Author Topic: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 1601-1620, 2000-2045, 2300-2319, 3100-3159)  (Read 729303 times)

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Тоя Соларис ви е трън в очите, колкото БМЦ на някои хора в тоя форум  :laugh: Да не би да си мислиш, че Соларис със всички играчки в салона дето предлагат е даже по-евтин от МАН без тапицерия на седалките? Мен ме е яд, че хубави автобуси от топ производител се поръчват максимално опоскани, без елементарни неща. Автото просто явно никога няма да имат някаква корпоративна визия на превозните си средства - един път оранжеви, един път бели, един пъ с тапицерия на седалките, друг път целия салон само сива пластмаса, и тия листенца - хубави са, ама някой замисли ли се като минават една година редовно през мивката на земляне какво ще остане от тях...
Направо да поръчаме BMC-та с плазми, които да се изпочупят след 2 години и кожен салон, който да бъде прокъсан и остаен така, тогава :) Кой от автобусите в градския транспорт досега е имал тия екстри, за които ревем сега тук, че липсват? Та Конекто-то на автото даже и климатици нямат.

Автото няма как да придобие корпоративна визия, след като притежава 30 различни модела превозни средства и след като дори 126 чисто нови автобуса няма да заменят всички, нуждаещи се от бракуване...
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3228
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Листенцата къде са ги поставили?

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18295
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Листенцата къде са ги поставили?


Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1329
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Е, бараво – хубави са! Най - важното – че са четириврати и от доказана марка, конкретно в София. Но както всичко ново, така и на тях, да им хвърлим по една критика – лично на мен не ми харасва разположението на вратите. Обаче точно то, прави двата немски производителя – ''дяволи'', които обаче диктуват модата. Именно при тези поколения на МВ и МАН е така – изнесената втора врата назад и трета, забита до последната. Може би дяволъка е в това, че тук удобството на пътниците като че ли привидно е поставено на първо място, а не както е в действителност, първо е проектирана здравината на автобуса. Как да е иначе, щом въпросните врати са разположени към мостовете, даже, РЕМАРКЕТО Е ВИДИМО ПО–КЪСО, примерно от съчленения СОЛАРИС. А това погледнато в детайли, а най - добре след време, ще видим какво ще покаже по отношение на някаква условна издръжливост между двете марки. 
« Last Edit: 08.08.2014, 16:50:46 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18295
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Май, май, са си доста еднакви, а и Соларисите произлизат от МАН. Най-съществено е разстоянието между 2-рата и 3-тата ос:



« Last Edit: 08.08.2014, 17:36:17 by difian »

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2876
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Май, май, са си доста еднакви, а и Соларисите произлизат от МАН. Най-съществено е разстоянието между 2-рата и 3-тата ос:
Доколкото знам Соларис произлизат от Неоплан.

RIP 8155 (1992-2019), 8157 (1990-2019)

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Същото ужасно разположение на вратите, като при 27Тр. Според мен третата врата трябва да е непосредствено след хармониката, защото именно там има струпване на правостоящи и вратите трябва да са по-близо една до съчленението. Отделно, че при Соларисите срещу трета врата има плътно седалки (вместо място за правостоящи) и определено не е най-практичното приложение за София. Разположението на вратите при старите Конекто Г е далеч по-добро.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Неприятно е, но технологично няма как третата врата да е след съчленението при нископодовите автобуси.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15694
    • View Profile
    • Email
Така е, там има елементи от носещата конструкция и за това няма как да има врата там. Освен това, по-добре повече хора да се струпвт около мостовете, вместо около висящата част и след години като има умора на материала да провисва и къса греди.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1329
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Точно за това говорим – че при такава конструкция, това си е чиста застраховка.
Май, май, са си доста еднакви, а и Соларисите произлизат от МАН. Най-съществено е разстоянието между 2-рата и 3-тата ос:
Май, май, се позаблудих(- ме). Излиза че ремаркето на МАН - а е по - дълго с 5 см от това на Солариса, но той пък е дълъг с 20 см повече от МАН-а. Или предната секция на МАН -а е по - къса с 25 см от Солариса. Оттук вече можем да предполагаме защо втората врата е разположена при единия така, при другия иначе.
Понеже при показания от теб чертеж на МАН -а, липсва дължината на излаза пред и зад мостовете – ТУК, който иска може да ги смята, дали е така!   
« Last Edit: 09.08.2014, 16:01:16 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline Martin8821

  • Писател
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
Здравейте колеги, тъй като вече наближава моментът в който Мановете ще преминат в гараж Земляне, дали вече има яснота коя линия ще обслужва, дали както обикновено в гаража ще поемат 11, а conecto-тата от там да минат към 102 например.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Здравейте колеги, тъй като вече наближава моментът в който Мановете ще преминат в гараж Земляне, дали вече има яснота коя линия ще обслужва, дали както обикновено в гаража ще поемат 11, а conecto-тата от там да минат към 102 например.
10 в 2ра автоколона
10 в 4та автоколона
съответно за линии 83 и 11

и конектата от 11 отиват на 108 и частично за обслужване на 11, от тях 8 ще преминат във 2 автоколона (общо 9 бр.),
а тези от 83+8те от 4та автоколона (общо 31 бр.) ще обслужват 83 и 102.

Това е по последна информация, но общо взето в последния момент и друго може да се реши.

Offline Stierlitz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1015
    • View Profile
От т.нар. "2-ра автоколона" на Земляне са следните дълги 305-ци които са негодни за движение: 321, 335, 337, 345, 365, 375 , в процес на кърпеж с незнайно кога финал са 351 и 1373 - общо 8 автобуса. От 4-та автоколона негоден е 1637. Още няколко от двете автоколони ще спрат скоро заради кородирали греди. Като добавим, че по принцип от 2-ра автоколона дългите линии са 83 и 102, и имат като цяло повече дълги автобуси, а от 4-та само линия 11, то разпределението 10 на 10 ми изглежда странно. А пък линия 108 не е силно натоварена и си е за къси автобуси по принцип. Като капак - всичките Conecto LF, 35 на брой, които са най-новите автобуси на Земляне до този момент са в 4-та автоколона, за 111  :P.

Offline Martin8821

  • Писател
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
Т.е по предварителна информация новите автобуси би трябвало да обслужват 11 и 83, докато по 102 ще бъдат предимно conecto. А дали част оъ 305-ците, които в момента се движат по 102 и 83 ще преминат в друг гараж ?

Offline comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1326
  • MAN Lion's City
    • View Profile
10 автобуса няма да стигнат за 11. Дано поне като тръгнат новите да се редуват нов-стар. Така ще е по-удобно за пътниците(и за тези които просто се вотят за удоволствие)

Като ходих в МАН навън бяха почти всички рейсове. Имаше два в халето, а единият ище беше бял. На първия отвън предпоследното стъкло беше пукнато.

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3606
    • View Profile
Вие все едно не четете темиите? А само задавате отговорени въпроси!

Offline Stierlitz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1015
    • View Profile
Quote
А дали част оъ 305-ците, които в момента се движат по 102 и 83 ще преминат в друг гараж ?
Да, за Малашевци.

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Да са ви честити новите автобуси и да си ги ползвате дълго и безаварийно! :fan: Единственият минус за мен са легените.
Quote
А дали част оъ 305-ците, които в момента се движат по 102 и 83 ще преминат в друг гараж ?
Да, за Малашевци.
И естествено ще започне повсеместно спиране на Икаруси, а землянските кочини ще продължат да се движат...  :help: :help: Може би докато се разпаднат... Като получат МАН-ове в Дружба, сигурно и техните морги ще изсипят в Малашевци. Нищо против О305, но не е нормално  да се сменят здрави Икаруси с подобни разпадни. Като гледам колко бройки ги гласят за кърпежи...Все пак още нищо не е станало, да се надяваме, че греша.
Същото ужасно разположение на вратите, като при 27Тр. Според мен третата врата трябва да е непосредствено след хармониката, защото именно там има струпване на правостоящи и вратите трябва да са по-близо една до съчленението. Отделно, че при Соларисите срещу трета врата има плътно седалки (вместо място за правостоящи) и определено не е най-практичното приложение за София. Разположението на вратите при старите Конекто Г е далеч по-добро.
Странно защо при вашите Солариси има седалки срещу трета врата. При варненските има широко място за детска количка/правостоящи. Май и при бургаските е така. Мислех си, че уж ги правят по един модел, но явно не е така, защото и при късите има известна разлика в разположението на седалките.

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Единственият минус за мен са легените.
Единствения минус е това, че нямат кабини..........
Седалките са си екстра, удобни са.

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5513
    • View Profile
Да, прав си, кабини трябва да има от гледна точка на безопасността и комфорта на водача. Но като гледам в България автобуси с кабини не са идвали от много години. Не се съмнявам, че ако ги бяха поръчали с кабини тези МАН-ове, щяха да имат. Във Варна пътниците редовно влизат в пререкания с шофьорите на Соларисите, защото застават плътно до първа врата и едва ли не се качват на таблото, нарушавайки видимоста на водача. Не случайно подът там е оцветен в жълто (не знам при МАН-овете дали е така), ама кой да гледа. Затова отскоро даже има надписи по пода да не се стъпва там. Нищо чудно след като изтече гаранцията на МАН-овете да започнат да се монтират кабини от Икарус или да се правят самоделки тип кошара, както в О305ците :D През последните две години няколко пъти идвах в София и пътувах с О305Г и на екземпляр, който е без кабина не успях да се кача, при това кабините им са напълно изолирани от пътническия салон (без врата и т.н.).

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.