Author Topic: Разписания  (Read 864781 times)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6815
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Разписания
« Reply #5640 on: 20.04.2022, 16:50:35 »
Очевидно е по-слабо населен от с. Подгумер, след като последният автобус по 94 е по-рано от този по 22.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6899
    • View Profile
Re: Разписания
« Reply #5641 on: 20.04.2022, 17:03:41 »
Все пак 280 и 94 са единствените автобусни линии в София, които имат по-сериозен поток късно нощем посока центъра и обслужват не само Студентски град. Също от СУ до гараж Малашевци нощем се стига спокойно за около 10 минути и не виждам причина да няма по-късни нощни курсове. :rolleyes:

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2049
    • View Profile
Re: Разписания
« Reply #5642 on: 20.04.2022, 21:11:03 »
Новите разписания , тм11. Поредния капацитет.
Надлез Надежда - Щросмайер - 1 минута , в обратна посока са 2 заради липсата на видимост и стрелката пред депото.
ж.к Красна Поляна - Балканкар - 1 минута, в обратна посока са 2.
Грозден - Хюндай - 1 минута и в двете посоки.

3 те минути са дадени на Княжево, вместо досегашните 2 минути.
« Last Edit: 20.04.2022, 21:13:19 by TRAMS SOFIA »
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1407
  • 9060
    • View Profile
Re: Разписания
« Reply #5643 on: 20.04.2022, 22:38:24 »
Преди често ми се случваше да пътувам с последните коли по различни линии и, особено лятото, не беше рядкост да има правостоящи в съчленен автобус. Търсене определено има, въпроса е, че ЦГМ, както и цялата СО е практически в колапс и се търси от къде какво може да се спести. Особено за 94/280 е абсурдно, не защото са по-специални, а точно защото имат силен поток късно вечер.

Offline Kukicha

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 108
    • View Profile
    • Email
Re: Разписания
« Reply #5644 on: 21.04.2022, 15:34:31 »
От вчера 294 също е с нови разписания и вече е целодневен, но пък за сметка на това интервала вече е 25мин., в сравнение преди беше през 10мин.
Цяло чудо е, че не са прецакали и 280, поне последният курс от Студентски град в 00:00ч. си остава, което е хубаво. Също така е сравнително по редовен вечерно време, през 15 минути е.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1793
    • View Profile
Re: Разписания
« Reply #5645 on: 21.04.2022, 20:29:06 »
Сал да питам - Студентски град какво е по-различен от останалите квартали?

С това, че вечер има концентриран пътникопоток точно натам. На друго място в София няма такова “движение” вечер.
 Вероятно нямаш наблюдения, но след 22 ч до 3-4 кварталът е оживен като пешеходната Витошка през уикенда. Оффтопик сме, но в 2 през нощта сме чакали на опашка за дюнери, така че ..  :D
« Last Edit: 21.04.2022, 20:31:02 by bonbon »

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3779
    • View Profile
    • Email
Re: Разписания
« Reply #5646 on: 28.04.2022, 18:44:09 »
Quote
Транспортът в София ще бъде наполовина без газ

Това обяви Слав Монов пред енергийната комисия в СОС

Засега има газ до края на май, след това се очаква 200 коли да обслужват градския транспорт. Това заяви началникът на Столичния автотранспорт Слав Монов.
Той говори на изслушване пред Енергийната комисия в СОС, която днес свика извънредно заседание.

Градския транспорт ще работи на празнично разписание, ако няма природен газ.

От около 450 коли на автотранспорта, 250 са само на природен газ и няма да могат да се използват.

Прочети още на: https://www.dnes.bg/obshtestvo/2022/04/28/transportyt-v-sofiia-shte-byde-napolovina-bez-gaz.528406

Offline poly911

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 877
    • View Profile
    • Email
Re: Разписания
« Reply #5647 on: 28.04.2022, 18:55:01 »
Да видим МТК с какво ще обслужват линиите

Offline zdravk0

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
Re: Разписания
« Reply #5648 on: 01.05.2022, 23:23:27 »
На Великден уж бяха пуснали транспорт с удължено работно време за хора, които обикаляха църквите. Уж трябваше да е до 1:30 часа. Пълна измама!

С изключение на няколко автобусни такива, повечето линии с "удължено" работно време приключваха някъде около 30-40 минути след полунощ. Как се предполагаше, че хората могат да се приберат с такива разписания???

Например тролейбуси 1 и 2. Последните им курсове в посока Пета градска болница и Бъкстон минаваха на СУ (в близост до най-голямата и посещавана църква в София) някъде към 00:02/00:03 часа. Нямаше повече курсове по тези направления. Какъв беше смисълът да ги има тези курсове при условие, че в полунощ започва ритуалът по обикаляна на църквата?

А за метрото дори да не говорим. За него нямаше публикувани разписания и нямаше как човек да знае кога минават влаковете и кога са последите влакове в съответното направление. А интервалът от 30 минути в някои участъци дори няма смисъл да се коментира.

Offline Dani_98

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 129
    • View Profile
Re: Разписания
« Reply #5649 on: 02.05.2022, 12:39:59 »
Ами Земляне като гараж с най-стар подвижен състав ще помогне на Малашевци и Дружба

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10010
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Разписания
« Reply #5650 on: 02.05.2022, 14:19:24 »
Най - старият подвижен състав са оранжевите МАН в Малашевци и няколкото зелени в Дружба.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14352
    • View Profile
    • Email
Re: Разписания
« Reply #5651 on: 02.05.2022, 16:29:50 »
А после като ви казвах за дизеловите автобуси, че човек трябва да мисли стратегически и винаги да има резервни варианти, ви е казвате че били отживелица. Да стягат всичко що има Конекта, зелени, стари МАН. Така е ако искаме да сме наистина по-независими. С електрическите автобуси в този смисъл беше добър вариант, защото ток може да си правим сами от възобновяеми източници. Но за автобусите с ДВГ е добре да имаме 50/50 от двата варианта и така да се поръчват.

И в кръга на майтапа, ако остане цяла Европа без газ, може цената на втора употреба дизелово Конекто или О 345 Г да литне в небесата, като няма какъв друг да вземат. Да не говорим за по-запазени втора употлеба дизелови Ситарота или МАН.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2080
    • View Profile
Re: Разписания
« Reply #5652 on: 10.05.2022, 19:42:36 »
5-ТМ по новите разписания до Павлово с изключвания от Възраждане - гениално.  :help: От там освен по маршрута до Красно село, няма откъде да се прибере - какво пречеше това да е съкратен курс, вместо нулев пробег не знам

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2049
    • View Profile
Re: Разписания
« Reply #5653 on: 10.05.2022, 20:53:29 »
По старите разписания също се изключваха коли от вързаждане . Сега има и ранни. 5тм/6 има 31 минути почивка на Възраждане . И като се съберат 3 автобуса , и става мазало.
Да бяха сложили почивките горе на Павлово.
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16487
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Разписания
« Reply #5654 on: 14.05.2022, 12:07:47 »
А после като ви казвах за дизеловите автобуси, че човек трябва да мисли стратегически и винаги да има резервни варианти, ви е казвате че били отживелица. Да стягат всичко що има Конекта, зелени, стари МАН. Така е ако искаме да сме наистина по-независими. С електрическите автобуси в този смисъл беше добър вариант, защото ток може да си правим сами от възобновяеми източници. Но за автобусите с ДВГ е добре да имаме 50/50 от двата варианта и така да се поръчват.

И в кръга на майтапа, ако остане цяла Европа без газ, може цената на втора употреба дизелово Конекто или О 345 Г да литне в небесата, като няма какъв друг да вземат. Да не говорим за по-запазени втора употлеба дизелови Ситарота или МАН.
Иво, а когато и дизеловото гориво ни е основно руско, какво правим!? Освен разнообразие на видовете гориво, не е ли по-добре да имаш разнообразни източници... По-нерентабилно е да поддържаш излишни првозни средства. По твоята логика дай да всяко превозно средство да го "дублираме" с друго, ако е облачно и не може да си произведе ток, ако е студено, ако е ветровито, ако е дъждовно....

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5419
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: Разписания
« Reply #5655 on: 14.05.2022, 20:34:51 »
Иво, а когато и дизеловото гориво ни е основно руско, какво правим!

Руски петрол влиза в Европейския съюз "под чужд флаг"
През април държавите членки на ЕС са купували средно по 1,6 млн. барела петрол на ден от Русия
Докато Европейският съюз (ЕС) все още спори за налагането на петролно ембарго на Русия, голямата промяна в петролната индустрия отдавна е започнала. Опасявайки се от възможни санкции и под обществен натиск, водещи търговци на петрол като Shell, BP и Total вече обявиха, че ще ограничат или напълно ще прекратят търговските си отношения с Русия. Германия пък иска да се откаже напълно от петрола от Русия до края на годината, пише в. Frankfurter Rundschau, цитиран от БТА.
Очевидно обаче руският петрол не спира да влиза в Европа, макар и най-често тайно. През април държавите членки на ЕС са купували средно по 1,6 млн. барела петрол на ден от Русия. Това съобщи в. Wall Street Journal, който анализира данните на портал за прозрачност при търговията със суров петрол. В него може да се проследи движението на танкерите.
Поразително е, че петролните танкери, които пътуват без определена крайна точка на пристигане, вече все по-често излизат от руските пристанища в открито море. Така че официално те нямат определен маршрут, когато напускат пристанището. Преди началото на войната това се случваше много рядко. Сега, само през април, се твърди, че по този начин са изнесени над 11,1 милиона барела руски петрол. Повече от всяка друга страна. Експертите смятат, че обозначението "неизвестна дестинация" е знак, че петролът се прехвърля на по-големи кораби в открито море. Това позволява да се прикрие произходът. "Химическият анализ най-вероятно ще докаже наличието на руски петрол Урал", посочва икономическият експерт Артьом Кочнев от Виенския институт за международни икономически изследвания. Но не е ясно дали изобщо ще бъде извършен анализ на произхода.
В средата на април три кораба от руските прибалтийски пристанища Уст-Луга и Приморск докарват суров петрол край Гибралтар. Там петролът е бил прехвърлен на по-голям танкер, съобщава Wall Street Journal. Твърди се, че след това танкерът е акостирал в Ротердам.
Когато товарът се разтоварва там, вече е напълно неясно откъде всъщност идва. В миналото тази процедура е била наблюдавана многократно при суров петрол от страни като Венецуела и Иран, които са били засегнати от петролно ембарго. От седмици на Русия се налага да продава тайно петрола си на дъмпингови цени. Цената на руския петрол сорт Урал - най-важния вид руски суров петрол, се срина през февруари след началото на войната, посочва Frankfurter Rundschau.
Според експерти резервоарите за съхранение в петролните пристанища в Амстердам, Ротердам и Антверпен са особено известни с това, че смесват петролни продукти. Но тези продукти могат да се смесват и в танкерите, за да се прикрие произходът им. Така сред търговците фалшифицираното дизелово гориво се нарича "латвийска смес" или "туркменска смес".
Фактът, че руско дизелово гориво и други рафинирани продукти (т.нар. средни дестилати) от Русия се смесват с продукти с произход от други страни, не е нов. "Смесените петролни продукти, в които има и руски петрол, ще станат още по-актуални, ако ЕС наложи ембарго", казва Кочнев. Все още не е ясно какви количества може да продаде Русия чрез смесване на петролни продукти. "За смесването са необходими големи мощности и добро оборудване", посочва още Кочнев. Ако в европейско пристанище се смесят петролни продукти от Русия, всички ще забележат това.
Но има и друг трик, който Русия използва, за да продължи да изнася суров петрол и петролни продукти. След петия пакет от санкции на ЕС руските кораби вече нямат право да посещават европейски пристанища. Но гръцките корабни компании очевидно са усетили възможностите за печеливш бизнес. Анализите на лондонския корабен регистър Lloyd's List показват, че само през април 76 танкера под гръцки флаг са напуснали руските петролни пристанища Приморск, Новоросийск, Уст-Луга и Санкт Петербург. А това е увеличение с повече от два пъти. По-голямата част от суровия петрол обаче отива в Индия. "Твърдението, че Индия произвежда дизелово гориво от руски нефт и го доставя в Европа, е доста правдоподобно", казва Кочнев. Тъй като цената на руския суров петрол е толкова ниска, дългият път до Индия и обратно до Европа изглежда оправдан.
Пълното ембарго върху руския петрол в ЕС може да засегне и недекларирания петрол и смесеното дизелово гориво. Но не е ясно дали изобщо ще бъде наложено ембарго. Това ще изисква единодушно решение в ЕС, а Унгария вече обяви, че ще наложи вето, заключава Frankfurter Rundschau.

 https://www.investor.bg/evropa/334/a/ruski-petrol-vliza-v-evropeiskiia-syiuz-pod-chujd-flag-352138/
« Last Edit: 14.05.2022, 20:37:17 by я л т а »
Свобода за Украйна !

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2049
    • View Profile
Re: Разписания
« Reply #5656 on: 14.05.2022, 21:28:21 »
Евала за синхрона, в керван дружно някой да не се загуби :fan:
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2049
    • View Profile
Re: Разписания
« Reply #5657 on: 16.05.2022, 19:43:22 »
От утре делник тм1 става 3/3/3/2 .
Тм1 и 6 синхронизирани от/до Вазов. С почивки там .
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6899
    • View Profile
Re: Разписания
« Reply #5658 on: 16.05.2022, 20:04:38 »
Евала за синхрона, в керван дружно някой да не се загуби :fan:

Следва се завета на покойния Вуцов.  :)

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9362
    • View Profile
Re: Разписания
« Reply #5659 on: 16.05.2022, 20:05:23 »
Тм 1 ще стане нощем много редовен. Не знам! В жегата без течаща вода ,  коли от 6.30 до 15.30?!