Други видове транспорт > Междуградски автобуси

Автогари в София

(1/10) > >>

tonyyyy:
Не знам дали на някой в общината му минава през ума сега когато вече действа автомагистрала “Люлин“ да се направи до една от метростанциите “Люлин“ или “Сливница“ автогара. Такава би могла да поеме не само автобуси в направление Калотина но и половината от тези които отиват в югозападна посока и сега са на “Овча купел“. До метрото ще е по-удобно за много повече хора отколкото “Овча купел“. Пътят до магистралата е само няколко минути, по магистралата до Перник е по-бързо, а и ще си разтовари малко “Борис“.
Поне аз не съм чул нищо по въпроса но дано имат нещо такова в предвид. Или поне пренасочване на автобуси тръгващи от Централна автогара в югозападна посока към магистралата, а не по стария път.

prof66:
реално при метростанция `сливница` имаш отгоре достатъчно място за развиване на нещо подобно - там, откъдето тръгва банкянската 42ка...

иначе съм `за` разтоварването на овча купел, не и за закриването и

greg:
 Последната станция на бъдещия МД-3 в ж.к.Овча Купел (някъде до ж.п. линията и околовръстния път), също е на комуникативно място за по-голяма автогара, обслужваща югозападна България. Вярно, че МД-3 сигурно ще е готов да речем 2017 г, но сигурно се разглежда и такъв вариант.

dimi:
Гаричката на МС " Сивница" не е никак голяма. По груби сметки може да побере 42, 54 и 2-3 маршрутки. Ако мислим за наистина ефективна автогара с места за чакащи, билетни каси, достатъчно място за междуградските рейсове, то трябва да е другаде :)

tonyyyy:
Да на “Сливница“  наистина е гаричка но все още има свободно място около нея въпреки напредващото строителсво. Има свободно пространство и от другата страна на “П.Владигеров“ а и отсреща на “Сливница“ са складове няма големи сгради.
На “Люлин“ също терена до метростанцията е свободен почти до булеварда, само на ъгъла имаше преди авто къща май на Килията.
Пък и не мисля че е нужна кой знае колко голяма сграда и паркинг. А ако е само междинна за тези(част от тях) от централна място за спиране на няколко автобуса и най много нещо като тази на “Сливница“.
Определено ще е от полза за голяма част от София, дано измислят нещо някой от превозвачите, че на общинарите едва ли ще им хрумне.

При бъдещия край на метрото в “Овча купел“ по скоро би била алтернатива на сегашната особено, ако се избере трасе което няма да минава през нея. А и говорим за години.
Докато тази на практика след пускането и на 2-рия диаметър догодина ще е по-удобна за 3/4 от софиянци. Плюс е и като пътуваш с метро няма нужда да предвиждаш аванс “задръстване“ а това е още по-голямо удобство.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version