Инфраструктура > Трамвайна инфраструктура

1009 vs. 1435

(1/84) > >>

Eliano:
Не знам дали темата е дискутирана, но кое предпочитате?
1009 мм (стандартното за България) или 1435 мм (стандартното за Европа).
Аз мисля, че 1009 си има своя чар, а как си представяте 1435 по "Граф Игнатиев". Онези CKD по 20-ката остава да се разтресат и там и сградите ще паднат. 1435 в центъра на София е като на свинче звънче.

Освен това всички линии са 1009, само 20 и 22 са "черни овце". А и София няма време да губи средства в подмяна и преминаване към 1435. Нека да си остане така.

p1tnik:
Е тва е глупав въпрос - естествено че 1435 мм-то междурелсие е по добро - трамвайте имат по голяма стабилност при развиването на високи скорости и самите мотриси имат по голяма пътниковместимост. И не е вярно че CKD-тата на 20-ката се разтрасят - те тресат но не защото са калпави ами виж трамвайната линия каква е обърни внимание на релсите които са положени в панели (унгарския тип) от Гео Милев към Дружба особено по този баир тресе като за световно и новите които са с асфалт отгоре спирката на евлоги георгиев посока центъра е там трамвая не се усеща. Ако ще се строят нови трасета те ще са определено по качествени от преди 15 години каквито са били методите и трамвайте няма да се усещат докато се движат.

ozzy:
Не е важно какво междурелсие, важното е да се движат качествени мотриси!Въпреки че при 1435мм се събират повече хора, но не мисля, че е чак толкова належащо навсякъде да са такива

borosport:
Не, че е належащо, а и не навсякъде може поради тесните улици, но няма какво да си говорим 1435 милиметровото трасе е много по-добро от тесните трасета, а Елиано почва вече да ме дразни с глупостите си!

CKD:
Не само тебе.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version