Масов градски транспорт > Актуална информация

Подвижен състав

<< < (128/138) > >>

AGENT 006:
„Красна полаяна“ е велико депо. Дай им чисто нови трамваи до първата нужда от поддръжка, след това пиши ги „бегали“.

TRAMS SOFIA:
Тази вечер имаше открита и на тм4. Дали неявка или липса на Пес ,....не знам

Kukicha:
3630 на 76/2 цял ден. В следобедния час пик беше на +15, а това комбинирано с това че линията е на лятно разписание, съответно 15/20 минути в час пик, доведе до дупка около 35 минути. Разбира се оставаха хора по спирките.

Сутринта обаче тази кола беше 3320, който го смениха и отиде на 213 където е по наряд. На страна факта че немогат да намерят здрав МАН, но пък това да смениш дълъг с къс автобус в пиков момент си е ясна тъпотия. Реално не се учудвам, просто продължава тенденцията, че на всяка цена трябва да е нов автобус на дадена линия.

Whatnow14:
МАН има всеки ден на 404 поне един - могат да го дръпнат от там в краен случай. Когато 84 още беше в Дружба, на 404 имаше 3-4 МАН-а на ден редовно.

Като цяло ми е странно къде се движат всичките къси автобуси на Дружба, след като дадоха 84 на Земляне и 75 на Малашевци, а и преди това Проситита рядко се виждаха на линия. Следователно за 76 по-скоро причината може би не е толкова, че не могат да намерят здрав МАН, колкото липсата на водачи и това, че дадени автобуси са зачислени на еди кого си и без него не излизат, както беше писано в темата с Рекламите точно за един МАН.

Tisho:

--- Quote from: Kukicha on 19.09.2024, 21:57:56 ---3630 на 76/2 цял ден. В следобедния час пик беше на +15, а това комбинирано с това че линията е на лятно разписание, съответно 15/20 минути в час пик, доведе до дупка около 35 минути. Разбира се оставаха хора по спирките.

Сутринта обаче тази кола беше 3320, който го смениха и отиде на 213 където е по наряд. На страна факта че немогат да намерят здрав МАН, но пък това да смениш дълъг с къс автобус в пиков момент си е ясна тъпотия. Реално не се учудвам, просто продължава тенденцията, че на всяка цена трябва да е нов автобус на дадена линия.

--- End quote ---

Мисля, че на всички ни е ясно, че не разбираш как функционира планирането в публичният транспорт и си пишеш някакви хаотични глупости, съчетани с някакви твои си наблюдения и изводи, които не стъпват на някаква професионална или техническа експертиза, а на маниакално следене кой, къде и какво във всеки момент, час и секунда. (Което е целта на тази тема само, ако се забележат извънредни находки).

Диспечерът е отговорно лице за разпределянето на актуалните и налични превозни средства и броят шофьори на смяна по линии, изготвянето на наряди и подписването на транспортните документи, включително и на шофьорските пътни листи. Те са доказателство за извършената работа.
Следователно, дебело да подчертая Е решение и отговорност на диспечера как да структурира линиите, в случай, в който има аварирало ПС и трябва курсът да бъде покрит.
Ако 3630 е бил единственият наличен, то с него е закърпена линията. Курсът е обслужен, което е по-добре, отколкото да бъде слят със следващият. Ако бъде слят, това също е диспечерско решение, за което се носи съответната отговорност.
За диспечерите (на СА, СЕ, Метрополитен) пък са отговорни началниците на съответните дружества.
Неизпълнение на курс е нарушение на общественият договор.

Ако на шофьор му стане лошо, ще се появи резервата и ще го замести за един курс или колкото е нужно.
Затова съществуват резервите, а когато ги няма и ресурсът е кът, се случват тези "находки" и извънредни чудеса...

Мрънкането ти, че се използват нови автобуси произлиза от фенщината ти спрямо старите, но не стъпва на реалната ситуация, с която са се сблъскали диспечерите, които професионално работят това.

С други думи: никой не се интересува от твоят личен коментар (или опитът за оценка) на иначе професионалната работа на диспечерите, които заемат тази длъжност, за която им се плаща.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version