Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 868
1
Там е скандално как беше извършен ремонтът на Каменоделска - по старо положение с недопустими  ширини на лентите, с незаконно изменящ се габарит от 2 на 1 и пак на 2 ленти пред Военната костница. С ремонта на Каменоделска трябваше да се оправи изцяло кръстовището с История Славянобългарска до нормативните изисквания, а не да се прави престъпно и незаконно! Но толкова си можеха герберастите, на които дълго ще им сърбаме попарата. Ремонтът на Мария Луиза са го подарили на инженеринг, там при Козлодуй пак имаме незаконни ленти под 3 m. Наша фирма ще пребоядиса нещата, след 1-2 години пак ще е за ремонт и така…  :help:

2
Оххх, добре че е Пеевски да подеме инициативата за тази простотия с парите ни….

3
Дано скоро видим Източната тангента реализирана, Боян Магесник удължен до Асен Йорданов и схемата би имала друг вид… ;)

4
Улица 202-ра(никога няма да нарека улицата покрай гробищата „История славянобългарска“, който я кръсти така да си изяде ушите).
Наричай я задгарова тангента, като каквато е била замислена. ;)

5
… Даже бих казал, че на булевардите с ограничение 50 повече се нарушава ограничението и има повече предпоставки за ПТП, отколкото на България, Цариградско и околовръстното.
В кръга на шегата, както един британски водещ каза (Джеръми Кларксън) скоростта не е тази, която убива, а мигновеното спиране е фаталното.
Нали се сещаш, че за да е позволена скорост над 50 km/h има предпоставки за това - как се обслужват връзките със съседните територии, през какво разстояние има кръстовища и как са регулирани, каква е ширината на лентите и други… На улица с кръстовища през 100 m, лента за паркиране и активни ленти по 3 m, с пешеходно пресичане на терен, само самозабравил/никога осъзнал се идиот би карал над ограничението от 50 km/h. И то не в случайно толкова, макар че неандерталците зад волана си мисля, че ограниченията са да плюят пари на полицаите…

6
Някъде имаше снимка и се виждаше, че са вагони, вероятно 50 или 74 серия.
Дали снимката не е случайна архивна. В другата тема се цитира точно коя 31-ка е била:

32 075 вчера е горял в Шумен.

7
Поредното фиаско, сега ще омажат още повече и пощите, а те са милите аха живи... Можеше и БДЖ да намесят, поне сграден фонд имат, в излишък към днешно време.  :crazy:
Може с товарни вагони да разнасят стоката… ;)  :help:

8
Кога шефовете на Автото са се оплаквали публично?! Не са ли някакви анонимници, дето аз например никъде не съм ги чул и виждял откакто стъпиха в длъжност!?

А кое не е така ?

9
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 18.03.2025, 19:54:48 »
Наемат се фирми по обществени поръчки, където скритите условия на процедурата не са търсено качество и най-ниска цена, а кой ще върне най-голямо ресто. След това контролът по изпълнението никакъв го няма. Ялта да се включи и да изсветли схемите с частите, с ремонтите на общежитията, горивата и т.н., дето крепят икономическото мнозинство в СОС.

10
Утре 11/8 двете смени, 102/3 двете смени,  111/2 втора смяна , 111/3 първа смяна , 111/18 двете смени, 304 /1 втора смяна ОТКРИТИ
Хубаво де, ама тук да не сме ААЦ на Пейчев. Инфото трябва да се напомни на ръководството на Автото и на гараж Земляне… Те какво правят, за да решат този техен оперативен проблем?  :help:

11
Разни / Re: Ново строителство
« on: 18.03.2025, 17:20:28 »
По целия свят могат да се дадат примери за упадъка на историческите градски центрове и изместване на заможното население към периферията и извън градското ядро... Факт е, че в София точно тази зона се превърна още по-изразено в силно маргинализирана и с концентрация на мигранти. И това че се случва и по света, не означава, че не е некотролируем процес и няма какво да се направи!  :help: Задачата не е само урбанистична и трябва да се вземат мерки от редица други специалисти и институции, което у нас със сериозната девалвация на обществото трудно ще стане.  :/ 

12
Мине се, не мине се време и пак се започва с този 111.
 Не може да се съкрати, нито да се променя маршрута. Ще има протестни и други действия.
Мрънкането обаче, каква била трудна линията, през какви задръствания минава, как не може оперативно да се обслужва поради открити коли, не спират!!!!  :help:
А кое от изброените не е така ?
Е така си е, ама какво се прави за промяна на обстоятелствата? Предлага се разделяне на линията и веднага се надига глас, че не трябва, ще се протестира срещу промените... Като няма друго работещо решение, ще се търпят проблемите... Някой ден под някаква форма, ще се разшири последният участък между Бъкстон и Люлин, престъпно разпродаденото и застроено около скопените пътни възли в останалата част ще си остане вечен проблем...

13
Мине се, не мине се време и пак се започва с този 111.
 Не може да се съкрати, нито да се променя маршрута. Ще има протестни и други действия.
Мрънкането обаче, каква била трудна линията, през какви задръствания минава, как не може оперативно да се обслужва поради открити коли, не спират!!!!  :help:

15
От какво се е изпекъл така стикерът/информационна табела, че превозното средство е закупено със средства от ЕС (на първата снимка)? Загрява ли този капак и от какво?  :rolleyes:

16
Особено като знаем кои схемаджии са на власт, можем да видим следната постановка - нали навлизат частни оператори, вагоните вече не са толкова нужни на БДЖ, обслужването им е ненужен разход и дайте направо да ги продадем почти като за скрап, защото нали не са в движение. Взимат ги частниците, правят им ревизиите, сменят им облепването и ги пускат в експлоатация….  :fan:

17
Това си е живо прахосване и крадене на пари! Хубаво е парите да се инвестират разумно, а не да се изхвърлят където ни падне! Сега са се намерили за строителството, но после за експлоатация и поддръжка откъде ще дойдат?! Новият пасажер преди време беше обявил императивно, че пари има, но така и не каза откъде му е информацията и до кога са осигурени!? Защо да плащаме за неефективно ново метро, когато имаме трайно недофинансиране в другите форми на МГТ?  :help:

18
Силно имам надежда кварталната група да не се окаже с жертван транспорт заради метрото, защото за момента е повече от добър.
Метрото вози на пет пъти по-висока цена от автобусите и на над два пъти по-скъпо от електротранспорта! Инвестира се половин милиард в строителство на метро до района, нагло ще е да се иска и запазване на съществуващите линии. Досега автобусите са возели на цена 5 лв./km, метрото ще вози на над 25 лв./km. А и метрото едва ли ще е на 15-30 минути, като сегашните линии. Тоест 25-те лева ще са и за повече от досегашните курсове на другите форми МГТ.

Кой ще плати разликата в разходите!? Или може би трябва съществено да се вдигна данъците на живущите в района! ;)

19
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 12.03.2025, 14:02:05 »
А при нас има  общини Марица и Родопи, което пречи на пускането на ГТ дотам.  ;)
Както написах, не пречи да се създаде регионално обединение… Но да не забравяме, че в самия Пловдив няма нормален градски транспорт, какво да говорим извън строителните му граници!

20
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 12.03.2025, 14:00:37 »
Един оранжев “Соларис” с реклами “Постауто.ch” заходи точно към КАТ за регистрация.
Не би трябвало да е реклама, а това да е ливреята на оригиналния му оператор.

Pages: [1] 2 3 ... 868