Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Niko.G

Pages: [1] 2 3 ... 36
2
2081-309 се е ударил леко в дърво след засичане. Счупено му е лявото огледало плюс пукнато стъкло от същата страна.

4
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 15.02.2025, 07:57:44 »
Мисля, че сега е спрян за нещо, но иначе си излизаше миналата година.

5
Отдавна имше идея да работят на 120, но двуетажните поеха колите на 78, които шофьорите от втора автоколона не искаха да карат с такова желание, а 120/9 пък досега беше връзкарска кола във втора АК.

6
Какъв е смисълът 63 да се разхожда до Златните при положение, че 61 ходи то там всеки ден? И без това 63 е на 30-40 минути, сега ще стане на час. Съмнявам се да вдигнат колите.

7
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 14.02.2025, 12:17:07 »
2167 влиза поне два пъти на седмица за ТР. Сега му сменят глави.

8
То не е и нужно да е изискуемо по закон, по-скоро колкото да се различава.

КН****ТВ и Т****Н добавени към таблицата със стари серии: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1rDfSCLb-6kCTVO9hUyS6vjtVYtkAmylSdZDhx14BM3c/edit?usp=sharing
+
Я1284ТВ
СЗ3208ТВ
ПЗ1585ТВ
Л2400ТВ
Б1930ТВ

С8021ТН (този го има в таблицата но все пак го пускам като линк за снимка)

Добавени са в таблицата.

КН****ТВ и Т****Н добавени към таблицата със стари серии: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1rDfSCLb-6kCTVO9hUyS6vjtVYtkAmylSdZDhx14BM3c/edit?usp=sharing
Серии И и Ч на жълтите номера и ЛК, ПБ, ТВ на белите има за всеки областен код отпреди 1992 г. Трябва или да не се споменават в таблицата, или да влизат във всички областни кодове. Ясно е, че 35 години по-късно не могат да се намерят фотодоказателства за всички области, но всички те са съществували някога.
Не е включена последната жълта серия в София С **** БГ. БВ и БГ бяха първите серии с вехти коли от автокъщите в Германия, Австрия и Нидерландия.

И, Ч, ЛК, ПБ и ТВ ще бъдат добавени навсякъде. Добавена е и С****БГ.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1rDfSCLb-6kCTVO9hUyS6vjtVYtkAmylSdZDhx14BM3c/edit?usp=sharing

9
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 13.02.2025, 19:41:56 »
Ти изобщо пътувал ли си с 2169? Или както винаги прости си мрънкаш.

Явно историята с 2170 се повтори... :(
Да се готви 2168!  :rolleyes:
Да се готви един друг газов модел автобуси, че и на тях им идва времето.

Спокойно. Немарливостта вече и до това доведе(2026). Иначе пламъкът при 2169 най-вероятно е тръгнал от печката. Въпросителните местоимения са излишни.

10
2820 - ТБ 6

Онзи ден 2816 и 2824 бяха на ТБ7.

11
Това не е правено с 30-40км/ч. Явно имат кости за трошене.  :fan:

12
Прецизността наистина липсва при тези номера. На запад още през 60-те са правили супер прецизни табели с DIN шрифт, докато тук освен при наистина кривите символи при черните табели, кривите и нееднакви символи продължават и при тези табели.

13
ВР****НА?? Имало ли е други серии с Н във Враца?

Забелязвам и изменение в шрифтовете между годините, съдейки по деветките и шестиците. Вижте примерно девятката при ВН 5849 Т, ВТ 1709 А и тази при Е 0809 А. При първите две прилича повече на тази, която се използва сега, с по-извита опашка(което ме кара да си мисля, че са по-нови), а при благоевградския номер опашката не е извита. Същото е и при шестиците.
 Има и изменение и при С-тата. Вижте примерно СО 3596 ТА и номерата отдолу. При тези отдолу "С"-то изглежда по квадратно и по-широко, в сравнение с другите номера съдържащи буквата С.

ВТ 1709 А е наистина интересен случай. И аз знам, че е от жълтата ера. И да не е, най-логично е да е с точки и да не е с такова разстояние между цифрите и буквата А. Уповавайки се на теорията ми за деветките, въпреки, че няма азбучна логика, изглежда да е по-нов номер от ВТ****Р примерно, защото вкъщи имам номер ВТ 6591 Р при който и 6-цата и 9-ката не са с извити опашки, а и второ, при ВТ 1709 А вече липсват точките(въпреки, че има номера ВТ****Р без точки).

14
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 08.02.2025, 19:27:48 »
От архива:

2079 by Niko G/AetherShots, on Flickr

15
Кривите в гората са с малки радиуси и биха затруднили дълги трамваи. При това ако се запазят интервалите 6-8 минути ще са полупразни. :rolleyes:

Кога за последно се качи на ТМ10, особено в пиков час?

16
Кой казва такова нещо? Нови трамваи си трябват, откъдето и да го погледнем. Българските трябва да изчезнат час по-скоро, тях няма с какво да заменим в момента. Отделно се говори за разширение на трамвайната мрежа, сгъстяване на интервали, това с какво ще го направим? Отделен е въпросът, че е безумно да се поръчват толкова къси трамваи.

Най-вероятно ще купуваме в бъдеще още Песа, които да заменят БГ дараците. Таман пуснаха и нов дизайн.

17
Търг за нови 20 къси трамвая за линии 3, 10, 15:

https://www.facebook.com/photo/?fbid=936422158697693&set=a.411095284563719

За мен 20 са крайно малко. Вероятно доставката няма да е скоро и на 10 и 15 ще се движат смесено с (модернизирани, ако изобщо се стигне до там) ЧКД.

Вече стана известно, че ще се поръчват нови 20 трамвая за 1009мм, за това пускам тема с линк към обществената поръчка. Дължината на трамваите е приблизително колкото на 6-осните българки трамваи и с прогнозна стойност 80 милиона.

https://app.eop.bg/today/406652

18
Както на вас Х43 ви е трън(преди нея си е имало директна линия от центъра до гр.Банкя, явно не съм разбрал), защо 46 да не е? Какъв беше проблема през курс 49 да ходи до там? Като цяло сегашният статут на 44 за мен е съмнителен, по-удачно ми се струва линията да стане част от BUSINN системата и да бъде на повикване.
 Ок. Дайте обосновка за другите линии, защото някакси не ми се струва 100% адекватно 84/184(само пример) да са на ротационен принцип из депата, а в друга част на София само да се харчи ресурс.

19
Още няколко интересни снимки.
Жълт Мерцедес на Никан Лайн по линия 16 от 2005. https://phototrans.eu/14,362215,0.html
Ето и друг интересен техен автобус по линия 116, дали за него не се говореше по назад в темата? https://phototrans.eu/14,308087,0.html

Два от пловдивските автобуси, наети от Сиббус в София за подпомагане на линия 72. Всъщност не съм сигурен дали точно 1605 е бил в София, но е имало от същите 405-ци.

20
По тази логика и ТМ 22 не трябва да спира на спирките през Гара Искър и Дружба 1.

Pages: [1] 2 3 ... 36