Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 850
41
08 е за двигател. Не го пиши да тръгва :D
Аз за спрените ютонги искам да питам как върви положението, ама това вече е за другата тема.
За тези, които не лягаме и не ставаме в кабините на тези автобуси, за 1408, 2508 или 3408 става въпрос!???

42
Докато си писал тирадата си, аз също се увлякох и си допълних горното мнение. На нещата, които не са ти оффтопик и чисто тролене по случайност вече съм дал отговори след допълването! :)

43
Служителите с дълъг стаж получават прилична добавка за всяка година прослужено време и възнагражденията им са съвсем разумни.
1% за прослужено време, но обикновено е по специалността, по която работят, а не изобщо с толкова трудов стаж.

44
... получих известие на електронния адрес, че съм одобрен за посещение .....

Интересно колко общо са били местата...  :neznam:
Не знам. Бланката беше недодялана и имаше възможност да впишеш имената на един възрастен и до три деца. Та съпругата ми я писах “осиновена”…

Реално, посещението беше за децата, а заместник-началникът на депото баламосваше родителите, докато децата бяха в диспечерната, в симулатора и в изведения на плаца състав. Дедо Ви Марин нямаше да му е чак толкова интересно, макар че щеше да съдейства повече да се говори за обслужваните от метродепо "Обеля" участъци и за приноса на братския съветски народ, в София да се роди метро...

Реално аз видях фоайето, тоалетните и една “класна стая”, като даже разговорът с началника беше в коридора, никой не се сети да се върнем в стаята с бюрата и столовете…

И в обобщение, цялата драма идва от Метрополитен и от милиционерщината на данс… при положение, че техническите проекти за всички участъци и по всички части са налични от обществените поръчки, не разбирам за какъв стратегически обект и какви пет лева става дума. Метрополитен от началото на организирането на отворените врати си бяха дръпнати и даже се учудвам, че все пак се навиха да се включат.

Та бай Марин да се сърди на принципите дето защитава, че не е получил лесен достъп - под предлог, че обектът е стратегически, че вражеските сили са глупави като фуражките у нас и не са виждали Сименс Инспиро на живо или и на тях сайтът на ЦАИС им е свръх объркан, трябвало са пазим публичните тайни в тайна…  :rolleyes:

45
Аз съм от тези, които знаеха, че допълнително ще има пусната връзка, но не следях кога ще стане това. По някое време се сетих и през страницата на "Транспорт за София" намерих актуален линк и направих регистрация. На 17.09. получих известие на електронния адрес, че съм одобрен за посещение с инструкции и телефон за обратна връзка при необходимост...

46
Мдам, и на трамваите пише “ГТ”, а не “ЗТС”. ЗТС си имаха отделно лого, но може би то е от 80-те. И формално завода бил ли е част от системата на МГТ в София (да могат да ползват логото) или все пак са били отделна единица, макар тясно и пряко свързани с МГТ на София?

47
Тази на входа на Мария Луиза 84 от кога е и на какво е?

48
На мен ми е интересно от коя година е снимката?
23.02.2008 г.

49
За съжаление условията са такива, но тази мастия ще се сети ли за тези проблеми след изборите? Кандидатира ли се пак за парламент или ще си сторнира от дейността в СОС?

Искам да попитам последните 15-20, че даже 30 години, какво се направи за състоянието на депата и гаражите? С какво са заети толкова синдикатите в транспорта на бкп и проксито им - герб?

50
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 23.09.2024, 13:09:19 »
След като прочетох поредните приказки от 1001 нощ на Петър/Марин/Васко (не знам защо все още си го причинявам :/) се сетих за тази новина от днес:

България отделя най-много пари за полицията си от целия ЕС

https://news.bg/crime/balgariya-otdelya-nay-mnogo-pari-za-politsiyata-si-ot-tseliya-es.html
Марин трябва да се радва - напрактика концепцията му за силова държава, доноси, шушукания и прочие не е умирала и е основен фактор за неразвитие на държавата ни. Милиционери-мутри бяха премиери, милиционери-мутри държат този и онзи с доноси и компромати, милиционери-мутри силово отнемат бизнеси и т.н. :)

51
Не знам дали е коментирано, трансфото не съм отварял от години обаче попаднах на тази снимка
:help:
@petur1111, какво ще кажеш? Ето нагледен резултат от реализиране на част от идеите и принципите, които прокламираш активно...  :help:

52
Като има проблем със задръстванията до Гео Милев, защо изменят само 3, а не и всичките останали линии от Винарово до там?  :rolleyes:

53
Най-важните детайли от състоянието на гараж Земляне си се виждаха:  :rolleyes:


54
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 22.09.2024, 22:19:08 »
Седмица на мобилността и Европейски ден без автомобили:


55
Под надлез Горубляне трасето беше изцяло изградено, както и нататък през полето... Да не претопляме стари манджи, но релсовият път без прекъсване стигаше оттатък Цариградско покрай СО МАТ!

56
Този трамвай е от никъде за никъде, а обръщалото в свръх скандално. 2022 г. герберастите измениха ПУП-а за Горубляне и почти опропастиха заложените от по-рано трамвайни трасета до там. Та махнаха трамвайните трасета и нахака безумно строителство в огромни мащаби. Та спирането е ОК, за да има шанс да се осмисли концепцията за трамваите до Младостите и връзки с други територии - към Горубляне, по бул. ВГЦ към Малинова долина/Студентски град, из самия Студентски град…

57
Чудно, защо са се отървали от това еЦитаро? От 06.2019 г. е - на 5 години. Минало е през два "оператора", но може би му е отпаднала необходимостта/взели са му линията...

58
По 404 е бил.

3592(май този беше живият) беше по 305. Видях го на Плиска към 17:45. Чудя се толкова ли е зле положението в дружба, че прибягват към зелената барака.
Кое е вярното последно?

Иначе нека се движи, в гаража ще го оберат и ошушкат за нула време, ако го спрат трайно!

59
Какво "велико" прозрение:

Quote
Планират трета лента на АМ "Тракия" до Пловдив или дублиращо трасе

Пътната агенция ще анализира кой вариант ще излезе по-малко скъп


През следващата година ще се изготвят транспортен и икономически анализ за необходимостта от изграждане на трета лента на автомагистрала "Тракия" между София и Пловдив. Другият вариант е да се построи дублиращо трасе на магистралата. Това коментира пред журналисти в Пловдив председателят на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) инж. Йордан Вълчев, който присъства на Десетата юбилейна годишна конференция, посветена на пътната безопасност - "ВИЗИЯ 0" - Нула жертви при пътнотранспортни произшествия, предаде БТА.

Вълчев обясни, че проблемът с третата лента са многото съоръжения по магистралата до около 70-ия километър. Ако се построи трета лента, няма да има аварийна лента при тези съоръжения и в тунелите, отбеляза шефът на АПИ и допълни, че изграждането на нови съоръжения е много скъпо.

Анализът ще покаже колко ще струва изграждането на трета лента и дали си заслужава или пък да се построи алтернативно трасе, успоредно на магистрата, допълни Вълчев.

Пътуванията между София и Пловдив се увеличиха и е време да се помисли за трета лента на магистралата, за да се намали травматизмът при катастрофи, каза на свой ред заместник-кметът по строителство на Община Пловдив Тошо Пашов.

Между 75 000 и 100 000 моторни превозни средства всеки ден влизат и излизат от Пловдив, сочат данни на данъчната служба за регистрираните МПС на територията на Община Пловдив, от "Пътна полиция" и общинското предприятие "Организация и контрол на транспорта", съобщи Тошо Пашов. Допреди 5-6 години броят им на ден е бил 40 хиляди. За месец март има отчетени 7.5 милиона влизания и излизания от населеното място.

Зам.-кметът отбеляза, че съществуващите пътни артерии не могат да поемат това натоварване. Той посочи, че за града е важно да бъде завършен обходът на Пловдив - от "Асеновградско шосе" до "Ягодовско шосе" и връзката с АМ "Тракия", за да бъде поет потокът, който идва от Родопите.

Грешка от миналото, която в последните 30 години наследниците на предишния строй - герберасти и други подобни некадърни политици повтарят и дори прилагат още по-брутално... И при сегашните магистрали, и при метрото в София, при улиците в София, дето не ги строят в габарита и изискванията по закон, и при ЖП проектите - "спестяват" уж трилиони, но всъщност не оставят никаква възможност за разширение поради скопени надлези/подлези и тунели...

60
Тази идиотщина "гръмна" преди месец някъде и все си мисля, че и тук я споделихме... Когато човек види визуализацията и веднага му става ясно, че всичко е някакъв фейк...

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 850