1
Актуална информация / Re: Подвижен състав
« on: Yesterday at 23:16:12 »
1131 пък беше цял ден на 304, а 1823 на 54. Вчера пак имаше 18хх на 54 - 1857.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
7175 - 27/4, по наряд е бил на 24. Явно ще ги пишат и по селските линии.
Не виждам много логика в размяната на колите между ТБ5 и ТБ7, особено от гледна точка на нулевия пробег, но нека да видим какво ще се получи.
Доколкото съм запознат идеята е две от колите по А3 да са двуетажни, така че е нормално да има Ютонг/БМЦ на останалите две. Цяло чудо ще е, ако 2601 е бил на линия. Не е излизал от около година сигурно.
От днес 7/7 се обслужва от Искър, 1661 е по наряд.
И аз 2-3 пъти вместо МАН виждам разпадащо се ВМС на 3. Представям си в тия студове какъв е студ вътре, преди на 314 им замръзваха стъклата. Пак ще си загубят пътниците.
В Коста Рика, за съжаление снимките не са цветни...
За 46 се надявам да намерят работа на някоя електромаршрутка, която събира прах в гараж Земляне. Но ето, за такава линия има шофьори, а за нощния - не...
Пресушил си е бюджета.То да беше само 1405 такаа..А тези двата са сред най-редовните на линия между другото.
2505 и той смърди на масло в салона, 3 спирки ми трябваха, за да ми стане лошо и да сляза да чакам следващия...
3311 ли му е бил номерът от BVG?Да.
Значи би трябвало да е от серията SD83 и да е произведен 1983 година?
https://www.traditionsbus.de/Fahrzeuge/sd_83.htm
http://www.berliner-verkehrsseiten.de/bus/Fahrzeuge/Typen/SD/body_sd.html
Първи ходови проби в гараж Малашевци
3311 ли му е бил номерът от BVG?Да.