Масов градски транспорт > Качество на услугата
Хигиената в МГТ
RADOCVET:
А мивката мие само с вода на половин програма.
AGENT 006:
3022-10 04.12.2024 {1} by Sofiatransport transport gallery, on Flickr
3022-10 03.01.2025 {2} by Sofiatransport transport gallery, on Flickr
3022-10 10.01.2025 {3} by Sofiatransport transport gallery, on Flickr
:bag:
bahner:
Операторите добавиха секция, в която може да се следи кога са минали основно почистване превозните средства, би трябвало МТК и Метрополитен също да имат такава секция на сайтовете си. Добре ще е да се подават жалби, ако се возите на уж почистени, а да не са всъщност.
http://www.elektrotransportsf.com/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=129&lang=bg
http://cloud.sofiabus.bg/index.php/s/v1zz8gMewb0hYU7
difian:
И все пак кофти, че трябва да се разчита ползвателите на услугата да трябва да алармират за нередности, а не нещата да са свършени по принцип като хората…
Аз мога да споделя доста снимки на трамваи и тролейбуси с паяжини из салоните!
Petko21:
--- Quote from: bahner on 11.01.2025, 19:07:34 ---Операторите добавиха секция, в която може да се следи кога са минали основно почистване превозните средства, би трябвало МТК и Метрополитен също да имат такава секция на сайтовете си. Добре ще е да се подават жалби, ако се возите на уж почистени, а да не са всъщност.
http://www.elektrotransportsf.com/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=129&lang=bg
http://cloud.sofiabus.bg/index.php/s/v1zz8gMewb0hYU7
--- End quote ---
Това добре, но къде е бутона или секцията за сигнали? Щеше да е хубаво в тази секция, освен тази информация да има текст, че при забелязани нередности, пишете ни... еди къде си.
Navigation
[0] Message Index
[*] Previous page
Go to full version