Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: 1 [2] 3 4 ... 820
21
Някой от МАН-овете 16-та серия (1614, или може би 1618) е с бял панел над най-предната врата. остатък от реклама, кофти замяна на счупен стъклен панел или друга простотия!? Видях го от далеч и затова съм толкова условен в описанието.

22
2816 май да беше инвентарният номер на тролейбуса, цялото табло отпред е заринато с лилави плюшени играчки, може би някакви рекламни на Милка…  :help: :neznam: :crazy: :eek:

23
Елементарно е!
На теория - може би, но в практиката доказано е точно обратното! Никакво качество и контрол нямаме при поръчката, доставката и поддръжката на превозни средства от чужди производители, какво остава да развием и контролираме цялостния процес от проектирането още…

24
10ч. сутринта трамвай 3021 прибира счупилия пантограф 3001 от 10-а линия. Трамваите преди "двойката" са със свободни седалки. ЦГМ да вземе една кола от линия10 и в почивни дни да увеличи автобусите по 204-претъпкани до задушаване. Цялата система за таксуване и преброяване е бетер от пародия на верни данни, щом има преброители по превоЗните средства. Нека да знаете отсега защо ще бъдете освободени!
Трябва да се въведат санкции и да се принудят хората да има задължително 100% валидиране. Тогава ще има коректни данни за натоварванията. И в момента има такива от камерите, плаща се за такива, но на никой не му пука. На никой не му пука за оптимизации, има n километра транспортна задача и тя трябва да се изпълни във времепространството…

25
Сименс произвежда трамваи край Крагуевац в средата на нищото…

Ако вкараме много “ако”-та, може не само трамваи, но и ракети за пътнически полети в далечните части на вселената да произвеждаме… Та не е само на политическа воля, шОвинизъм или нещо друго подобно с голяма тежест и никаква практическа полза…

27
13,7-метрови са… А от отрязания втори етаж могат да сглобят ремарке… :)  :rolleyes:

28
Рожен е първостепенна улица от втори функционален клас и обслужването на имотите около нея трябва да се случва или от улици от второстепенната улична мрежа или чрез локали...

29
Днес подлезът на СУ се мие с маркуч, дори се чисти мръсотията и драсканиците по стените.
Сутринта миеха и навесите над подлезите към пероните на трамваите по бул. България.

30
https://www.facebook.com/share/FmS9LwYdBBi7jJmF/
6 бивши пражки в бърно са спрени. Ако някой от общината чете да пробва да ги вземем.
Според тях в незадоволително техническо състояние и с пробег за ремонт, а на вид ние даже няма нужда и да ги пребоядисваме - директно за пускане на линия са...  :rolleyes:

31
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« on: 08.02.2024, 19:41:21 »
План няма, търсят се спонсори, но преди въобще не се мислеше за запазване на исторически возила, така че и постигнатото до тук не е малко. Аз затова призовах в обзорния видео доклад за декември всеки, който държи на каузата да си отделя по една скромна сума всеки месец.
И като се ремонтира 553, какво? Проблемът е управленски и дори да събираме, нямаме правото да влагаме в актив, който не ни е пряко поверен. 553 се ремонтира и от гробищарите толкова години не намериха воля да го поставят някъде...

32
В Земляне има и такъв с огромна емблема на МАН в зелено на задния капак. Не му видях номера... Сега някой ще каже, че ето, като е само той с тази емблема, лесно ще се знае кой е, а не да се чудиш за инвентарен номер... ;)  :fan:

33
Не мисля че въобще има шанс да се реализира булевард Крайречен. Горублянци които се борят да си застроят имотите, предлагат хидропарк Искър, като някаква компенсация. Покрай реката имотите са държавни и те искат там да е зелената площ , а не в другите земи на землището на Горубляне, които са частни, като най вече ежду Горубляне и Младост. Така че ще има голям отпор да се построи този билевард, а и не се чува въобще някой да го предвижда, освен че е предвиден, о то колко булеврарди са предвидени, пък никой не ги строи.
В момента се процедира ПУП по чл. 16, т.е. устройствената процедура си върви... Редът накратко е ОУП -> (ПКТП) -> ПУП(-ИПР) -> инвестиционен проект -> реализация. Факт е, че много неща са застинали на ниво заложено в ОУП, а други се спъват на ниво ПУП. Имаме случаи и като Източната тангента, която от 10+ години е на ОЕСУТ и се мъдри баш откъде да мине трасето...

34
На регулационния план вдясно го има, защо на този вляво със застрояването са нарисували тротоар и озеленяване през него не се знае…

35
Можеш ли да покажеш скица?
Скици се вадят от кадастъра, които изобразява съществуващи обекти, а не проектни…



https://www.facebook.com/photo.php?fbid=826249479507741&id=100063680895541&set=a.225573536242008


36
Е не е като да няма информация, този проект се върти по медиите от 2015 година, тогава имаше оплаквания от жители в района че изкупували имотите твърде евтино, подозирам че и това е причината за скопяването на обръщалото, което е видимо намалено по площ въпреки че място за по-голямо има, явно не е имало пари да изкупят достатъчно терени.
Очуждаванията стават по силата на влязал в сила ПУП - където минават регулационните линии, дотам са заложили за очуждаване... Проблемът у нас е, че масово правят всичко скопено, още на ниво планиране и проектиране... А очуждаването масово става на цени, по-високи от пазарните, особено когато и имотът е предвиден за инфраструктура или нещо друго подобно, поради което собственикът почти няма какво да го прави до очуждаването...

37
Някой ден трябва да се случи и т. нар. "бул. "Крайречен"" от Околовръстното и след това източно от Горубляне, Дружба, автобусния гараж, ТЕЦ-а и останалите индустрии до Искърско шосе. Най-голяма е необходимостта му за разтоварване на движението през Горубляне. За тази част се процедира в момента ПУП.

38
Жп линиите обаче са различни, така че не пречи да има два, обслужващи различни направления.

39
Започнаха копки за новия кръг на Илиянци, а от март месец се очаква да се спре движението за изграждането на новия бул.рожен.
Тм11 или тм12 ще е до Връбница , другия до София Север. (Не давам информацията официално)
Дано все още може да се направи нещо за скопеното обръщало, което се канят да изградят. Пропуските са на проектантите, които явно толкова си могат и разбират, но дано от СЕ успеят да направят нещо.

40
Разни / Re: Ново строителство
« on: 06.02.2024, 13:04:02 »
Като водят самостоятелните обекти в сградата "ателиета", могат да си позволят изцяло северно изложение, да няма задължителни складови площи и т.н. ... Строителната мафия владее всичките трикове, а будалите купувачи са си овце и купуват, ако ще и землянки да им предлагат...

Pages: 1 [2] 3 4 ... 820