Метро > Метростанции

Метростанция за връзка с жп гара Обеля

<< < (79/79)

New_Passenger:

--- Quote from: radk0_99 on 05.09.2024, 16:16:26 ---Недоволството би следвало да е подкрепено с някакви факти или да можеш да кажеш какво точно е объркано.
Доколкото сега гледам схемата на новата станция Панчо Владигеров не съществува пречка М4 да продължава до Лозенец както прави и сега. Мисля, че единствено идеята е М2 да се подсилва с влакове идващи директно от депо.
Единствено ако ги разделят изцяло може да се стигне до влошаване на обслужването по М1 и М4

--- End quote ---

Факти засега не може да има, но човека точно от това се опасява, от влошаването на обслужването на М1 и М4 между Люлин и Надежда. Когато бях малък, често пътувахме с нашите с 83 до Надежда. Голямо чакане се падаше на жп прелеза, тъй като моста още не беше построен. Така че и аз се надявам това разделяне на линиите да не се окаже "котка в чувал". Единственото нещо което можем да твърдим със сигурност е че трябват още станции в Люлин.

fafan:

--- Quote from: radk0_99 on 05.09.2024, 16:25:07 ---Сега те разбрах какво искаш да кажеш. Ако гледаме на сега съществуващите крайни станции скоростта с която се сменя кабината - грубо за окоо 4-5 мин се справят. Не знам дали е възможно влака идващ от Сливница да спре някъде преди сливането на двата пътя и да изчака освобождаването на коловоза на станция. Това единствено би могло да осигури някакво спазване на графика. Иначе 6 минути не им мърдат

--- End quote ---

Могат много по-бързо от това, и за две минути става с нашите къси влакове, в момента е едно голямо туткане. Нашето метро не е за бързащи. Още по-бързо става ако в задната кабина седи още един машинист който веднага може да подкара влака в обратната посока, другия може да слиза на следващата станция и да поема следващия влак, тоест да се прави ротация. По разбираеми причини такива неща у нас не се правят за разлика от други градове по света.

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version