Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ozzy

Pages: [1] 2 3 ... 594
1
Не само, че съм чувал, но съм и ползвал, и TaxiMe ползвам редовно, но повечето коли бяха заети, а операторите не вдигаха. Няколко пъти съм тичал и за последното метро, не ми се дават излишно пари за такси.

2
Да го бяха направили през лятото този ремонт, а не сега, когато трафикът се увеличи и има големи задръствания... никаква мисъл няма.

3
През лятото определено имаше нужда от нощен транспорт. Особено докато бяха мачовете от европейското, които завършваха около и след полунощ, и събираха хиляди фенове на откритите кампове. Няколко пъти ми се наложи да се прибирам след гледане на мач на такъв камп и беше изключително трудно да се хване такси...

4
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 21.09.2021, 20:50:59 »
По 60, 77 и 108 продължават ли да пишат съчленени?

5
Няма да е скоро, мисля, че до края на ноември е новият срок.

6
Преди имаше и по-интензивно товарно движение по подбалканската линия, докато функционираше Кремиковци. Вероятно там са прекачвали товарни вагони по различни направления, освен срещите на пътническите и бързите влакове.

7
То има сключен договор, всички 12 състава да се модернизират. Има ли основателна причина да се прекрати договорът? Не. И аз бих се радвал да запазят един състав в оригиналния му вид, но това няма да се случи.
Иначе ми прави впечатление, че на почти всички немодернизирани номерни са им свалени всички табелки отвън и вътре в салона. Явно има колекционери в Метрополитен.

8
Гениално, точно тб 6 и 7 да съкращават, те и без това са на огромни интервали, дай да са още по-нарядко и никой да не ги ползва... :angry:
Люлин си има метро!!!  :D

Специално ТБ6 и ТБ7 много малко се приближават до метростанции, т.е. обслужват райони отдалечени от метрото.
е то се вижда, че Дифиан го казва с ирония  :D
В Люлин само метрото може да се брои за редовен транспорт, сега особено с летните разписания нямаше една линия с интервал под 10 минути.

9
1761 по 42 :fan:

10
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 16.09.2021, 10:54:42 »
ИТН ще вземат макс 10% и никой няма да иска да работи с тях, след като се изпокараха на практика с всички. Надявам се ДБ да вземат 15-20%, и проектът на Кирил Петков пак толкова. И ще влязат вероятно Възраждане и МВРО.

11
Всъщност на много места правещите обратен завой задръстват движението, а не толкова ляво-завиващите. В Люлин има доста кръстовища, където се случва, основно по Царица Йоанна и Панчо Владигеров.

12
Гениално, точно тб 6 и 7 да съкращават, те и без това са на огромни интервали, дай да са още по-нарядко и никой да не ги ползва... :angry:

13
Не знам дали е най-правилната тема, но искам сърдечно да благодаря на една от любимите ми родни организации, а именно Спаси София, за разкошната спирка на Аксаков на тролеи 1,2,3,5 и 8. Изумителна идея. Без да се имам за преброител, почнах да броя возенията ми по това направление това лято, вдъхновен от невероятната идея за въпросната спирка. Изкарах ги 24, може и повече да са, на сто процента не са по-малко. Нито един пътник нито за слизане, нито за качване, включително в час пик, за 24 пътувания по различни линии по всяко време от денонощието между 9 и 21 часа. Но пък какво хубаво място за спиране, създаващо предпоставки за проблеми с трафика и за забавяне на пътуването с линиите, докато иначе пътуването с ГТ става от ден на ден все по-удобно, привлекателно, изгодно и не на последно място - по-бързо и по-безопасно...
Според мен спирката си е необходима, просто хората още не са я научили. Иначе преди това се съобщаваше по уредбата в тролеите, че връзката с метрото е на БСФС, което е на близо километър от метростанцията... Надявам се, че спират и на спирката на 94 и 84 в обратна посока.

14
Явно има ремонти по трета линия, които обаче не са обявени в сайта на БДЖ. Има някакви влакове София-Христо Даново-София 3682/3683. И от Христо Даново до Тъжа е с автобус.

15
Мисля че можеше да се промениш. Не пропусна шанса да напишеш мнение в любимите ти теми. И то за минали неща. А тук си в офтопик.
Никакъв шанс да се промени.

Съветът ми към Васко е, като забележи някой недобросъвестен шофьор, или не е съгласен с някоя маршрутна промяна, и иска това да се промени - да пише на ЦГМ, зам. кмета по транспорт Кристиан Кръстев, председателя на транспортната комисия Карлос Контрера. Само да констатираш някакви събития в дълги постове и без да се опитваш да сигнализираш компетентните институции, така че да не се случват, не мисля, че е много смислено.

16
Доколкото знам, е имало жалби от жители на Бояна за липсата на нископодови автобуси по 63, и затова от известно време върви един Ютонг. Ако е технически изправен, не би трябвало да има никакви проблеми по маршрута. Преди се е случвало да пускат и старо, и ново Конекто, проблеми не е имало.

17
Стара е снимката, едва ли е каратски автобус.

18
Аз там винаги карам в крайна лява.

19
На всеки вагон, локомотив, мотриса пише "гара/депо на домуване". Доколкото знам, някои състави и локомотиви остават да нощуват на гари, различни от тези, където са зачислени. А вече как са зачислени самите подвижни състави, кои влакове да обслужват, трябва да каже някой, който работи в БДЖ. Има си определени обвръзки на подвижни състави, по определени дестинации. Така например е малко вероятно да видиш Чамуга на юг от Стара планина, повечето се движат из Северна България, тъй като са зачислени към депо Горна Оряховица.

20
При нас в Люлин има акции понякога, по бул. Панчо Владигеров и Царица Йоанна, основно около метростанциите и пазара. Лошото е, че ЦГМ не търси трайно решение като изграждане на публични паркинги до метростанциите, а гледат избирателно да заработят от фишове и паяци. Акциите им нямат траен ефект, с изключение на тротоарите пред бл. 549, които бяха така заети дълги години от паркирани коли, и от 3 месеца са свободни за пешеходците след няколко акции. Но се паркира по-нагоре по тротоара на Райко Даскалов, също така пред Доминос и Сръбската скара е някакъв ужас, паркира се директно на спирката на 42 и в зелената площ до трамвайното трасе, а ЦГМ и Столичен инспекторат не реагират на жалбите. СО има терен за подземен паркинг между бл. 549 и бл. 520, но, вместо да го завърши, го засипаха с пръст, и сега е една буренясала поляна. А би могло една част да се насипе с чакъл, да се сложи осветление. Ще остане място и за детска площадка.

Pages: [1] 2 3 ... 594