Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ari_91

Pages: [1] 2 3 ... 148
2
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 25.05.2021, 20:40:02 »
И тези, както и снимките на трамваи и автобуси, които си направил, са интересни като идея, но за съжаление, с отвратително качество.... Като ще снимаш със силно приближение, трябва техниката да позволява това! ;)
Техниката, която използвам позволява снимане със силно приближение и запазване на доброто качество, това че форумът не позволява качването на снимки по-големи от 2000 КВ, си е съвсем отделен въпрос.

3
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 23.05.2021, 20:11:02 »
 :arrow:

4
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 23.05.2021, 20:10:10 »
 :arrow:

5
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 23.05.2021, 20:08:37 »
Две снимки от вчера  :arrow:

7
И последните две

8
И още няколко  :arrow:

9
Няколко снимки от Варна  :arrow:

10
И две снимки на тролейбуси

11
Трета, последна част

12
И още няколко

13
Няколко снимки на автобуси от красивата Варна  :)

14
Велико Търново / Re: Снимки
« on: 05.01.2017, 19:59:07 »
Междуградският автобус от първата снимка е бил инцидентно на градска автобусна линия, по принцип е една от колите по линия №14. Не е кой знае какъв проблем (като се има предвид, че в Бургас почти ежедневно има туристически автобуси по една от градските им линии - №6), предвид факта, че автобусът е голям, с доста седалки, а сега през зимните месеци е доста топъл. Във Велико Търново всички градски автобусни линии се обслужват от нископодови автобуси, само в краен случай е възможно да влязат крайградски автобуси. През почивни и празнични дни по някои от линиите се движат малки Отокари. Дори до близки населени места (като - Горна Оряховица, Лясковец, Самоводене, Килифарево, Дебелец, Беляковец, Шемшево, Леденик, Малки Чифлик и др.) , до които пътуват автобусни линии с номера, се движат нископодови автобуси.

16
Странно - 3560 ми се струваше най-читав от четирите О405Н-а, докато 2159 беше доста разнебитен дори през 2010 г. и е сякаш с най-къси скорости. При вас обаче няма много места, където да се настъпват автобусите, та сигурно не се мъчат много извънградско градските.
Предполагам, че 2158, 9548, 4944 и 8101 също са спрени, а 4110 се е разпаднал някъде в движение.
9548 доста време беше в Павликени, след това купиха един крайградски Неоплан и първият беше спрян. Последно за кратко се появи на 33 във Велико Търново и от тогава вече не е излизал на линия. 4944 няколко месеца заместваше 8415 на 77, но скоро също не се е появявал на линия. 8101 от доста време не се е появявал на линия, но това не значи, че е спрян от движение. 4110 е оборотен автобус в "Надежда".

17
Имам някакъв спомен, че ПП имаха нови цитарота, но нали трябваше да дойде малцинствената фирма със скрапта от немците.  :laugh:
Цитаротата бяха много запазени, но не са били чисто нови.

18
Предполагам значи, че вече "Алекс ОК" са бракували О405Н-овете си и МАН-овете НЛ202 или ги държат за дълбоки резерви.

Само 8415 и 2159 са в движение. Първият е на 77, а вторият се появява през почивни и празнични дни. 3560 е дълбока резерва и се появява понякога на: 6, 8, 33, 77, 14. Другите стари автобуси (освен мидито 0235) не се движат вече.

19
Както е повече от ясно, чисто нови автобуси могат да си позволят само най-големите градове в България, като София, Варна, Стара Загора и др., и то със средства от европейски програми. От средно големите градове (какъвто е Велико Търново), реално Велико Търново има най-добре организираният градски транспорт, който с малки подобрения би могъл да стане още по-добър. Возилата, с които се обслужва транспорта тук също са на ниво. Не може да се направи сравнение с обществения транспорт във Велико Търново с този в градове със сходно население, като Габрово, Благоевград, Добрич, Шумен, Пазарджик и др., където транспорта се обслужва от стари или малки, крайно неудобни и неподходящи возила. Относно нископодовите автобуси, Неоплан произвеждат такива още от началото на 80те години. Това, че за България този тип автобуси са били голяма фантастика е съвсем отделен въпрос.

20
Мечтата на всеки пътник е да се вози на германска бангия, която вместо да отиде на скрап, идва в България.  8)
Най-малкото тези "германски бангии" са доста удобни за хората, нещо което не може да се каже за 40 годишните Икаруси и Чавдари, които дори когато са били чисто нови, пак са били крайно неудобни за пътниците. Изключително висок под, тесни врати, невъзможност за използването им от трудноподвижни хора или от такива с детски колички. Неуместно е през 2016 година да има градове в България, чийто градски транспорт се обслужва от 30-40 годишни морално и физически изхабени стари Икаруси и Чавдари.

Pages: [1] 2 3 ... 148