Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 820
1
Жиците стигат до подстанция “Рила” на ъгъла на Драган Цанков и Митрополит Кирил Видински

2
След като не можем да прекараме трамвай през гора (Борисовата градина) изобщо не си представям как ще го прекараме през булеварди. Имам усещането, че по различни причини в София се прокарват много по-лесно и бързо подземни трасета, отколкото ужким по-лесните надземни. Построиха нов булевард и беше добре докато копаят миналото лято да сложат и релси с идеята да ги свържат в скоро време със съществуващите. Сега изобщо не ми се вярва прясно копаното да се ремонтира пак.
Където ти е гората в Борисовата градина, преминава електропровод високо напрежение. На ЕСО не им пука и за окабеляване си казват, СО да инвестира. По Габровски по-силно гракащото малцинство стопира нещата.

При реализиране на целия ринг, ще има до 10 пресичания с радиални трамвайни връзки, на 5 места с метролинии и на едно място с жп линия. Предизвиквам Ви да ги посочите всичките, преди да Ви споделя какво се прави и какво се планира…

В зоната на кръстовището с „Цар Борис III“ има по малко място от двете страни да се дръпне една автомобилна лента от тротоарите, а те да се долепят до сградите, но след това ще пречи складовата база на „Екомет 90“ и ще трябва да се изсекат дърветата на ъгъла на „Братя Бъкстон“, което ще предизвика брожения. След това от североизточната страна има масивен блок, който не може да се пипа, но трябва да се разруши пазарчето от южната страна между „Братя Бъкстон“ и „Ген. Стефан Тошев“. Като гледам големия отстъп от улицата на този блок от улицата и как отсрещните от южната са долепени, а след „Братя Бъкстон“ южните отстъпват място на това, което сега е пазар си мисля, че трасето е било предвидено за по-голям отстъп на тези сгради, през тази полянка и складовете оттатък реката и накрая S-ка за изместване на юг тук и през този блок, през пазарчето и по оставения и сега сервитут, но в някакъв момент са занемарили този план и са позволили да се строи така, че сега почти няма оставени възможности, да не казвам съвсем. Горе долу така си го представям, като от прикачения файл.
Къде и за какво няма място?

3
Поръчките в случая са през МТС, а въобще не е гарантирано, че точно БДЖ ще таралянкат влаковете… До колкото съм запознат със случаите, не се касае за некомпетентност от страна на подготвящите процедурите, а на някакви игрички за разпределяне на баницата….

4
Проектът за ПУП е в доста напреднала фаза, преди нова година имаше да се изчистват само детайли. По възлагане на ОП “Софияплан” е изготвено ПКТП за трамвая, идващ от Дървеница (метростанция “Г. М. Димитров”). Трамваят ще се приближи още малко на юг към автогарата, но не може прекалено заради електропроводите…

5
А каква е тая глупост с Източен парк, която чета  - някой се опитва да застроява и там ли
Опитват собствениците на земите.

Това е цъкащата бомба, която заложи ГЕРБ с работата, работата, работата си - с изтеклите/изтичащи срокове за прилагане на предвижданията на ОУП….

6
Цъкащата бомба с изтеклите/изтичащи срокове за прилагане на предвижданията на ОУП….

7
Метро на юг ще го затапи сериозно, особено с оглед на перспективите в посока Божурище, където и от двете страни на общинските/областните граници има реализирани и реализиращи се големи инвестиции.

8
1986 г. властта планирала ли е масовата възможност български автомобили да пътуват зад граница с изключение в посока Турция (“Възродителния процес”)?!  :rolleyes:

9
Да разведря малко дискусията и със снимки, че много дълги и сериозни фермани почнахте да пишете. Ето какво може да очакваме като резултат от цялата работа:

https://www.facebook.com/share/p/C3TZWxCDDasPx793/?mibextid=K35XfP  :)

10
Жп надлезът е готов наполовина, както и на Козлодуй. По запазената половина се осъществява движението на влаковете в момента. И добре, че е така, предвид престъпното развитие по договора за обновяване на жп линията.

11
Двуетажните бараки са тръгнали вчера към София. Очакваме тези дни да ни ги представят.
Автобусите са дори накичени с външни реклами. Дори пребоядисването дори ще е за наша сметка и знаем кой и как ще го изпълни….

12
Идеи / Re: Източна част на София
« on: 17.02.2024, 07:50:57 »
Интересно, има ли някакъв чертеж на този път?
Ето. В момента се разработва ПКТП (подробен комуникационно-транспортен план), които комбинира решения между тези варианти, дава и нови идеи за решения, обхваща и трасето на Боян Магесник, което става с две платна…

13
Идеи / Re: Източна част на София
« on: 16.02.2024, 18:17:24 »
Аз забелязвам тенденция, да се пише, но не и да се четат вече написаните мнения от други потребители!

В ОУП е планиран е изцяло нов булевард между бул. Шипченски проход/Искърско шосе до Северната скоростна тангента и дори до Чепинско шосе. За него се ползва работното име “Източна тангента”, но съвпадението на трасетата им е минимално, под километър. Ще има ново пресичане на жп линията между Подуяне и Искър, както и трябва да се реши какви ще са връзките с Боян Магесник/Гео Милев, Мими Балканска/Товарна тангента, как ще се пресича демонтираната в момента, но заложена за възстановяване жп линия към Биримирци….

Всичко в заложено на макро ниво в ОУП, но без ПКТП и промяна в регулацията, няма как да се стигне до реализация. А в детайлите има сложни проблеми за решаване - покрай ВТУ, пресичането на жп линията, връзките/кръстовищата с изброените по-горе улици. Има драми и от страна на НКЖИ…


14
Идеи / Re: Източна част на София
« on: 16.02.2024, 13:36:26 »
От другата страна не е по-добре. Заради терена на Подуене-разпределителна, има близо 4 km без нормално пресичане на жп линиите. При Слатинска река има ограничение във височината. Новият булевард “Източна тангента” ще е улица от първостепенната улична мрежа, с две платна и пътни възли…

15
Разни / Re: Спомени...
« on: 16.02.2024, 10:38:43 »
Стъклените си имат недостатък… Още ми е в главата, как ми се счупи една голяма бутилка Спрайт 1993-1994 г. … ;) Теглото на амбалажът също е от значение. У дома пробвахме да ползваме стъклени бутилки, но съдомиялната не ги чисти хубаво, ръчното също е трудно…

16
Идеи / Re: Източна част на София
« on: 16.02.2024, 10:34:58 »
А не се ли мисли за оправяне на Източната тангента в по-източно направление без преминаването през индианския квартал,
Мисли се поне от 2009 насам, мисли се… На последния ОЕСУТ в НАГ (октомври или ноември месец) отново се върнаха на това откъде да минава следата на трасето. По ОУП е заложено западно от Христо Ботев, но този вариант има редица недостатъци. Следващите разработки са за минаване източно, включително покрай оградата на летището, за което няма никакъв проблем. Но пак имат да се изчистват неща в настоящата разработка на ПКТП, и то в частта покрай ВТУ, кръстовището/пътния възел с Шипченски проход/Искърско шосе… След одобрението на ПКТП следва изготвянето на ПУП, едва тогава на инвестиционен проект и реализирането му…

17
Последното ти мнение каква връзка има с досегашната дискусия да имаме родно производство на трамваи?

С думите си сам доказваш, че приоритетно е да се съсредоточим в поддръжката на инфраструктурата и оперативното управление (включително подбора и управлението на персонала), а дейности, които могат да се аутсорснат (като производството на подвижния състав, които се ползва), е най-добре да се изпълняват от друг... Ние не можем да поддържаме трасетата и да предложим нормални условия на труд, откъде ресурс и капацитет да развиваме производство на подвижен състав?!  :rolleyes:

18
Не работят или не са настроени да можеш да ги гледаш от първия вагон?
Външната фирма, дето управлява системата има достъп до снимките от втория вагон, така че си работят. Защо в кабината ватманът не гледа, какво се случва във втория вагон - не знам...

19
При наличие на видеонаблюдение в трамваите с монитор в кабината на ватмана...

20
МАН-овете е за добро да не виждат цялостни реклами. За нула време ще станат на нищо от тях…

Pages: [1] 2 3 ... 820