Инфраструктура > Трамвайна инфраструктура

Стрелките в трамвайния транспорт

(1/79) > >>

rexkos:
Ще бъда благодарен ако някой ми обясни как се местят стрелките (за влизане в отклонение и прочие) в трамвайния транспорт?

ozzy:

--- Quote from: rexkos ---Ще бъда благодарен ако някой ми обясни как се местят стрелките (за влизане в отклонение и прочие) в трамвайния транспорт?
--- End quote ---
Аз пък се интересувам каква е технологията при тролеите за кръстовките  

София 70:
  Интересна тема!
Има няколко възможни начина по които се сменя посоката - говорим за в София
1 - Автоматично - всички работни стрелки снабдени с мост и мотор.
2 - Дистанционно - пл. Македония и пл.Журналист (Тези две стрелки се отварят само по начините посочени в т.2 и т.3) , Центр.гара, х-л Хемус , Триъгълника.
3 - Механично (Ръчно) - бул.Македония за 19 линия , Централна Гара за 3 ,посока Орландовци , пл.Журналист ( вече месец и половина и по всичко личи , че така ще си и остане),както и всички стрелки на маневрени коловози , депа  Трансенерго и  Трамкар.
Колкото до тролейбусният транспорт - начина на отваряне е като при трамвая , с тази разлика , че щом плъзгача излезне от обсега на езиците те се връщат в предишното си положение . Когато има стрелка , която да е  маневрена , се изключва и преместването става механично (дърпат се юздите на тоягите  )

Dragon:
Но как се подава сигнала за преместване на автоматичните стелки?

CKD:
При преминаване в тягов режим през моста на КМ веригата за управление на стрелката подава захранване към вагона и вследствие получилата се консумация във веригата езиците на стрелката се обръщат посредством магнити. Стрелките с дистанционно управление могат да бъдат отваряни освен по този начин а и с бутони от пулта на ватмана като в този случай се изпраща радиосигнал към стрелката.

Eто линк по въпроса:
http://tram.rusign.com/strelka/

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version