Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 782
2
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 12.10.2024, 15:38:44 »
Коментирано е многократно. Деликатни датчици за спирачките се повреждат по разбитите трасета и не могат да се отремонтират, защото биха се развалили обратно на момента.

3
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 12.10.2024, 09:46:30 »
А това беше преди дъжда:
7123-118 11.10.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

4
Няма един ред аргументация за закупуването на двуетажните...
Трябва да делиш аргументацията на рационална и ирационална. Рационална наистина няма, ирационалната е че Столична община не иска да купува нито нови, нито употребявани градски автобуси и затова трябва да се пробутват „нестандартни“ автобуси, за да може да се купи все пак нещо, от каквото има отчаяна нужда. Затова зададох въпроса ти като нямаш или не искаш да отделиш достатъчно средства нова кола ли си купуваш или стара с един куп компромиси. Нека перефразирам леко. Ти като не искаш да купиш нови градски автобуси и не искаш да купиш употребявани градски автобуси, какво купуваш освен употребявани туристически Интуро и двуетажни? Разбирам, че ти е трудно да проумееш подобен абсурд, но това е реалната действителност.

5
Аз също съм на мнение, че София нямаше нужда от повече от три максимум двуетажни автобуса за атракционни цели, не за ежедневно движение на редовни линии, но факта, че им се налага разкрива колко кризисно е положението. Престани да бъдеш евтин на брашното и скъп на триците. Какъвто и ще да е Марио, инициира покупка на някакви автобуси, Столична община на Васил Терзиев инициира единствено кръгла нула до момента по тази графа, докато старите автобуси се самобракуват един по един. Ти като нямаш или не искаш да отделиш достатъчно пари какво би си купил, нова кола или употребявана с милион компромиси? Ето това е истинският проблем, че Столична община се управлява от некадърници и престъпници. Нека да отстраним първо тях, после ще нищим какъв бил Марио. То по 78 и 79 всеки ден се пишат солови автобуси, въпреки двуетажните, по 1 и 5 е пълно с бараки ВМС BELDE 220-SLF, ако не бяха двуетажните и по 3 щеше да има стари ВМС-та, ти тука какъв бил Марио, какви били двуетажните МАН-ове. Хайде да си знаем приоритетите, хем са солови, хем са с обем на съчленени. Каквото управлението, такива автобусите и такива компромисите, които се правят. Догодина по това време сигурно ще трябва да се викат „Ретро автобуси“ да попълват липсите по 78 и други линии, както е тръгнало.

6
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 11.10.2024, 08:20:23 »
Това е шумът на компресора, който се намира преди последната врата. Доколкото е било коментирано тук, имат протектори, които са премахнати, защото прегряват, имаше твърдения, че това се случва, защото не се ползва масло по спецификации.

7
Че са на Марио и Контрера ли е тежката квалификация?
Не, ти каза „Стандартен ден "на линия"...“, а никой до момента не е споделял информация да им се случва масово. Нека да сме напълно коректни, когато пишем, аз също не съм съгласен, че им беше работата в София, но с това си изказване си евтин на брашното и скъп на триците в момента. Защото не им беше мястото в София да ги обвиним в системни аварии без да имаме потвърдена информация. Хванал си един аварирал и хайде, да лепнем етикет на всички. Стига с това ловене на имоции, докога ще го правим?

8
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 10.10.2024, 11:11:40 »
Съжалявам за двойния пост, но не мога да се сдържа да не поздравя тези момичета от втория етаж:

2602-78 9.10.2024
by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

 :D :D :D

9
Добре, чакай малко, никого не защитавам, но и по-нови автобуси аварират, досега не виждам да е споделяна информация, че им се случва масово. Защо трабва от веднага да се използват тежки квалификации?

10
3151 от няколко дена се движи с повредена табела отпред … Но се съмнявам някой да има време да го оправя. Вероятно ще стане като с 3121.

3151-280 26.9.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

Вече е свалена за ремонт.

11
Ммм, не е точно нова, лекинко позастаряваща е, от последната десетдневка на август е:
3405-604 22.8.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

3405-67 26.8.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

Иначе 1615 е без ARRISE също.

12
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 09.10.2024, 12:25:43 »
Винаги съм смятал, че малко неща на този свят са по-деструктивни и деморализиращи от генерализациите. Във всеки случай нищо никога няма да се оправи ако се продължава с тях.

14
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 09.10.2024, 12:10:32 »
На мен ми казаха, че е бил 2033, но който и да е бил не вярвам 2033 и 2034 да имат повече от хиляда километра пробег от средата на 2021 г. насам, така че е очаквано да имат неизрядности.

16
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 09.10.2024, 10:20:50 »
666 е в движение:
666-8 8.10.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

17
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 08.10.2024, 17:03:35 »
Зависи на каква база употребяваш думата аварийно състояние. Ако трябва да изброяваме сред всички модели 1009-милиметрови трамваи картината не е съвсем такава. За Инеконите няма никаква информация да са в аварийно състояние, но ако това включва последните им талиги да трещят с 200 децибела мерси, карданните български трамваи никога не са го правили, Песите с един милион проблеми, 67 не стигат за 52 коли, Шиндлерите бавно, но сигурно умират, ако не са ни ЧКД-тата в момента няма да има работещ трамваен транспорт, а че по критерий на съответствие със заводското си състояние наистина са аварийно състояние е ясно, но едва ли от 2000 г. насам са били, като изключим джойстиците, които тогава още са били твърде нови и още несъсипани.

18
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 05.10.2024, 08:58:32 »
Една снимка на 2315 със специалното участие на 2313 и 2314:

2315-27 & 2313-7 4.10.2024
by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

19
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 04.10.2024, 17:43:29 »
Не, заедно с 1303, 1811, 1847, 1865, 1909, 1929 и 1953 е в графа ТР двигател.

20
Обезлесеният 1218:

1218-77 3.10.2024
by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

Pages: [1] 2 3 ... 782