Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 862
1
Всички плачещи да попитам: Вие бихте ли търпели някакъв бизнес който ви носи само загуби, и дори и на нула не може да излезе ? А знаете ли колко струва един километър в градския транспорт, та да си направите криво ляво някаква сметка ?
На тези които не знаят- да продължават да си плачкат.
И Градската градина, че и Княжеската са топ имоти! Защо да не ги разпродадем и да се застроят, знаеш ли колко РЗП ще е това, баш в центъра… А сега какво - само разходи за поддръжка и нищо повече…

Надявам се да схванеш, защо ти ги давам тези примери… ;)

2
Къде ще е връзката с трасето по Асен Йорданов?  :rolleyes: Правени са проучвания за алтернативно прекарване на трамвая по бившата жп линия, а не по Третия ринг - има много по-слабо натоварване и не си заслужава заради преминаването през едно кръстовище, което така или иначе е за преправяне. Наред с проучванията за междурелсията, тази година се надявам да се случи и възлагането за ПКТП за участъка от Охридски до Йорданов, вкл. с кръстовището на 4-ти километър и да имаме проиграно идейно решение за оптимален вариант. Трамваят ще е най-малкият проблем там, и да искате, няма как да прокарате трамвая до бившия жп тунел. Какво правим с преуплътняването със сгради, включително директното им обслужване от самия кръг!?! Нагло и нелепо е на фона на тези престъпления, тук да обясняват някои, че трамвай през кръговото ще е проблем…  :help: :help: :help:

3
Може би само продажба на някакъв дял на сериозен превозвач от чужбина, би могъл да обърне по-скоростно нещата.
В Гърция и това не помогна.
. То ако е за това, миналата година имаше инциденти с ПВ и в Германия, Чехия и Унгария. Истината е че безгрешни хора няма и навсякъде където е намесен човешки фактор има възможност да сгреши. За съжаление в някои професии може да в фатално.

Въпреки всичко обаче у нас железопътния транспорт чисто статистически остава най безопасния начин за превоз на хора и товари със средно 2 ма загинали годишно във влак последните години. Толкова горе долу са и в авиацията. Само за сравнение с автомобили последните години са между 500-700.
Ако ги сравниш спрямо гъстотата на мрежата и интензивността на движението при нас е по-зле. В страни без жп мрежа аварийността на този вид превоз е 0, ама какво от това? Ако двамата загинали са ти роднини, това не е статистика, а лична трагедия... Стремежът трябва да бъде да се минимизират още и още произшествията, а нагоре се писа за системното неспазване на остарели и непрактични правила... И авиацията и жп транспорта са затворени системи, ако всеки от нас почти свободно тръгне да кара влак или самолет, човечеството доста бързо ще изчезне и сравнението не е уместно. ;)

4
Защото е в границите на групово НКЦ, защото имотът е държавен и т.н.  :rolleyes:

5
"Тротоарът" през колибата на Дънов и Г. Димитров, ако изобщо може да се нарече така.  :neznam: А ни обещаваха други неща, пък стана както винаги  :fan:



6
Какво правим с липсващите автобуси за след края на концесията на МТК?!? Ръководството на СА грам не са си мръднали пръста по темата… Вече тестваха успешно схемата с наемите с 2601 и вероятно ще я прилагат широко като корупционна практика в бъдеще!  :help:

7
Старозагорският кмет е сред любимците на тиквата, така че спокойно, няма причина да му се случи нещо…  :help:

8
Няма да е баш рингов ако не прави връзка с Цариградско, МД3 и ТМ20.
И така да е, може от Г.М.Димитров с дясна дъга над бензиностанция Еко да свие по локалното до метростанция Св.Анна (или там както ще се казва, Окръжна болница де). Връзката с Искърско шосе е от стари планове, нещата са съвсем различни и, както Станко отбеляза, 220/288 и 123 дават адекватна на пътникопотока връзка.
Къде ще им е депото на трамваите за тези линии - в Банишора или в Красна поляна? В колко часа ще е първата кола от Св. Анна при това положение?

9
А мястото може би е Възраждане, а на заден фон трамваите трябва да са по Ботев?

10
Нередовността на линия 111 със сигурност е заради нощния транспорт, а не заради факта, че Люлин-Бъкстон се взима за един час.
Не е и заради това, че преди да разширят СОП, разпродадоха за жълти стотинки терените по протежението му и “пътните възли” по него за нищо не става във вида, в който ги изградиха и се образуват тапи… ;)

11
Така е, от форума не зависи, но извън форума в реални живот сме на различни позиции, който ни позволяват да имаме участие в процесите. По-рано го написах - изборът на междурелсие зависи от икономически и технически фактори, като лично аз съм отговорен за изготвянето на задание, което да проучи тези неща и да е основата за концепция за развитие на трамвайния транспорт оттук насетне…

12
Важното е тези два листа да са изписани с химикалка и задължително с правописни грешки!

От какъв зор подобни водачи се мъчат да работят в градския транспорт?! Знаят ли, че работят в сферата на обслужването на хора и предоставят услуга?!? Като са такива социопати и мързеливи некадърници, защо не облекчат и себе си и нас и не ходят да въртят геврека на камиони за милиони по западна Европа или Анадола?!  :rolleyes:

13
Не знам план ли е, що ли, но ми прави впечатление как се запазва традицията велоалеите да свършват в нищото.

Иначе ми е интересно трасето към Винарово колело идейно как точно го пресича?
Велоалеята по Охридски е извън обхвата на заданието и място за нея има… Ето, че в проекта от които започна дискусията си я има…

Ти какви идеи имаш за Винарово или не си мислил и нямаш план?   :rolleyes:

14
Toзи проект, който си прикачил, беше с трасето до Дървеница в трирелсие, нали? Иначе изглежда приятно и дори като споделено трасе може да се получи, но май ще иска отделна светофарна фаза за всички возила от трасето.
Това е оцветен подробен комуникационно-транспортен план, не проект! С него се изяснява наличния габарит и въз основа на него се изготвя/прави се изменение на ПУП, за да се изчисти регулацията. Едва след това е самото проектиране - с него може и 10 релси да сложат...

Та заложеният габарит отговоря по наредба за стандартно междурелсие. С транспортното моделиране е изготвена нова циклограма, на трамваите се дава предимство и те командват с дитчик фазите. Заложено е движение на трамвайно движение на 5 минути по направлението Габровски-Охридски и на 10 минути по Ринга към 4-ти километър.

15
Тролейбуси / Re: Старите тролеи
« on: 14.01.2025, 20:20:32 »
На третата снимка - срещу гарата - са паркирани Чавдари на градския. Там е било АРЗ.
Не е вярно - АРЗ-то беше на Партений Нишавски. Още помня арката с надписа на входа...

Сега имотът на АРЗ-то се намира в границите на парка и на тази снимка не се вижда, онези автобуси трябва да са там по друга причина:


16
Ето какво се прие на ОЕСУТ за кръстовището на Д-р Г. М. Димитров и Драган Цанков/Св. Кл. Охридски (в момента го нямам с фаиналните корекции - допълнителна лента за десен към Интерпред и като комбинирано трасе, а не озеленено трамвайно). Ако на някой "на око" му се вижда сложно и екстравагантно, минало е през траснпортно прогнозиране и моделиране и е оптималното решение за кръстовището, дори при неблагоприятно увеличение на автомобилния трафик с 20% и 30%... Сравнено е с кръгово и друго включване на трамвайните релси към трасето по Ринга...

17
Странично или в средата? Там няма място за перони...

Малко съм раздвоен какво да си мисля за такива идеи като си спомня единственото ни такова трасе на какво прилича.
...
Тук говорим за изцяло нови реализации, които първоначално се проектират за такива. По Г. М. Димитров бяхме предвидили отделни бус ленти, в крайна сметка на ОЕСУТ основно се настоява автомобилистите да облажат с трета лента, а автобусите да отидат при трамваите. Губи се зеленото трасе, също автобусите на терория са по-бавни от трамваите... Има си налично ноу-хау как да се правят споделени трасета, Константин Величков си има своите недостатъци покрай това, че е адаптирано, а не отначало проектирано като споделено...

18
Явно се планира да се сложи кръст на обособеното трасе в Дървеница и да се реализира като "комбинирано трамвайно и автобусно трасе".  :neznam:

https://studentski.bg/%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B3%D0%BB%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D1%82-%D1%81%D0%B5-%D0%B4%D0%B2%D0%B0-%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BF%D1%80%D0%BE/
И за Тодор Каблешков/Г. М. Димитров се настоява за същото...

19
Само не мога да разбера какви идиоти живеят в другите страни че не минат на тясно междурелсие. В Прага историческия център е много по тясно от София и как вървят с нормално междурелсие ама в София не може. Не ми се спори  много пъти са казани аргументи но когато едно си баба знае едно си баба бае. Нормалното междурелсие е по доброто, но за нашите ватмани не е.
Прага винаги са били на това междурелсие и няма смисъл тепърва да минават на друго. Защо пък десетки градове и в Германия, и в Швейцария, и на много други места в цяла Европа не са на 1435 mm? Когато системата ти е на дадено междурелсие и няма сериозен аргумент за промяната му, защо да го променяш? При нас 1009 mm доминира, причините в края на 80-те да започнат да изграждат трасета на 1435 mm днес не оправдават да подменим цялата система на това междурелсие. Вероятно по-евтино и лесно ще е всичко да стане на 1009, отколкото огромните инвестиции и адаптиране към 1435 без реална допълнителна добавена стойност.

Ватманите какво общо имат? Песата и на 1009 и на 1435 за тях ще е една и съща... Въпрос на устройствено планиране и инженерно проектиране е, както и на законови норми. Пресмятаниците на Пейчев на око не важат в случая!

Обясних като за "идиоти", дано си разбрал! :)

20
Не виждам много логика в размяната на колите между ТБ5 и ТБ7, особено от гледна точка на нулевия пробег, но нека да видим какво ще се получи.

Доколкото съм запознат идеята е две от колите по А3 да са двуетажни, така че е нормално да има Ютонг/БМЦ на останалите две. Цяло чудо ще е, ако 2601 е бил на линия. Не е излизал от около година сигурно.
Снимката е от 10.01., после го видях и на 11.01. Иначе е излизал, нали на два пъти му се чупи челно стъкло, или инцидентите са в гаража?!?

Pages: [1] 2 3 ... 862