Метро > По света
Метро в Русия и държавите от ОНД
ivan krastev:
Ето и проекти за новата четвърта линия на Киевското метро - Подольско-Выгуровская линия . Линията се очаква да бъде пусната през 2011 с 6 станции - 2 от тях подземни , една дълбока и една плитка станция , както и 4 ескадни станции !
станция "Глыбочицкая" - тя прави връзка с 3-та линия на метрото и е дълбока станция , пилонна , оборудвана с 6 ескалатора .
станция "Подольская" - прави връзка със 2-ра линия , станцията ще е ескадна и ще е оборудвана с 9 ескалатора - 3 на входа и 6 в прехода .
станция "Судостроительная" - ескадна станция , с 3 ескалатора .
станция "Труханов остров" - ескадна станция , с 3 ескалатора .
Следващата станция "Затока Десенка" също е проектирана ескадна , но тя ще бъде открита малко по-късно , защото районът в които ще се намира още не е застроен и след застрояването му тя ще бъде пусната .
станция "Радужная" - станцията е плитко заложена , сводеста , с 2 подземни вестибюла , оборудвана с асанциори за трудно подвижни хора .
conecto:
Интересно как хората мислят в перспектива - районът още не е застроен, но се прокарва метро
x3m:
при това в една бивша съветска република...!
maniak:
по-същия начин е в Москва
Относно пражкото метро, то за мен е образец за съчетаване на модерни технологии и съхраняване на "интерфейса" на станциите. През 2004 продължиха линия С от гара Холешовице до Ладви, като за четвърти път метрото пресича река Вълтава (река, а не бара, като Перловец ). Това е и най-натоварената линия. Движат се модернизирани и нови влакчета, произведени в Чехия със съдействието на сименс. Същите в момента се предвиждада се движат чак в Маракайбо. Интересно е, че разстоянието между станциите в центъра е намалено наполовина, като между станциите Hlavní nádraží и Florenc разстоянието е 425м!
greg:
--- Quote from: conecto ---Интересно как хората мислят в перспектива - районът още не е застроен, но се прокарва метро
--- End quote ---
А в София дори не се мисли за улици, камо ли за метро или трамвай!
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version