Author Topic: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 1601-1620, 2000-2045, 2300-2319, 3100-3159)  (Read 729294 times)

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
 Аууу, много им ходят!
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Пак са си бели...
Да не си очаквал да ги пребоядисат цялостно в София  :D На мен много ми харесват с тези цветенца, дано не последват съдбата на тези по 0345.

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2219
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Интересно дали така са украсили всички новодошли или само един за представянето.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5372
    • View Profile
Доколкото ми е известно ще са повече от един, но няма да са всички.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Днеска ходих да ги разгледам. Вече всичките 20бр. са регистрирани и днес ги миеха, за да им налепят цветчетата.
ГПС-и, перфоратори и цялото оборудване ще се слага във МАН. Перфораторите ще ги слагат на колоните, т.е. ще ги дупчат.
Разгледах ги по-подробно, човекът ми показа и как става паленето. Палят се без контактен ключ, има копче за пускане на газта с ел.кран (бобина), после се дава контакт с друго копче и накрая се пали с трето. Има система за съобщаване на спирките с педал от лявата страна, кабини нямат, от вън вратите се заключват с ключ, като за всеки рейс ключа е различен, а прозорците се заключват с квадрат и са същите като на Ситаро. Системата за климатика е като на Конекто и тролеите, всички надписи са на български език (и аз веднага открих една грешка върху копчето за блокировките пише спираЦка, но това не е от голямо значение :D)
Зареждането на метана става през капаче до първата врата, ама не се сетих да го снимам него, а в Земляне ще си има 8 газаджии, които ще ги зареждат.
Шоф. седалка е въртяща се, огледалата са електрически, с нагреватели. Първата врата не е разделена, но на едната крило има нагреватели, както и на страничните стъкла на кабината. Седалките в салона нямат тапицерия. Има както система за отваряне на вратите от пътниците, така и от шофьора. Като цяло много ми харесаха.

Ето и малко снимки, не са много хубави, има и още - всичките ще ги кача в групата във фейса. Ако искате ги разгледайте там.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Ето и номерата + още няколко снимки:
CA 1061 XC
CA 1062 XC
CA 1063 XC
CA 1064 XC
CA 1065 XC
CA 1066 XC
CA 1067 XC
CA 1069 XC
CA 1070 XC
CA 1071 XC
CA 1072 XC
CA 1087 XC
CA 1088 XC
CA 1090 XC
CA 1091 XC
CA 1096 XC
CA 1098 XC
CA 1099 XC
CA 1104 XC
и още един, който го няма на снимките


Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5372
    • View Profile
Браво за снимките.  :fan:
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4254
    • View Profile
Благодарим, Пепи.
А ще помоля Красен да сложи  номерата в първи пост, също и файла със спецификацията на автобусите, евентуално и други документи, ако се намерят (:
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5372
    • View Profile
Къде е този файл, че съм го проспал ?
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 911
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Днеска ходих да ги разгледам. Вече всичките 20бр. са регистрирани и днес ги миеха, за да им налепят цветчетата.
Ооооо супер, вече са пристигнали, много добре изглеждат също така, на мен ми харесват. Дано дълго време да им се радваме. Хайде честито от мене.

Перфораторите ще ги слагат на колоните, т.е. ще ги дупчат.
Жалко. Ще развалят колонките. Нека по-добре да ги закрепят за дръжките, както го направиха със соло тролеите 26Tr, за тези последни добре го обмислиха да не развалят салона.

всички надписи са на български език
И на тролеите Škoda Solaris е така, допуснали са го от производството че са предвидени за България и добре се се сетили да улеснят Българските пътници, знаейки че предимно такива ще се качват.

и аз веднага открих една грешка върху копчето за блокировките пише спираЦка, но това не е от голямо значение :D
И на DAC Чавдарите имаше правописни грешки, като например “Чук за счупване на стЕклото”, и нещо по стълбите но забравих какво беше ама като не ми беше нужно не ми правеше особенно впечатление. Разбира се, че не е драматично, най-важното е да се сещаме за какво става дума, шофьорите очевидно ще се сетят за какво става дума, и после след като ги покарат повече няма дори да обръщат внимание.

Зареждането на метана става през капаче до първата врата, ама не се сетих да го снимам него
Не е драма, ще го снимаш някой следващ път.

Шоф. седалка е въртяща се, огледалата са електрически, с нагреватели. Първата врата не е разделена, но на едната крило има нагреватели, както и на страничните стъкла на кабината.
Улесняване на работата на водача, браво, екипирани са. И на крилото на вратата, и на огледалата, и на страничните стъкла на кабината, така да се отсрежават и да може водача да си вижда, без да има нужда да стърже скрежове и ледове, добре за Софийската зима, тя е бая тежка.

Ето и малко снимки, не са много хубави, има и още - всичките ще ги кача в групата във фейса. Ако искате ги разгледайте там.
Хубави са снимките, поне на мен ми харесват, добре си ги направил, и благодаря че си ги споделил с нас, да можем и ние да гледаме. И също така ни потвърждават, че автобусите наистина да дошли в София.

Като цяло много ми харесаха.
Макар че аз не съм ги виждал наживо, съдейки по снимките гледката ми харесва като цяло.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Новите ви придобивки са страхотни! Листенцата им придават особен чар! Дано по-скоро излязат на линия!  :fan: :)

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3722
    • View Profile
Значи нямат дисплеи вътре, така ли? Това с педалчето за пускане на запис е на ниво 85та година, нали така е в ОМСИ  :laugh: А новини за метанстанцията в Малашевци има ли? Ще има ли изобщо Манове там?

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Имат си дисплей разбира се - между оборотомера и километража, имат си и радио даже оригинално.
Забравих да спомена, че имат дневни светлини с халогенна крушка G4, фаровете късите и дългите са с H7, габаритите с W5W. Отзад стопове, мигачи и габарити и задната също са с 21W крушки.
Отстрани габаритчетата са диодни. Отпред на тавана има бели диодни габаритчета и отзад мигачите, стоповете и габаритите на тавана също са диодни.

И не знам кой беше питал къде са зареждали по пътя - зареждали са в Ниш.
« Last Edit: 07.08.2014, 23:21:58 by pepi1997 »

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
За какво са ни дисплеи отвътре? За мен всичко повече от това, което го има в метрото, е излишно. Ако и да няма никакви табла вътре, пак няма да е болка за умиране :)

Или, както е разбрал Пепи, говориш за дисплей при арматурното табло?
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15694
    • View Profile
    • Email
За мен всичко повече от това, което го има в метрото, е излишно....

Да бе, то по тая логика и парно да няма щото в метрото няма. Нека си има колкото си може повече екстри в тези автобуси, според мен ще предлагат доста висок комфорт. Дисплеи вътре са, за да може да изписва съобщения за промени на маршрута например, следваща спирка, евентуално да се пускат късометражни филмчета, музика, реклами но това вече не е задължително. Най-вече да се изписват спирките.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3722
    • View Profile
За ЛЕД инфо дисплеи в салона говорех или още по-добре TFT. Защо автото така се страхуват от нововъведения? Защо в електрото може, а в автото не? Единствената им по-съществена екстра е климатика май...

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
За салона не обърнах внимание за дисплей, само видях, че отзад последните седалки имат няколко стъпалца и седалките не са с тапицерия. Ама щом не съм забелязал да има монитори, значи предполагам, че не е имало.
А парно водно не знам дали имат, може би не, защото печки нямат.

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
За мен всичко повече от това, което го има в метрото, е излишно....

Да бе, то по тая логика и парно да няма щото в метрото няма. Нека си има колкото си може повече екстри в тези автобуси, според мен ще предлагат доста висок комфорт. Дисплеи вътре са, за да може да изписва съобщения за промени на маршрута например, следваща спирка, евентуално да се пускат късометражни филмчета, музика, реклами но това вече не е задължително. Най-вече да се изписват спирките.
Някъде да съм казал, че понеже в метрото е така, трябва и в автобусите да е така? Просто твърдя, че там е постигнато оптимално съотношение между информираност и цена на оборудването. Над вратите има индикатори за това до къде по маршрута е стигнало превозното средство, а до тавана в салона – час, следваща спирка и информация до къде е влака.
В песите също се показва маршрута, но меко казано, дисплеят, на който това е представено, е организиран отвратително. С огромни букви пише tram 7 ( а не примерно Тм 7 ), а с миниатюрен шрифт долу в ляво – часа. От целия цветен монитор, малка площ от него се използва за полезна информация.

Късометражните филмчета, музиката и рекламите ми идват малко в повече, честно казано. Помните ли какво се случ с ония монитори зад шофьорската кабина на зелените мерцедеси и BMC-тата – махнаха ги, в крайна  сметка..
В крайна сметка, определено предпочтитам MAN без „играчки“ в салона, отколкото примерно Solaris с монитори, джубоксове и прочее, които така или иначе като се скапят, никой няма да ремонтира.
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3722
    • View Profile
Тоя Соларис ви е трън в очите, колкото БМЦ на някои хора в тоя форум  :laugh: Да не би да си мислиш, че Соларис със всички играчки в салона дето предлагат е даже по-евтин от МАН без тапицерия на седалките? Мен ме е яд, че хубави автобуси от топ производител се поръчват максимално опоскани, без елементарни неща. Автото просто явно никога няма да имат някаква корпоративна визия на превозните си средства - един път оранжеви, един път бели, един пъ с тапицерия на седалките, друг път целия салон само сива пластмаса, и тия листенца - хубави са, ама някой замисли ли се като минават една година редовно през мивката на земляне какво ще остане от тях...

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4321
    • View Profile
....и седалките не са с тапицерия. ...
Ех,що не щракна една снимка на седалките !