Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - wiNt

Pages: [1] 2 3 ... 71
1
Това с пода е окей, навсякъде се прави, тия балатуми се отлепят от ръба просто. Виж това със седалката е достоен кандидат да викнат Румен Бахов. :fan:
Така като гледам в Земляне освен части, имат дефицит и на спирт, щото маркера слиза с обикновен спирт от левче в аптеката. Ма то така е, издрасканите седалки не карат автобуса, трябва да спрем да мрънкаме и да "идем да видим какво е в гаража". :)

ПС. Можем пак да си поговорим за лошите частници и прекрасните общински оператори. Че беше мизерия в Карат последно, беше, ама седалки с кръпки, сложени с телбод никога не е имало. И не само това де.

2
Защо го обсъждаме това, при положение, че основният плюс на това метрото ни да е ново, е че няма станция без асаньори? Дали работят навсякъде, може да е обект на разговор "защо не работи асансьора", а не "какво да направим, че да помогнем на хората, без да оправяме асаньора". Пореден крещящ пример как едни хора искат да си кажат нещо, без да има връзка със заглавието на темата и с останалите коментари над него.

3
Някъде из новините казаха, че ще струва 2.20лв, но не мога в момента да намеря конкретното изявление.

4
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 22.09.2022, 23:11:32 »
Порнографията с цветовете продължава. Щом автото ще ги стопанисва тези, сега ще има 5 с цветовете на СЕ в СА, останалите ще са бели и всичкото това в 1 гараж. :fan:

5
Не е нужно да навлизаме в спор, беше по-скоро шега това за метрото. Идеята ми е, че според мен това, което казваш за категориите не е точно най-релеватното нещо в случая. Само подкрепих предложението над мен. :rolleyes:

6
Аз не знам за метрото да има категория Тмт (примерно), ма не сме ги сложили при трамваите нали. :laugh:

7
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 21.09.2022, 22:48:26 »
То бива глупости да се пишат, ама чак толкова...

8
Отдавна се чудя и аз защо нямаме такъв раздел. Има доста смисъл според мен, доста модели има вече, може там да се преместят всичките теми за електробусите с все общата тема. Това, че са "вид автобуси", сигурно е вярно, но по тая логика и тролеите са вид автобуси, като елетробусите даже са доста по-близо до тролеите като устройство и смисъл, отколкото до автобусите според мен. Най-малкото тепърва предстои да се набълбукаме с какви ли не турски и китайски изчадия, така че темите ще станат бая и се разводнява сериозно другия раздел (даже първия Карсан явно е тук вече).

9
Нормално ли е да се работи 10 дена под ред без почивка? Имам предвид не дали се приема за нормално в СА, а това нещо като цяло норма ли е за професията, защото на мен ми се вижда абсурдно, а пък никой друг не се е впечатлил досега особено.

10
Участваше в една поръчка, която пуснаха в началото на годината, после го извадиха от нея, уж заради някаква грешка. Сега участва в нова поръчка, заедно с тунела на НДК и трамвая по М. Луиза. Поживём увидим. :)

11
Напротив от Дружба, доколкото имаше синхрон преди, си има и сега. Той синхрона в другите части на линията винаги е бил само на хартия, понеже дизеляците на 304 не обичат много да карат с над 40.

12
Софиянеца няма култура за използване на кръгови движения. Просто са твърде малко и хората не знаят как да ги ползват ефективно, точно това на 4-и км е блестящ пример. Има цели райони, в които няма нито едно кръгово, тоест тези които си карат там курсовете, изобщо не им се обяснява как да ги ползват. Начина е точно да се построят масово все повече кръгови, подходящи кръстовища има колкото искаш, и така нещата постепенно ще се нормализират. Ако за ежедневното ти придвижване трябва да минеш 5 кръгови кръстовища, щеш не щеш ще се научиш.

13
Скърцащи накладки се случва да има и при най-скъпите марки. Наскоро лично го изпитах. Не говори само по себе си за качество на поддръжка.

14
... то пък едни пътници на Мусагеница, направо ще се изтрепят тълпите! :P
Тази станция изначално я измислиха от никъде, ако не ме лъже паметта в оригиналните планове я нямаше, просто в района няма друг транспорт. Извън пик я слезнат 3-4 човека, я не.

15
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 14.09.2022, 22:11:11 »
Според мен имаше някаква идея в началото. Например с 6 и 123, заради които направиха зарядна на Гео Милев. После и в Овча купел така стана. Но сега вече 73 наистина си е на парче на Окръжна - чудеха се къде да сложат зарядна за 84/184, сложиха я там, защото там има ток на лесно, и сега и 73 магически отиде до там. Далеч по-разумни решения можеше да се измислят в този район. Можеше Окръжна да стане "зареждачка", има място бол на Цариградско там, с обръщане под пътния възел Дружба/Младост за 73. Можеше и на 4-ти км да стане, така например можеше да се търсят връзки във всякакви посоки, обръщане на Е73 и Е6 след построяването на метрото до Мола, както и по-адекватно място за дозареждане на 84/184 и т.н.
Но реалността е каквато я описва поста над мен. Изпаднат някакви пари от някъде, купят се някакви бройки и почва да се мисли къде ще идат. :)

16
Интервалът се запазва. Електробусите на СЕ не са студени зимата, Уитонгите са, разликата е че едните се зареждат веднъж в деня, другите веднъж на курс. Маршрута е крещяща липсваща връзка от години, и всички от "източните" квартали сме предоволни, че най-накрая ще има такава. На мен щеше да ми спести поне по 20 мин. от колосалните 50 мин. в посока в ученическите и студентските години. "Тесни пробиви" във формат 2х2 с кръстовища на 2 нива? :help:

За зареждането съм съгласен, с уговорката, че 84/184 рядко зареждат там, но локацията наистина е дебилна. За Гоцето просто трябваше да остане 65, но това няма връзка със самия маршрут на 73.

17
И кое му е толкова недомисленото, че ми стана адски интересно?

18
На 73 от Плиска до НПМГ му дават 6 минути, което ми се вижда даже неочаквано бързо като за ЦГМ. Още 5 минути до Парадайс. Като цяло май не се очаква да се влачат, но да видим в реални условия, изненадан съм. :fan:

19
Идеи / Re: Е 73
« on: 11.09.2022, 11:39:33 »
Супербързият Е73 след полет от Плиска до НПМГ ще спира веднъж след светофара на Дуков и после при Токуда. Двете спирки са на не повече от 200 метра. Тази спирка е повече от излишна, а в другата посока ще увеличи и бездруго голямата тапа за десен завой Дуков-Яворов
Мен още не ми е ясно къде точно са измислили новата спирка "Аджибадем Сити Клиник". Има ли вече поставени знаци, които да се видят на живо? Това е пълен абсурд наистина. :laugh:

20
Даже в междинните сезони, ако е спрян климатика и стане по-топло вътре, нито веднъж не ми е отказано като попитам любезно водача, да се пусне. Но то не става да седим, да търпим и да мрънкаме после как всичко е скапано.
Ще си цитирам поста от по-рано и ще ви приканя да пробвате и вие, вместо да бъдете клавиатурни нинджи. Естествено, може да не ви върже, но както казах, при мен успеваемостта за момента е 100%, стига да попитате като нормални хора и да не се заяждате. Това поне за Дружба, по другите гаражи може да е друго.
Това за издрасканите автобуси наистина ми е интересно как все така става, че моите са >90% напълно чисти и като нови, а тука 2ма човека пишат постоянно, че едва ли не е някакъв ужас. Странна работа, не мислите ли? ;)

Pages: [1] 2 3 ... 71