16261
Архивирани теми / Re: Подвижен състав 2006-2017
« on: 19.12.2006, 19:59:14 »Quote from: conecto
Естествено, и коментатори се намерихаДано ти поне си се уредил да прибираш залозите :lol:
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Естествено, и коментатори се намерихаДано ти поне си се уредил да прибираш залозите :lol:
Открийте разликите!Грешките си ги оправих,благодаря ти! Освен откритите от теб, в четвъртото изречение пред първото "но" не бях сложил запетая.
Да, а по ТБ 3 нека са най-добрите Икаруси <_<Само дето 3 вече го няма.Де не би да ти е харесала линията?
Ето една от снимките на новият Ден Оудстен,на обръщалото в Гоце Делчев.И аз ти благодаря, защото само снимката от Холандия бях видял.Вземете ги сложете като прикачени файлове или ги качете другаде.Наистина автобуса си заслужава
[attachment=176:attachment]
А, нищо особено. Пожелания към майката на ватмана, а от негова страна епитет, изразяващ съмнение в сексуалната ориентация на шофьора и нищо повече. Според мен ватманът не прецени, че не може да мине, защото таксито стоеше почти на линията, и го закачи с по-широката част на вагона.Аз връщам на шофьора на таксито същия комплимент от името на ватмана.Нещастник жалък.Той трябва да се съобразява с трамвая, а не той с него.Как най малкото ще го заобиколи?
Иначе днес: къс МАН и Чавдар по 280, огромни задръствания в района на Халите и Лъвов мост, а 720 е отново на линия.
Този арх.Димитров вечно ще измисли някаква глупост! Къде ти място за трамвай по Гурко? Гурко е единствената пробождаща от изток на запад центъра улица след Цар Освободител. по нея изобщо няма място за трамвайно трасе и двупосочно автомобилно движение. То по-добре да прекара трамвая по Паренсов и Стефан Караджа с подлези под В.Левски и Раковски. Пък в зоната на канала от Синьото кафе до Гурко само трамвай липсва.Виж, че и в двата поекта трамвая се мести по Гурко и то подземно.100% това е било условие и при двата варианта заради лансирането на идеята, че Граф Игнатиев трябва да стане пешеходна и там не трябва да вървят трамвай.
Браво за фотоапаратаКаква беше реакцията на идиота от таксито?Случи ли се нещо или трамвая си продължи.Все пак почти 100% е ясно, че колата е виновна.
Вчера трамвай 2019 откърти огледалото на един таксиджия в района на Лъвов мост.
Аз, за съжаление, така и не сколасах да се повозя (утре, т.е. днес, ще го направя )Но отдалеч изглеждат наистина достолепно, особено като бяха застанали един зад друг един МАН и един Икарус....е, разликата е очевидна, то май и каросерията на МАНовете е по-голяма!И аз изпитах подобни чувства днес.Зад мен май беше 1502, на който не знам как предната лява гума не се дереше в калника...Спомням си, когато се качих първия ден на метрото и после на София70 по 4....
Нищо не разбрах... Чертежи има ли?И аз затова само на цитат го оставих, без коментар.За тези естакади чета от доста време и все си представям мостове при канала,как хората на третия етаж всъшност живят на едно ниво с платната.Според мен не трябва да има такива неща.По Discovery съм се нагледал на филми за Бостънските тунели и за новия център на Сеул.След 30-ина години не ми се гледа филм за древния Перловец, изровен изпод градската магистрала.
Реконстукцията на бул. „Евлоги Георгиев“ се проектира в два варианта
http://www.stroitelstvo.info
Гергана ДИМИТРОВА
Брой: 48 / 2006-12-18
Разработването на проекта за реконструкция на бул. „Евлоги Георгиев“ в участъка от бул. „Черни връх“ до Орлов мост ще продължи в следваща фаза в два варианта. Това реши специализираният общински експертен съвет по устройство на територията на 15 декември. Предвижда се проектите, които сега са във фаза подробен транспортно-комуникационен проект, да бъдат представени за разглеждане до 20 януари 2007 г. , а след пет дни - на 25 януари, да се обсъдят в Централния дом на Съюза на архитектите в България. След като на няколко заседания специализираният състав на общинския експертен съвет по устройство на територията разгледа пет варианта на проекта, те бяха обобщени до два.
Проектният вариант на „Софпроект ОГП“ предлага събиране на кръстовището с бул. „Черни връх“ в южната част чрез реконструкция на изградения възел с бул. „България“. В участъка от бул. „Черни връх“ до стадион „Юнак“ трасето на бул. „Евлоги Георгиев“ е прокарано едностранно на Перловска река в южната страна. В зоната на ул. „Гурко“ булевардът преминава от другата страна на реката, като освобождава изцяло пространството пред езерото „Ариана“ за пешеходно движение и озеленяване. В участъка от бул. „Драган Цанков“ до Орлов мост бул. „Евлоги Георгиев“ е над нивото на терена на естакадата. В зоната на бул. „Драган Цанков“ е осигурено качване и слизане от естакадата чрез две връзки, като по този начин се осъществяват левият завой от бул. „Драган Цанков“ към бул. „Евлоги Георгиев“ и десният завой от бул. „Евлоги Георгиев“ към бул. „Драган Цанков“. Десният завой от бул. „Драган Цанков“ към Орлов мост е игнориран, а потокът, търсещ връзка с ул. „Гурко“, се предлага да използва сегашното северно платно на бул. „Евлоги Георгиев“, което се предвижда да работи двупосочно. Кръстовището при ул. „Гурко“ е развито на долно ниво със сегашното северно платно, което не дава възможност за директни връзки с бул. „Евлоги Георгиев“. При провеждане на мероприятия на националния стадион „Васил Левски“ пространството пред него може да се използва за автомобили със специален пропускателен режим.
Кръстовището на Орлов мост е организирано на ниво терен северно от Перловска река, като силният ляв поток от бул.“Цариградско шосе“ към бул. „Евлоги Георгиев“ е на горно ниво чрез предлаганата естакада, която се слива с естакадата по бул. „Евлоги Георгиев“ в близост до ул. „Гурко“. Лявата връзка е разположена от страната на градината при Паметника на Съветската армия, чрез което се постига по-благоприятно пространствено разположение на различните нива. Проектът предвижда и възможност за прокарване на трамвайно трасе от пл. „Журналист“ към центъра по ул. „Гурко“, като по този начин ул. „Граф Игнатиев“ се освобождава за пешеходно движение.
Проектът на арх. Димитър Димитров съдържа тунел и естакада. Той предлага ново трамвайно трасе подземно от бул. „Хр. Смирненски“ към бул. „Гурко“ и освобождаване от трамвайно движение на ул. „Граф Игнатиев“ и превръщането й в пешеходна зона. Голяма част от движението се прокарва чрез тунел и естакада от южната страна на бул. „Евлоги Георгиев“.
Обезпечаването с необходимите проекти за кандидатстване за финансиране е важно. В момента не разполагаме с проекти, с които да кандидатстваме по програмите на Европейския съюз, каза главният архитект на София арх. Петър Диков. По думите му за следващата година в бюджета на София са предложени 130 млн. лева за инфраструктура, от тях 7 млн. лева са само за проектиране.
Марката е немска - качеството - ТУРСКО!!!МВ си преместиха голяма част от производството в Турция.В Турция се правят половината от автобусите в Европа.Много от автобусите се изнасят за Западна Европа, където вече навлизат и изцяло турски марки.
И пак питам - случайно да знаеш за сглобен в Турция "ИКАРУС" Щото май няма - няма и да има. То ще се окаже, че половината нов парк на ГТ в София е за едно металургично предприятие по маршрута на А16, а ?
А няма ли вариант да се направи с нормално междурелсие тази линия? Също така няма да е лошо да се електрифицира, така ще се намали времето на пътуване!То такъв вариант винаги има.Наливат се достатъчно средства и готово.Ако се намери инвеститор могат и да изравнят цялата планина за комплекс от затворен тип и обособени офисни зони.
мда,и на мен на такова ми прилича ама ако е за скгт би трябвало да излезе наяве. Ако е за американска продукция филмът ще вземе оскар за техническо обслужване-като ни видят хубавата машина ще онемеятНо имаше само един камион към продукцията и две контроли по транспорта(и те се виждат по снимките).Това е твърде несериозно за филмова продукция.А и сцени не се измислят за ден-два.До скоро тези тролей не бяха в София и този вид.
Колкото и да са лъскави на външен вид са пълни с кусури, които редовно си ги показват из Загреб. А за локомотивите, които ни модернизираха там - справки при CKD, той с особено добре подбрани изрази ще ви просветли в качествата на хърватската модернизацияА наще също са пълни с кусури, но грам лъскавина нямат.Тези се опитват да правят съвременнен трамвай с всичките му качества и допускат грешки, а ние допускаме грешки в модернизирането на трамвай от 80-те години.Не може да се отрече, че са доста по-напред от нас.
Батеее, кви са тия извънземни трамваи?Ето и останалите снимки, а ние да се върнем към темата за произвадство на кошчета за боклук.Дали от Кента ще споделят Ноухау с Трамкар и за пластмасовите контейнери?
Кво да ти кажа?До нас няма кофи за разделно събиране, но бих се постарал да го правя. Ще ни тряват обаче поне 10-15 години, докато постигнем културата на западноевропеецаПри мен от 1-2 седмици са сложили само от жълтите, но не ги ползвам.Преди ходех до ПУ по хранене и хотелиерство на Сливница.От скоро имам работа с 11 към плиска и сутрин изхвърлях на Сточна гара, но там разкараха хубавите контейнери и ги замениха със гадния жълт.Поне там и за стъкло има.
Като видях оня ден една от тия жълтите кофи изгоряла, ми стана ясно, че скоро няма да станем европейци