Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 814
1
Разни / Re: Aвтомобили
« on: Yesterday at 22:56:09 »
Не знам до колко е добре в България просто ей така да се даде изключение...  :neznam: То и повечето от тези, дето имат книжки за C и D, не се справят и не изглежда реално да са ги взели по легален начин, а какво остава за затрудняващите се с В да карат нещо по-голямо и тежко...  :crazy:

Другото е, че ако има и данъчни или други облекчения, ще се намери врътка целия автопарк на Диксордия, ПИМК и сие да стане от кемпери...  :rolleyes:

2
Въжени линии / Re: Витоша
« on: Yesterday at 21:03:26 »
Собствеността на пътищата въобще не е изцяло общинска, даже напротив. В планината е правен батак, като към това се смесват и интересите на не един мафиоти, не е само Цеко…

3
Конкретно Карат в София в никаква конкурентна среда не е била след подписването на концесионните договори и гонене на перфекционизъм не им е било някаква основна цел…

В случая не говорим за проблеми на пазара, а в управлението на материалните активи. Пейчев да се включи и да обясни за глупавия потребител който продължава да си пише едни и същи глупости по проф. Томов, която при частника е по-трудно да се допусне. Общинските дружества се управляват по друг маниер от назначени, алчни, некомпетентни и крадливи люде и затова резултатите са такива. Няма кой да изисква от персонала, всеки си бърка в кацата с мед както си иска и те така…

4
Преди малко видях 3606 на Хемус в посока НДК и на предната табела пишеше гара София Север
Марио не го ли назначиха официално в Автото, защо не са му настроени табелите? и 6-тм от Дружба ли се обслужва?!

5
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: Yesterday at 13:15:03 »
И по линията на ТМ8. Да ви кажа, оказаха се по-пъргави от швейцарските краставици.
... нищо общо с бучене и дрънчене, на което са подложени жителите на западния квартал ежедневно.
Швейцарците за толкова години не са направили нито едно превозно средство за МГТ, което да е нещо УАУ или пък да има голяма фен база, както са направили други производители. Швейцарците все са с някакви си техни странни стандарти, все нещо трябва да е различно и накрая едно голямо нищо.
Само можем да се надяваме да се появят по - добри трамваи от чешките.
Модернизациите на КТ6 с добавени средни нископодови секции са аналогични като изпълнение на краставиците. При трамваи без якобс талиги друг вариант няма… Та проблемът не е в швейцарците и тези трамваи не са нещо извънземно. Просто не са бг изчадия и не са нещо, което имаме от 30+ години и затова са Ви трън в очите…

Швейцарците не са чак толкова експортно ориентирани, а напоследък намалиха още повече ползването на трамвайна конфекция от Сименс и Алстьом и си залагат на родните разработки. Та разгледай настоящата продукция и на Хесс и на Щадлер. На световно ниво е, а на нас ни е кисело, защото никога няма да можем да си я позволим… ;)

6
Написа се единствено това, че са по-скъпи за изграждане и затова при нас ги избягват. По-скъпо е и да имаме достатъчно на брой и с нормална широчина перони, подлези и стълбища, пести се и от броя на ескалаторите… За това най-вече “мрънкаме”….

7
Учудващо, планирали са четири коловоза след последната станцията. Направо е готово оттам да го разклонят още един път…

8
Къде е Ялта да Ви каже, че не е ваша работа и какво им се бъркате в работите на водачите… :)

9
В Мюнхен метрото все още си функционира на този принцип и лично за мен това не е най-голямата драма…

Най-големите престъпления на Братоев и сие са другаде - дължината на станциите, липсата на аварийни коловози, оперативната несъвместимост между диаметрите и разбира се, че разклоненията се разделят на неподходящи места и правят огромни заобикаляния и удължавания на време пътуванията. То не са чупки и заобикаляния, а от Окръжна до Орлов метрото има по-дълъг маршрут и повече спирки от автобусите… Никакъв транспортен модел, никаква йерархизация, никаква полза от подобни безумия, освен за лапачите по веригата. И затова в Пражкото метро, аналогично на нашето като големина, пътуващите са 3 пъти повече.  :bag: :boxing:  :help:

10
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 30.11.2023, 08:51:49 »
Тези над 3,5 t са с двойни гуми на задната ос, обикновено.

11
Сутринта към 10 и нещо по Баучер джиткаха според интерактивната карта в реално време два автобуса. Изписваха се като по линии 64 и 98, вероятно са ги дръпнали от тях…

12
Това са новите маршрути, не всичките съществуващи. Формално ни има на картата като членове на ЕС, но за нас, за Гърция, за Полша и Прибалтика нищо (ново) не се планира…

Да оставим на страна връзката с Централна и Западна Европа, която е сложна и дълга. Какви са потенциалите за влакове до Гърция, ако се намеси ЕС и има някакви допълнителни стимули да се пуснат отново такива влакове?!

13
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 26.11.2023, 12:40:55 »
Тези табели от 1994 ли ги извадиха?
Осмицата в тази година е нямала нищо общо с Люлин…

14
Изтрити теми / Re: Ямбол
« on: 24.11.2023, 22:03:58 »
От Виена са и формално се водят Греф унд Щифт, вероятно са и сглобявани в Австрия…

15
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 22.11.2023, 10:17:48 »
…,  а по-късно наслагаха сините лепенки, които все още ги има тук-там по трамваите, а и на 2123, както си личи на снимката по-горе. …
2123 си е с маршрутна табела горе в кутията.
2123 го ползвам за пример за наличието на сините лепени лога на СЕ, дето ги имаше по всички трамваи и тролейбуси.

Иначе бях забравил, че е имало посегателство и нарочно унищожаване на ел. табелата. Без да си спомням това, реших да коментирам, че е забавно как използват ел. табелата да показват логото на СЕ, което преди го правиха аналогово…

Драми няма, какво беше - боята, прахта, …, никой не кара рейса, всичко си е топ у нас! :)

16
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 21.11.2023, 23:09:33 »
Каква хубава и полезна ел. табела! Едно време същото беше принтирано в рамката на бяла основа, а по-късно наслагаха сините лепенки, които все още ги има тук-там по трамваите, а и на 2123, както си личи на снимката по-горе. Но вече сме модерни, логото на СЕ е електронно.  :fan:

17
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 21.11.2023, 23:08:07 »
В този бюджет се включват различни източници в приходната част, включително средства от ЕС! ;) Не са 2,5 млрд. от собствени приходи или трансфери от държавния бюджет…

18
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« on: 19.11.2023, 13:38:56 »
Трябва да поръчат нови бройки за части!  :rolleyes:

19
То и това звучи като голяма мизерия. Кой е инфантилният трамвай!? Разбира се, редно е са има и юркане за чистотата в салона, но винаги е странна логиката как оправдавате едно престъпление с наличието и на друго…

20
Нека преместим фолклора от возещите се в темата Клюки, защото тази информация е просто от ватманската стая. Още повече, че трасето по Илиянско шосе ще доведе до тотално съсипване на Инекони, ако отидат пак там.
На Рожен му направиха първата копка, ще има и изместване на трасето заради новата улица, така че ще има подобрение там, а и временно няма да има движение по цялото трасе.

Pages: [1] 2 3 ... 814