Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - wiNt

Pages: [1] 2 3 ... 65
1
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: Yesterday at 18:02:36 »
... и е еднопосочна в посока центъра. Демек минимален преход към 15 км.

2
Ако пантите на новите и старите МАН са еднакви, не би трябвало да има проблем, понеже новите така или иначе носят и стъкло. А не ми се вярва да правят 2 вида панти.

3
Изглежда прилично според мен, а и навсякъде пише стъкло, а не глупостите за найлони, които бяха обявени преди това.

4
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 14.09.2021, 18:17:23 »
От Тех парка до Герман е около 9 km в посока, доста голям пробег на батерия.  :rolleyes:
Бърза справка с мапса за маршрута на 84/184, които даже не зареждат на летището, показва друго.

5
За "нас" (понеже и за мен отклонението към Дъ Мол е абсолютно лобистко - вероятно повече за Тех парка, отколкото за мола) е неприемливо което и да е продължение след Слатина. Арена Армеец на това си местоположение е факт, че е зле обслужена, но пък метрото би се разкарвало празно дотам в дните без концерти, събития и т.н., които все пак са повече от тези със. За Цариградско колегата Митков го е написал. Не е казано, че трябва да иде в Дружба, може да си спре напълно естествено в Слатина и след 20 години като градът се е развил в някаква посока да има опции за развитие - като го зашият на Мола развитие няма - глупостите за М3 до Горубляне не си струва да се коментират.
Банално е станало вече да се изрежда в колко по-добри неща може да се инвестира въпросния половин милиард лева.

6
Лаишки въпрос - честно не знаех до днес, че трамваите имат акумулатори (освен Песа, които май имаха батерия за придвижване на някакви къси разстояния). Какво точно трябва да се "събужда" в трамвая с акумулатор - нали така и така има ток в мрежата, защо е нужен акумулатор? На незапознат като мен ми звучи все едно електрическа кола да има акумулатор за събуждане, което разбира се е пълна глупост.

7
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 23.08.2021, 17:45:07 »
Е, прекачвания на крайна спирка. Факт е, че това е гледка, която сигурно само в София може да се види и то е функция на целия хаос в транспортно отношение, но е от по-малко фаталните събития в последно време.

8
Аз в това предложение не виждам нито една лоша идея. Единствено притеснява точно фактът, че не се знае къде отиват парите и никой не си прави труда да попита даже.

9
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 10.08.2021, 17:17:21 »
Това с тази линия 304, Мановете и как е или не е празна след Орлов мост стана като дискусията за светофара на Технополис в другия форум. Мине не мине някакво време и някой се присети да изпее старата песен на нов глас. :D

10
Водачът на 2818 е допуснал грешка да обърка педалът на газта с този на спирачката в някой от последните дни и се е забил с все сила в 2678 на V-та Градска болница. Щетата е за хиляди.
Такива клипчета в интернет много, но основно са дами с по 2-3 месеца стаж като шофьор. Доста куриозен инцидент като за професионален водач. :blink:

11
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 16.07.2021, 22:27:48 »
Може и да съм изпуснал нещо, но защо 30? Нали бяха 15+15, тоест общо 30, а не общо 45?

12
Извън заглавието на темата сме, но какъв изобщо е смисъла 305 да слиза долу? Ако не е *опасно*, защо не го пратят директно по моста след/преди Изток.

13
Дано стигнат и за новите по Евлоги и В. Левски, че постоянно има "спрели за малко" там.

14
Дизел-китайците може да са пълни боклуци, но откъм парно през зимата и охлаждане през лятото не мисля, че има по-добри автобуси в София. Имам същите наблюдения и относно МАН 2019 - наистина не духа толкова студено колкото при предната доставка. Странно е защо. :/

15
Трамваи / Re: Дюваг
« on: 26.06.2021, 16:22:04 »
Коя е тази спирка с трирелсие и прегради по средата, че нещо не се ориентирам?

16
Точно лятото се ползват тия линии, тогава се ходи на разходка, на барове и ресторанти до по-късно. Зимата чий ще го дириш навън в 2 часа през нощта?
Ясно е, че ако ги пускат ще е за другото лято, затова са го пуснали до октомври, за да кажат после че зимата няма толкова хора.

17
Тоя път според мен даже таксиджиите нямат никакво лоби. Просто цялата община е в колапс и това е най-изразено в градския транспорт. Да режеш нощния транспорт дето са 10 автобуса, за да спестиш пари напомня на миналата година, когато решиха, че ще спестят пари от цветя. :crazy:

18
А дали не са за пътуването с банкова карта? Валидаторите на турникетите поддържат ли това като функционалност?

19
Това с кръговите се поде като инициатива, заедно с уеднаквяването на пешеходните пътеки. Например ако сте забелязали от около 2 години масово се премахват червено-белите пътеки, почти не останаха вече. Имаше някакво решение на съда, свързано с жалба от някакви лица и тогава започна цялата дандания. Като цяло според мен и двете са добри решения.

Относно Орлов - нещата значително се подобриха откакто светофара получи по една секция над всяка лента. Поне аз вече много рядко имам случки с чакащи в средна лента за направо. Много се радвам за което, преди булеварда го бях отписал тотално в участъка от стадиона до Орлов.

20
Васил Левски го ремонтираха преди 2-3 години все пак, в участъка до Дондуков. Надолу към Сточна определено има забележки, но ако е от преди 90-та ще е забележително.

Pages: [1] 2 3 ... 65