Транспортът в другите градове > Бургас

Solaris Urbino 18

<< < (3/99) > >>

zirka:
^ Е, как не се радваш, от колко време не беше виждал истински автобус по 101. Истински: от автопарка на ''ББ'' – истинският и единствен наследник на някогашния ГТ. 
Няма нищо лошо – дълъг автобус по още една линия, при това очертаваща се за екзотична. Може и да са нямали къс за в момента, но и ако не, идеята е късите да почват да не смогват на броя пътници. Та има хора, дето никога не са виждали такива ''истински автобуси'' по тази линия!

По - миналата неделя имаше един съчленен по 4 (че пропуснах да отбележа). 

Bus_lover:
Ето че и аз успях да изпробвам новите ни придобивки. За да не спамя излишно, какъвто съм си графоман, ще поместя мнението си и за двата типа Солариси в тази тема, понеже съчленените ще ги зачекна повече.

Неповлиян от факта, че автобусите са нови, се опитах да гледам обективно на нещата, да се абстрахирам от сантименталните си чувства към една вече отминала ера. Уви - не ми се получи. Метановите соло Солариси донякъде ми се понравиха - добро ускорение; приятен звук от двигателя, който звучи на 90% като тези на търновските Ирисбуси Кросуей (нормално - и едните, и другите са с Ивеков двигател, все пак), ако изключим, че го липсва готиното виене, което се появява при превключване на последната предавка; нелоши декоративни елементи по стените между прозорците. Съчленените обаче са пълна скръб. Отвън горе-долу стават за гледане, но в салона не е чак толкова приятно - мирише на някакъв лекарски кабинет и имам чувството, че ще ми изскочи отнякъде някой субект с бяла престилка и спринцовка; двигателят не е особено шумен, но затова пък дудне отвратително натрапчиво дори за мазохист като мен, дето обича да му е шумно (снощи като се връщах от Търново, успях да усетя вибрациите дори по самата улица, когато нямаше друго движение); предупредителният сигнал на вратите пищи адски силно и ако бях кондуктор, не знам как щях да издържа 8 часа на това мъчение. Отделно и късите, и дългите имат ужасни седалки - хем твърди, хем тесни. Въпреки че всички ме знаете, че съм с наднормено тегло, досега никога не съм имал проблем да се наместя на седалките на другите автобуси и тролеи. Сега обаче бях като сплескан, когато аз, Кучето и една лелка седнахме на задната тройка седалки в един от соло Соларисите по 12-ката, а аз се озовах по средата  :help: Затова пък поне спирачките им коват - изобщо не се учудвам на онзи инцидент, за който е постнал новина Пластикат няколко поста нагоре. Интересен е и звукът от съчленението при по-остър завой.

Не вярвах, че ще го кажа, но и на мен вече ми липсват МАН-овете от Линц не защото ми харесваха кой знае колко, а защото предлагаха по-човешко пътуване. Седалките им са достатъчно широки и меки, вратите не ти надуват главата, а двигателят може и да е шумен, но не дудне по този начин. Отделно един мой приятел, който по принцип се радва на новото, би желал Тедомите да се върнат по 12-ката.

Но ще се опитам да завърша оптимистично. Докато все още съм студент, престоите ми в Бургас ще са по-дълги основно през летния сезон и се надявам, че поне тогава ще мога да се възползвам от тяхното основно преимущество пред вече спрените от движение автобуси - климатика.

plastikat:
Вече си имаме и "тунингован" SOLARIS URBINO 18 със сини светлоотразителни лепенки на чистачките. Не изглежда зле .

roshko25:

--- Quote from: plastikat on 04.03.2013, 21:58:07 ---Направи ми впечатление, че улица "Одрин" е изкърпена, както и легналите полицаи в Лозово са "шлайфани". Явно Лозово ще намаже от новите придобивки, а когато курсовете са комбинирани, ще се ползват Тедомите.

--- End quote ---
Кърпят ги, защото автобусите са предвидени да вървят по що-годе гладки пътища... Иначе като тръсне силно се пука предното стъкло (в четвъртък около 18:30 на връщане в 211 изтрещя нещо :/ ), а ако е по-голяма дупката - може и да стане нещо друго - вече има 2 съчленени в такова състояние... Пък и едва ли Тедомите са предвидени за марсиански пътища :D

plastikat:
2 съчленени със спукани стъкла ли ? :/

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version