлика между разписанието и реалното време, то до Бургас може да са едно 15-20 мин! Това не е толкова малко...
Имах предвид, че трябва да оптимизират разписанието за 130 км/ч(или съответната максимална скорост) тъй като вече е гарантиран локомотив, който си се движи с толкова.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6053
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2010 on: 27.05.2021, 18:52:06 »
Дори за максимална скорост 100 km/h с две кратки спирания в Стамболийски и Пазарджик пак е прекалено разтеглено.  :rolleyes:

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5557
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2011 on: 27.05.2021, 20:09:43 »
Вижте в разписанието ПВ 10117 - с 20 мин. престой в Септември стига за 3:20 до Пловдив, което си е 3:01 с 1 мин. престой. "Бързият" влак след него го взима само с 13 мин. по-бързо при 2 пъти по-малко спирания, а едно спиране и тръгване коства поне 2-3 минути.
ПВ 10171 изминава същото разстояние с 15 мин. престой в Елин Пелин за 3:40 или с 25 мин. повече при еднакъв състав!?
БВ 2640 стига за 2:32, като в целия участък Септември - Пловдив кара със 100. Същото време дават и на 8601 - 2:30.
Да не говорим, че дори и "експресите" ги спънаха с допълнителни престои за смяна на персонала в Горна Оряховица, Пловдив и София.
Ако се оптимизират разписанията и престоите 8601 може без проблем да падне под 6 часа до Бургас. Общо взето всички бързи влакове по 1-ва и 2ра линия могат да стигат с поне 15-20 мин по-бързо до крайна гара.
И в БДЖ е като и в градския транспорт - разтеглени разписания за да не се отчитат закъснения. Пък който се излъже да се вози, все ще изтърпи 15-20 мин. повече. Конкуренция няма. Това ще е така докато заплатата и бонусите на никой по веригата не зависят от качеството на услугата.
« Last Edit: 27.05.2021, 20:20:01 by Dragon »
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3803
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2012 on: 27.05.2021, 21:27:33 »
Надеждността на движението в железницата към момента е толкова ниска, че ако разписанията се направят за реалните достижими скорости, почти всички влакове ще са закъснели. Сегашното положение осигурява поне теоретична възможност повечето влакове да са навреме в крайна гара. Дали машинистът ще си направи труда да оправя закъснение за чест и слава е друга тема...
Като цяло появата на частен пътнически превозвач, за който субсидията е избиване на разходите, а продадените билети (съответно броя пътници) са чиста печалба може да разбута системата, така че да започне да функционира по-добре, но това за сега е в светлото бъдеще.

От друга страна, в повечето железници се оставя аванс в разписанията за оправяне на малки непредвидени закъснения, които са съвсем нормални и обичайни навсякъде, освен може би в Япония.

Това ме подсеща, че още когато "Слънчев бряг" се движеше със 150 км/ч, бързият локомотив се счупи и докато го сменим в Пловдив с такъв за 130 км/ч, закъсняхме 20 мин. В Бургас успяхме да влезем точно навреме. В същото време експериментите с натегнати разписания обикновено са несполучливи - няма никакъв толеранс за избиване дори на минимални случайни закъснения (тичащи пътници, временни ограничения на скоростта и др.), а повечето машинисти изобщо не могат да се справят, дори да няма никакви забавяния.

Не забравяйте, че влакът по линията се движи по съвсем други правила от автобуса по магистралата.

Разбира се има и фрапиращо разтегнати разписания, като например едно разписание на експрес "Чайка", по което само от Сливен до Карнобат имаше 15 минути бонус или друго на нощния влак 3637, по което от София до Варна имаше 75 минути бонус без престоите, но там няма и смисъл хората да пристигнат в 5 часа сутринта.

Що се отнася до Смартроните, те нямат почти никакво отражение върху времепътуването. Може да се каже, че основно намаляват вероятността от повреда по пътя, но и такива случаи вече има няколко вече.
« Last Edit: 27.05.2021, 21:33:11 by bdz43r »

Offline martin.l

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 22
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2013 on: 27.05.2021, 22:02:36 »
Що се отнася до Смартроните, те нямат почти никакво отражение върху времепътуването.
Изобщо не е вярно това. В късите рамена като Септември-Пазарджик заради бързото ускорение средната скорост е колкото на "Слънчев бряг" с машина за 150 км/ч!! Да не говорим в сравнение с други машини до 130, които така или иначе не са в ново състояние. Естествено, че има смисъл за поддържане на преизчислен натегнат график за влакове само на Смартрони, като се възползваме и от бързото ускорение, и от 130 максимална скорост. Още преди Смартроните да пристигнат се виждаше как с машини за 110 се покрива графика за 130, което говори за неефективно управление и ненужно презастраховане.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3803
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2014 on: 27.05.2021, 22:26:57 »
Работил съм и с двата (трите) вида локомотиви, знам как ускоряват.
Теглителната сила на Смартрона е по-малка от тази на 46 200, а с малките бързи влакове дори не достига максимума си. Самият локомотив има ограничение на ускорението и дори без вагони да го пуснеш, няма да излети както би се очаквало (за разлика от Тауруса например, който без вагони вдига 100 км/ч за 8 секунди).

Има известно предимство в ускорението само при високите скорости, но там пък ефектът върху времепътуването е най-малък.

Бързото ускорение е плод на машинистите, които се радват на новата техника и са по-склонни да бутат контролера докрая. Със стар локомотив просто не го правят, не че не може.

Offline martin.l

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 22
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2015 on: 28.05.2021, 12:58:51 »
Има известно предимство в ускорението само при високите скорости, но там пък ефектът върху времепътуването е най-малък.

Точно обратното е. Формулата за изминато разстояние с параметри начална скорост, средно ускорение и променлива време е квадратична от вида s= v0+ v0dt+v0dt^2. Или иначе казано параболата на изминато разстояние с по-високо средно ускорение се отваря повече и повече с увеличение на времето  Така по-бързо средната скорост расте до максималната във фазата на ускорение, тъй като средната скорост се изчислява като разделим изминатото разстояние на времето. Наистина извън механиката няма голямо значение, но все пак е уловимо.
Бързото ускорение е плод на машинистите, които се радват на новата техника и са по-склонни да бутат контролера докрая. Със стар локомотив просто не го правят, не че не може.
Съгласен съм с това. Дори и с 44.001-2 ускорението е доста близо до Смартрон, а оттам и времепътуването. Но именно защото може да се осигури постоянно надеждна/способна машина с бързо ускорение и еднаква/хармонична максимална скорост тези влакове трябва да вървят с натегнат график и тогава няма да разчитаме на случайности като усмотрението на машинистите. Освен ефекта от ускорението да не забравяме и този от спиране...Времето е пари, време е и БДЖ да изпълнява пазарна роля там, където може.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3803
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2016 on: 28.05.2021, 15:34:55 »
Естествено бързото ускорение има голям ефект върху времепътуването, но по този параметър предимството на Смартрона няма особено самостоятелно практическо значение, освен ако не заговорим за скорости над 130 км/ч, които по обективни причини за сега не са на дневен ред.
Quote
Но именно защото може да се осигури постоянно надеждна/способна машина с бързо ускорение и еднаква/хармонична максимална скорост тези влакове трябва да вървят с натегнат график и тогава няма да разчитаме на случайности като усмотрението на машинистите.
Достатъчно локомотиви за 130 км/ч е имало винаги през последните 10 години. Това, че не са били с различен външен вид не оправдава липсата на организация за подаването им приоритетно на подходящи влакове, нито неумението на машинистите да ги карат с голямо ускорение, когато е необходимо. В момента Смартрони се подават на определени влакове не толкова, защото са бързи, а защото все още не всички машинисти могат да ги карат и въртележката трябва да се съобразява с това кой ще кара локомотива на обратния влак, за да не стане така, че в крайната гара за обратния влак да няма нито друг локомотив, нито подходящ машинист. Така беше в продължение на няколко години в началото и с 44 001 и 002 - имаха си собствени влакове, въпреки че теглителните им възможности и максималната скорост с нищо не превъзхождат тези на всяка друга 44, в която е попаднал подходящият машинист, който да ѝ реализира пълните способности.
Quote
Освен ефекта от ускорението да не забравяме и този от спиране...
Ефектът при спирането е хипотетичен. Смартронът има спирачни възможности, недостижими за който и да е от старите локомотиви, но в практиката това се ползва за приоритетно спиране изцяло с електрическа спирачка без ползване на влаковата такава, докато при старите локомотиви се спира почти изцяло с влака. В крайна сметка спирачният път и отрицателното ускорение, съответно изгубеното време с различните локомотиви при спиране са еднакви в рамките на обичайните отклонения. Смартронът има предимство, ако някой състезателен машинист реши да влиза на перона на гарата със 130 км/ч, спирайки едновременно с всички видове спирачки при надгонване на закъснение, но това не винаги е добра идея и потенциалните грешки в преценката са много по-вероятни. Най-вече не може да се разчита, че сцеплението ще е винаги оптимално и електрическата спирачка ще е винаги налице (тя е зависима от контактната мрежа), съответно спирането трябва да е винаги такова, че да е възможно само с фрикционна спирачка и то с резерв.

Пак казвам, всеки от другите локомотиви с максимална скорост 130 км/ч може да закара влака за същото време, за което и Смартрона при нормални условия и с всеки от другите локомотиви, каран по същия начин, влакът ще пристига по-рано и ще чака време. Като пример, когато е снимано това за под 5:30 мин, разписанието даваше 8 минути: https://youtu.be/T0R_28XbieY . Със Смартрон, каран нормално, но без влачене, няма да има осезаема разлика.
« Last Edit: 28.05.2021, 16:08:56 by bdz43r »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6053
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2017 on: 28.05.2021, 16:00:49 »
Но в конкретния случай 34-36 минути между Септември и Пловдив са прекалено много дори за стар локомотив с максимална скорост 100 km/h, напълно възможно е да се намалят на 30-32.  :rolleyes:

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1798
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2018 on: 04.06.2021, 22:27:26 »
Докато бях в офиса, случайно влязох да видя как е хавата на радара... Особено впечатление ми направи, че почти всички останали влакове се движат по график или с до +10 минути, докато по седма главна жп. линия масово с някакви двуцифрени, половин-часови, едночасови закъснения. Сега влизам пак и впечатлението ми е затвърдено. БВ 7624 - 19 минути, БВ 7636 - 15 минути, БВ 7625 - 66 минути, БВ 9647 - 29 минути. Дори КПВ 20233 е с 14 минути. Някой има ли представа на какво точно се дължи? Локомотиви ли няма, или този път вагони не достигат? :neznam:
Поне за 7625 ми е ясно, че е чакал вагони от БВ 7622, който, явно, също е закъснял по-рано днес:
Quote
Днес, 18:00

Бърз влак №7625 (Видин 17:20 - София 22:10) се движи с 40 минути закъснение след изчакване на вагонен състав в гара Видин.

В допълнение, някакво странно закъснение и на БВ2626 още в начална гара Варна - 15 минути, докато 3636 е навреме.

едит:
Quote
Закъснение на ПВ 91104 (Самуил 20:34 - Силистра 23:20)

Пътнически влак №91104 (Самуил 20:34 - Силистра 23:20) се движи с 69 минути закъснение след изчакване на връзка с друг влак в гара Самуил.
Явно пътника към Силистра е чакал БВ 9622, който е с 28 минути.

Обобщено - два влака в североизточна България (2626 и 9622 (заради втория и 91104)), всички останали закъснения - по седма линия. Странно ми се вижда.
« Last Edit: 04.06.2021, 22:31:40 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14031
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2019 on: 04.06.2021, 23:33:30 »
Между Русе-Разпределителна и Каспичан в различни участъци на доста места правят ремонт/модернизация на линията за това влаковете закъсняват, на места се минава много бавно в продължително разстояние, отделно има много товарен трафик и разминавания почти на всяка гара. Поне това видях преди 3 седмици като минавах последно оттам. Даже някои влакове бяха с трансфер с автобус. Извадих някакъв късмет като пътувах че точно моя влак беше без трансфер този ден и почти навреме, само с 10-тина минути закъсня, въпреки намаленията заради ремонта и 2-3 непредвидени спирания.

Предполагам и посока Видин тече ремонт/модернизация. Нали там даже щяха да променят трасето? А то си е крайно време пари да се наливат вече в ж.п. транспорта вместо в асфалт и това че по всички линии текат ремонти трябва да ни радва. Крайно време е по линиите до морето влаковете да гонят 160 км/час, а по линии като Русе-Варна, Горна-Русе 100-130 поне. Особено Горна Оряховица-Русе, международна линия а почти няма право, само остри завои и баири, даже май никъде влака не вдига и 100-110 там.

А да добавим, че и централна гара до към 6-ти коловоз също е в основен ремонт и всичко е изринато, може и там да има ядове и закъснения, защото и там всичко е задръстено от влакове.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР