Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Niko.G

Pages: 1 [2] 3 4 ... 37
21
Търг за нови 20 къси трамвая за линии 3, 10, 15:

https://www.facebook.com/photo/?fbid=936422158697693&set=a.411095284563719

За мен 20 са крайно малко. Вероятно доставката няма да е скоро и на 10 и 15 ще се движат смесено с (модернизирани, ако изобщо се стигне до там) ЧКД.

Вече стана известно, че ще се поръчват нови 20 трамвая за 1009мм, за това пускам тема с линк към обществената поръчка. Дължината на трамваите е приблизително колкото на 6-осните българки трамваи и с прогнозна стойност 80 милиона.

https://app.eop.bg/today/406652

22
Както на вас Х43 ви е трън(преди нея си е имало директна линия от центъра до гр.Банкя, явно не съм разбрал), защо 46 да не е? Какъв беше проблема през курс 49 да ходи до там? Като цяло сегашният статут на 44 за мен е съмнителен, по-удачно ми се струва линията да стане част от BUSINN системата и да бъде на повикване.
 Ок. Дайте обосновка за другите линии, защото някакси не ми се струва 100% адекватно 84/184(само пример) да са на ротационен принцип из депата, а в друга част на София само да се харчи ресурс.

23
Още няколко интересни снимки.
Жълт Мерцедес на Никан Лайн по линия 16 от 2005. https://phototrans.eu/14,362215,0.html
Ето и друг интересен техен автобус по линия 116, дали за него не се говореше по назад в темата? https://phototrans.eu/14,308087,0.html

Два от пловдивските автобуси, наети от Сиббус в София за подпомагане на линия 72. Всъщност не съм сигурен дали точно 1605 е бил в София, но е имало от същите 405-ци.

24
По тази логика и ТМ 22 не трябва да спира на спирките през Гара Искър и Дружба 1.

25
Така е. Преди беше толкова по-удобно да се стигне до Банкя от пъпа на София. За мен това с 46 е половинчата работа, редно е линията да е с повече коли и с повече курсове. Случвало се е хора да остават по спирките... :help:.

26
То не е и нужно да е изискуемо по закон, по-скоро колкото да се различава.

КН****ТВ и Т****Н добавени към таблицата със стари серии: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1rDfSCLb-6kCTVO9hUyS6vjtVYtkAmylSdZDhx14BM3c/edit?usp=sharing

27
Зависи от коя част на Италия все пак. Не е толкова малка италианската диаспора у нас. Имам преподавател португалец, но не от Лисабон или Порто, а от по-провинциален район, който уж за кратко дойде в България, а в крайна сметка се установи в София и си намери българка за жена. Пропроцията цена-доход все пак е горе-долу същата като у нас.

28
В крайна сметка много държави слагат обикновени номера на ремаркетата. Пък и явно Е*-тата ще стават за МПС. Преди багерите и тракторите бяха с такива номера с Е* серии, тъй че тези номера не са били само за ППС без двигател.

29
Какво смятате за бойкота над веригите в Хърватия, Сърбия, и тн.? От мен имат евала. Българинът е най-големия мрънкач срещу чуждите вериги, а сега е по-тих от водата. Тук все сме по-умни.

https://money.bg/economics/nedovolstvoto-ot-tsenite-v-harvatiya-dovede-do-oshte-po-mashtaben-boykot-v-dneshniya-den.html

30
Докато АПИ не се впрегне да си поокастри клоните и да си обезопаси срутищата по пътя за Пасарел, движението на двуетажни автобуси по линия 3 е преустановено. А същите падащи обекти са опасни за всички преминаващи ППС. Дори и Ютонгите опират в стърчащите клони.

31
По тази логика нека и 84/184 се обслужват от Софкънект. И без това обслужването от СА е чики-рики, а не се знае до пуска на новото отклонение на метрото на какво дередже ще са в СЕ. До скоро горещия картоф беше само 184, сега и 84 почна да се прехвърля ежеседмично между Дружба и Земляне, като обща компаньонка. И това докато в същото време през деня се движат кислородните бутилки 46, 68, 75 и 804, но за тях има твърд технически и човешки ресурс.

32
Да. Сама по себе си, допълнителната искърска кола по 7 не е най-големият проблем. Но вечно едно нещо е за сметка на друго. А ако и Надежда(Левски) не успее да покрие?

33
2808-Тб4

Увеличението на колите на ТБ7 поставя под въпрос нормалната експлоатация на останалите линии от Искър.

34
2153-309
2076-310

35
Новата серия в София е ЕО, тука вече избиха рибата!!!


Сега възниква друг въпрос. Дали СВ****ЕО ще е за ремаркета или МПС?

По мое мнение - предполагам, че няма да видим серията "ЕО" за автомобили, а за първи път е най-вероятно да я видим в употреба за (полу)ремаркетата във Варна, където след като се изчерпат ЕМ и ЕР, а еднобуквеният регионален идентификатор за града: 'В' едва ли ще се е изразходил дотогава, ще им се наложи да вкарат серията "ЕО" за полу- и ремаркетата.

А всъщност още по-вероятно е най-скоро да влезе в употреба "ЕО" за ремаркетата в София-град между сериите ЕН и ЕР.

При всяко положение, дали във Варна или в София, това ще се случи в началото до към средата на следващото деситилетие...

Да, да, ама неее...

36
2314 с млечни десерти Fantasia.

37
Изтрити теми / Re: Подвижен състав
« on: 01.02.2025, 21:28:44 »
Ах, този...2006.

38
Напротив. Страната откъм вратите е облепена.

39
Реших да направя списък със сериите на белите номера от периода 1992-1999 с една буква и две букви. В таблицата на Магирус има само сериите с две букви. Аз се заинтересувах да потърся какви е имало  и с една. …
Миналата година започнах ето тази таблица със старите серии и наскоро се сетих за нея. Правя забележка, че все още е в работен вариант. Отделил съм ги по област, цвят, тип на ППС.

40
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 31.01.2025, 21:36:50 »
В Дружба продължиха това дело.

В Дружба никога не са боядисвани седалки, ама никога.

Недей да говориш неверни неща. Абсолютно всички зелени бяха с боядисани седалки. Половината не бяха ходили до АРЗ. Дори им боядисваха гумените вложки на облегалките.

Кои бяха ходили в Дупница?

Pages: 1 [2] 3 4 ... 37