Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Niko.G

Pages: 1 ... 31 32 [33] 34 35 36
641
Определено няма как да мине двуетажен автобус оттук.

2667 не разбива ли горната си част точно тук?

642
del

643
2079 излиза ли?

644
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 20.02.2024, 00:58:04 »
Като говорим за нови придобивки, днес уцелих Сканията на Петко по 4 и не виждам причината за негативните коментари, които прочетох, с изключение на това, че малко дрънчи, ми се видя доста добре.
В нея и в зелените мерцедеси ще е много забавно в моментите, в които климатикът не работи...

Отваряеми прозорци ли нямат? :eek:

645
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 19.02.2024, 23:33:23 »
Напомня ми на ето тази снимка от март 2022:

3629 by Niko G/AetherShots, on Flickr

646
https://www.google.com/maps/@42.6474812,23.4075932,3a,90y,195h,105.91t/data=!3m7!1e1!3m5!1s02KgaC8gx01MbBaEiYc0WA!2e0!5s20220601T000000!7i16384!8i8192?entry=ttu

А за този блок в Дружба 2, някой нещо да сподели? Никъде няма такъв модел и в двете Дружби, че да не кажа голяма дума, но не мисля, че изобщо има такъв втори в София. Сигурен съм обаче, че съм виждал по другите градове.

647
Идеи / Re: Източна част на София
« on: 18.02.2024, 17:12:04 »
Безспорно, има нужда от бърза линия между Дружбите и АС Изток, която да не излиза от рамките на града.
Според мен е смислено да има някаква рингова линия от рода на Младост-Дружба-Автостанция Изток - Левски по източна тангента или през Слатина

Потретвам с риск да стана досаден, именно 104 е линията замислена с такъв маршрут. Младост 3 - Дружба 1 - МС Дружба - Слатина - тунела при гара Подуене - Ботевградско шосе - Изток. За съжаление бяха проведени само тестови пробези с този маршрут.

648
Стане ли обособяване на трасето по Черни, Х9 най-накрая ще придобие експресен вид.

649
54, за съжаление, откакто я помня тая линия, винаги са били само два рейса празник, дори още откакто тръгваше от Захарна фабрика. По едно време, пак говоря за тогава, станаха четири само в делник, пик. Но никога не е бил един вечерно време.
Максимално линията е достигала разстановка 4-3-4-2 в делник, като е имало и 4-2-4-2. В началото на 90-те пък почва като една единствена кола само в делник, без вечерта. Празник пък има с 1 кола и после с 2 (2-2-2-1).

Кога е била тази разстановка с 4 коли в пиковите часове? От чисто любопитство питам.

650
Идеи / Re: Източна част на София
« on: 18.02.2024, 03:09:18 »
Дали не би могло 384 вместо до Т2 през Т1 да бъде удължен до Автостанция Изток?

Ако са поне 5-6 коли делник, да, само дето ми звучи леко фантастично при положение, че до буквално днес линията работеше само делник поради липсата на водачи/ПС. Ако в близкото бъдеще се открие ресурс за нещо такова, то по-добре да се пусне 104(ако се налага нека не ходи чак до Младост 3), а 384 да си върши работата по Дружбите и по летището и района.

Идеята е за 6 месеца да се провери какво ще е натоварването през въпросния участък. Тази линия и без това е довозваща в Дружба и района на летището и може да се ползва за тази цел без да се влоши съществено обслужването.

Според мен ще си е натоварена и ще е бърза и удобна алтернатива на 14 или гоненето на трамвай 22. Безспорно, има нужда от бърза линия между Дружбите и АС Изток, която да не излиза от рамките на града.

651
Quote
Ако ще говорим за разписания, трябва много да се наблегне на празничните.

същото важи и за другите линии...

Аз пък искам да споделя за моя трън в за*ника. Недоумявам как 54 ПП/П е с 2 коли, като 54/1 е до 19:20. В абсолютно същото време, така сакралните за същата линия Conecto G се таралянкат полупразни по 77, 108 и бога ми...56 :help:. Дава се лоби на маршрутките на Кариста Транс ли или е плод на великите акъли от академията за науки на Житница 21?


Относно шоуто "Синхронизация", просто ще прикача това изображение без да го коментирам. Вие ако искате кажете нещо.

  :crazy: :stena:

652
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 17.02.2024, 22:16:15 »
Претопляте някаква много стара манджа! Защо не идете сега да заснемете "промяната" в Земляне, ама не да въртим клипчето по форуми и групи, а да иде там където трябва(вие много добре знаете къде)? Сега е в пъти по-скандално. Махнахме старите бангии, чудно. Сега обаче, имаме модерни автобуси на под 10 години, а някои вече са с "едната гума в МакМетал".

653
"София 70" с неизвестен инв. №, заснета през 2000г. Може би това е била последната година, в която по линии 1 и 7 са се движили такива трамваи.

След това остават само по 5 ли?

654
Не знам дали е обсъждано нещо подобно, но наскоро, обсъждайки как в някои области ще трябват нови кодове поради завършване на сериите, ми дойде една една идея. В сила от преди 18 години, всички превозни средства, които не са бракувани и се движат по пътищата, трябва да са с нова регистрационна табела със синя европейска лента отляво и символи съвпадащи с тези от латинската азбука. Това прави всички предишни рег.табели невалидни и води до масова смяна на номерата на автомобилите.
 Вместо цялата тази процедура и ненужното по-бързо изчерпване на серии и съответно кодове на области, можеше старите табели без синя лента, НО със съвпадащи латински букви да бъдат преиздадени със синя лента в следния формат:



В жълта лента, след кода за област, да бъдат обозначени с черен шрифт месец и година на издаване на оригиналната табела. Подобна практика съществува в Кипър.

При табелите с квадратна форма, жълтата лента да е под синята лента.



Ето и пример с номерата за мотоциклети и мотопеди:




Ще ми бъде интересно мнението ви за това как можеше да се случат нещата, вместо масовата смяна с чисто нови номера през 2006-та.

Изображенията са чисто илюстративни. Датите в жълтите ленти са примерни и не претендират за съответствие с оригиналните дати на издаване на съответните серии.

655
Идеи / Re: Източна част на София
« on: 17.02.2024, 00:29:18 »
Дали не би могло 384 вместо до Т2 през Т1 да бъде удължен до Автостанция Изток?

Ако са поне 5-6 коли делник, да, само дето ми звучи леко фантастично при положение, че до буквално днес линията работеше само делник поради липсата на водачи/ПС. Ако в близкото бъдеще се открие ресурс за нещо такова, то по-добре да се пусне 104(ако се налага нека не ходи чак до Младост 3), а 384 да си върши работата по Дружбите и по летището и района.

656
Има видни професионални пианисти и дейци на Съюз на клошарите - виждал съм такива около Триъгълника нощем като се прибирам от Oldskulls след концерти и фестивали.  :) Осветлението край Агресия наистина изглежда недостатъчно. :)

Кв.Толстой и района никога не си е падал по уличното осветление. Вътрешните улички масово си ги спомням доста тъмни, а някои сигурно и все още са такива, пък какво остава за обособеното трасе по Рожен.

657
Нощем излизат ремонтните из града, за ремонтни дейности по релсовия път. Работните по депата, и през деня можеш да ги видиш по маршрут от и до Трамкар и не само.

Май и юни месец покрай балове, празненства и тн ми се случваше да се прибирам почти всяка седмица в малките часове на нощта и мотриси 81 и 82 ги засичах почти всеки път по Ботев и М.Луиза и района. Въпреки че бяха неподвижни и в работен режим, за жалост така и не ги заснех.

658

Таман се появи някаква последователност в Ст.Загора при сериите с Р*.

Някои области караха с латинска последователност на буквите (напр. Враца със сериите СА, СВ, СС), повечето сякаш спазват кирилицата, но в точно този случай ... не знам. На Добрич май му слагаха каквото им падне преди време, област Монтана също имаха собствено виждане. Там започваха по латиница, но когато изстреляха ВХ след ВС, загубих интерес  :D

Добрич и Търговище са шампиони в нелогичните серии.

659
Идеи / Re: Източна част на София
« on: 15.02.2024, 12:14:37 »
По принцип е ясно, че има нужда от такава автобусна линия, доказателството са многото коли, които всеки ден минават по Източната тангента, бул. Брюксел, бул. Александър Малинов. Но общината категорично отказва - официалната причина бяха легналите полицаи по Източната тангента. Неофициалната - не искат да пускат линия през кв. Христо Ботев заради живущите. Не само това, ами общински съветници като Карлос Контрера искат и 79 да се съкрати и да не влиза в квартала. За мен това е грешка - първо, не всички жители на квартала са цигани, и второ - не всички цигани са крадци и вандали. Получава се така, че по субективни причини други хора страдат, заради липсата на транспорт. С новото мнозинство в СОС и с непрекъснатото отлагане на разширението на Източната тангента не очаквам този проблем да се реши преди 2030г. Дотогава пали колата и се бутай в задръстванията, нямаш избор.

Това със скъсяването на 79 вече отпадна. Оказа се, че не ромите вандалстват по автобусите, а в квартала слизат лепилари-гамени от Слатина и ги обстрелват с широка гама твърди предмети, от камъни до пъпеши през лятото. Проблемът на 79 в Хр.Ботев са неправилно паркираните коли, а не живущите. Ето че пуснаха и нископодови МАН-ове, по които им няма нищо. :neznam:

660
15 февруари 2024

От 15.02.2024г. започва прием на заявления за регистрационен номер по избор от СТ 0001 ТК до СТ 1000 ТК

В сектор „Пътна полиция“ гражданите могат да подават заявления за предоставяне на право за ползване на регистрационен номер за автомобил по избор от наличните в сектор „Пътна полиция“.

15 февруари 2024 | 08:55

Според таблицата на Magirus, серията СТ****ТВ не е издавана, а вече имаме серия ТЕ и в други градове освен София, но тя също е прескочена. Таман се появи някаква последователност в Ст.Загора при сериите с Р*.

Pages: 1 ... 31 32 [33] 34 35 36