Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - wiNt

Pages: [1] 2 3 ... 67
1
И на старите валидатори пишеше спирката и това си беше удобно, ако знаеш че го има. Там беше 1 ред с най-малкия възможен шрифт. Идеята никак не е лоша, напротив, даже е похвално, че на някого му е хрумнало.

2
Е сега съсипват ул. Обиколна в Дружба-2 от участъка- Копенхаген-обръщалото в Дружба-2, и като гледам ще я унищожат като нормален път..........с нова велоалея по която ще минават 11 велосипеда месечно през летните месеци.
От около седмица вече се мъчат. Първо изчегъртаха старата маркировка, после почнаха да чертаят и тоя процес още върви. В интерес на истината след Пешев не продължава до обръщача за сега, или поне снощи не беше. За мен е идиотско това решение, тротоарите бяха достатъчно широки и можеше да вземе по 50 см от страна + да се стеснят малко лентите и така кеф ти велоалея, кеф ти тротоар, кеф ти 2 ленти в посока. Но за това трябва мисъл, така пляскаш 1 боя и отчиташ дейност.

Интересно е как за такива глупости веднага са намерили машина и махнаха маркировката, но по Малинов например бившите бус-ленти все още си седят и масово хората не знаят, че ги няма в участъка към Цариградско. Много такива примери има.

3
Като цяло няма логика да поддържаш два различни дизайна. Това означава да произвеждаш и старите, и новите части едновременно, и да имаш 2 различни линии за сглабяне. Големите компании като МАН и Мерцедес просто имат различни заводи и респективно различни модели, както е Конекто и Цитаро, които са почти еднакви, но едното е по-евтино за сметка на това, че най-новите неща ги няма. Тази практика и при автомобилите е същата, примерно VAG.

4
Толкова чак интелигентни светофари едва ли има някъде по света. Достатъчно щеше да е да се сменят фазите по-динамично - омръзнало ми е да висна на "умни" светофари по центъра на червено без да минава никой в посоката, която е разрешена в момента.

5
Всички експерти в глобален мащаб и всички направени проучвания в сферата сочат, че метрото е логична инвестиция за градове гонещи 1 милион души население и нагоре и то такива, които изпитват затруднения с трафика. Метро на град с 300 000 души население и някаква 'агломерация' с още 100 хиляди в нея сочи единствено, че някой важен пич има леля с фирма, която рязко ще се преквалифицира в копаенето на тунели. Румънците ги мислите за по-светци от папата май.

6

 :eek: :eek:
Какво метро в град с такова население?

7
Как така е зазидан и другия? Факт е, че не съм обръщал внимание скоро, но поне допреди година беше ок и си работеше.
Подлезът, за който ти питаш ми е загадка и на мен, но като си картографирам пространството под площад „България“ би трябвало да е бил пешеходен вход/изход към подземния паркинг.
Това повдигна друг въпрос - този паркинг ползва ли се за нещо в днешно време?

8
Като стана дума, винаги съм се чудел единия от двата подлеза в тунела къде отива? За това става дума.
От другата страна води във въпросното пешеходно преминаване между станцията и фонтаните с топките. Този като огледален не мога да си представя къде е отивал.

9
Мен лепенките не ме дразнят ,но това си е мое мнение. Дразни ме това , че за глупости се приказва , но за важните неща никой дума не обелва
Напротив, пише се. Аз лично съм отговорен за 10ки ремонти на дупки, неравности, шахти и т.н. по пътищата, по които пътувам всеки ден. Процедурата е удивително проста. :)
Дано някой се е оплакал от тоя абсурд, дето е сниман по-горе.

10
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 18.11.2021, 10:15:49 »
Какво им е толкова на 19ките? Случва ми се да се кача на 98 например и не са ми направили толкова лошо впечатление (като пътник). Интериора не е скапан, а парното на този модел си е традиционно жестоко. Не изглеждат и да са изгнили отвън.

11
Къщата вляво на кадъра подстанция „Юнак“ ли е?
Не, тунелът започва по-нагоре, зад Капитолия. На сателитните снимки още си личи мястото, даже и къщата се вижда, но е от другата страна (явно снимката е била обърната).
Това ли е мястото? Ако да, не е ли прекалено тясно за да се разминат 2 трамвая, при това нормалнорелсови? Иначе не личи да е зазидано поне тук.

12
Има хора тук, дето колкото и да се пише отказват да разберат, че блокировките са на 1 копче. Няма механици, няма неизправности. Има шофьори свикнали на свободия, дано това което ялта пише наистина е вярно. На таблото пищи неизправност от момента, в който ги изключиш.

13
Глупости, по-тихи автобуси от газовите няма. Това, което се описва е съвсем друго, и аз съм попадал.

14
A най щеше да е хубаво да се избере 1 цвят за целия метрополитен, или недай боже за целия град (шокиращо за нашите ширини) и всичко да е еднакво. Да, има елемент на свежест в това да има различни цветове, но си проличава, че е мъка даже за най-елитното общинско предприятие - ако се загледате има врати, които са пребоядисвани с различни цветове (отдолу личи стария), да не говорим за оранжевите дръжки дето набутаха на вратите на кабините преди няколко години и т.н. и т.н.
Но да, 2 цвята е далеч по-добре от 7те сега.

15
Нищо ѝ няма на Обиколна за къс автобус по мое мнение. Габарит си има достатъчно и мисля, че повечето пренебрегват факта, че може да се спестят поне 3-4 минути в посока в сравнение със сегашните маршрути на тб4 и 384 например. Спестяват се всичките несинхронизирани и идиотски настроени светофари по Лазаров.

16
66 и 93 нали ги обединиха под някаква форма. Вероятно е свързано с това, макар че и аз не съм обръщал внимание как точно го направиха обединението.

17
Има си станция за зареждане на крайната в Герман, да. Имах предвид, че не я е използвал, не че я няма.

18
Онзи ден реших да се разходя с "новата" шестица до Герман (по-скоро до езерото на Панчарево), интересното е, че на Герман изобщо не спря за зареждане. Това означава, че изкарват безпроблемно курса в двете посоки и спекулациите тук, разбира се, бяха пълни глупости. :)

19
Изглежда страхотно! Щом за ~60 хиляди ще оборудват всички манове нищо не пречи да се заделят по толкова всяка година и набързо ще приключат гадните парцали по стъклата.

20
Определено тапата там е по-малка от преди. Да, хората масово не я ползват, по-скоро защото дотолкова си умеят, но пък тези които я ползваме май сме достатъчни като бройка. На сила 'убост не става.

Pages: [1] 2 3 ... 67