Author Topic: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)  (Read 506685 times)

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 840
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2500 on: 02.12.2023, 16:54:45 »
Не казвам, че е написано нещо невярно, но след всичките години ползване на 90хх на Карат-С недоумявам как същите прилични автобуси в друг гараж са в такова състояние...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14702
  • Бъдещето, това си ти!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2501 on: 02.12.2023, 20:25:25 »
Разликата е че частният оператор се намира на конкурентен пазар, където няма място за компромиси, а „КАРАТ С/Евролайнс“ без съмнение са една от най-проспериращите транспортни компании в България.
Ikarus 280.92 T - депо „Надежда“
Ikarus 280.04 - гараж „Малашевци“
ČKD T4D-C - депо „Красна поляна“
ČKD T6В5 - депо „Искър“


Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17319
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2502 on: 02.12.2023, 20:40:38 »
Конкретно Карат в София в никаква конкурентна среда не е била след подписването на концесионните договори и гонене на перфекционизъм не им е било някаква основна цел…

В случая не говорим за проблеми на пазара, а в управлението на материалните активи. Пейчев да се включи и да обясни за глупавия потребител който продължава да си пише едни и същи глупости по проф. Томов, която при частника е по-трудно да се допусне. Общинските дружества се управляват по друг маниер от назначени, алчни, некомпетентни и крадливи люде и затова резултатите са такива. Няма кой да изисква от персонала, всеки си бърка в кацата с мед както си иска и те така…

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15029
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2503 on: 02.12.2023, 21:32:02 »
Не съм убеден че техните бяха в по-добро състояние. Имаха 2-3 които се палиха, имаха доста аварии, даже по едно време се писа дали тези на автото не са по-добре.

Не са чак толкова зле тези на автото. Откакто взеха да ги връщат на 111 от време на време се возя на такъв и бих казъл че много вървят по околовръстното, и са топли. Даже на ВМС повече им хлопат пластмасите. За "Софийския стандарт" са си като всеки автобус на толкова километри и години. 15 години правят без ОР как да са? Навремето беше абсурд Икарус да изкара толкова в това състояние без ОР и да върви така.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1575
  • 9060
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2504 on: 02.12.2023, 22:31:00 »
Никой не прави ОР в днешно време. На Карат Конектата бяха на светлинни години от тези на СА до към средата на концесията, после нивото рязко падна буквално за месеци. Вероятно точно, защото се разбра, че повече масови концесии няма да има. И не на последно място сравнение между Мерцедес и гаражно изпълнение по турски, макар и сглобени в 1 и съща държава, въобще не може да има.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3415
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2505 on: 02.12.2023, 23:31:33 »
Скоро и аз случих един по 111 и даже ми направи впечатление, че върви по-леко и по-меко от БМЦто. БМЦто е някак си много рязко - дали заради паянтовата каросерия се усеща така не знам, но Мерцедеса е много по-мек и плавен. Само, че са зверски захабени вече, салоните са мръсни и изпочупени, отвън мязат на манерки, имат десетки удари и щети. Пък за който не помни - и при тях още в първите месеци на 111 се започна с уплътняването ма фугите в салоните с хартии и парцали.

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 943
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2506 on: 03.12.2023, 20:52:08 »
Quote
Разликата е че частният оператор се намира на конкурентен пазар, където няма място за компромиси, а „КАРАТ С/Евролайнс“ без съмнение са една от най-проспериращите транспортни компании в България.
Това не е съвсем вярно, но не ми се занимава да го оборвам.
Quote
В случая не говорим за проблеми на пазара, а в управлението на материалните активи. Пейчев да се включи и да обясни за глупавия потребител който продължава да си пише едни и същи глупости по проф. Томов, която при частника е по-трудно да се допусне. Общинските дружества се управляват по друг маниер от назначени, алчни, некомпетентни и крадливи люде и затова резултатите са такива. Няма кой да изисква от персонала, всеки си бърка в кацата с мед както си иска и те така…
Това са повърхности разсъждения, в които има нещо вярно, но не много. Разликата идваше от влагането на добри резервни части в Карат, нещо което за Автото не е така.
Quote
Пък за който не помни - и при тях още в първите месеци на 111 се започна с уплътняването ма фугите в салоните с хартии и парцали.
Защото заводски не са произведени добре и вибрират, на някои шофьори тези вибрации не са им приятни и са решили да се борят с тях както намерят.
« Last Edit: 03.12.2023, 20:55:39 by Stierlitz »

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5392
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2507 on: 03.12.2023, 21:19:51 »
Аз като разправям, че автобусите на Мерцедес и МАН въобще не са цвете за мирисане, никой не ми вярва....а откакто съм в завода още повече ми стана ясно това....
По рейс и по жена не се тича!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14702
  • Бъдещето, това си ти!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2508 on: 03.12.2023, 22:06:34 »
Без неуместни генерализации моля, CONECTO LF е нискобюджетен модел за източни пазари, тук скрито покрито, че детайлите и част от качеството ще са опоскани не би следвало да има.
Ikarus 280.92 T - депо „Надежда“
Ikarus 280.04 - гараж „Малашевци“
ČKD T4D-C - депо „Красна поляна“
ČKD T6В5 - депо „Искър“


Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5392
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2509 on: 03.12.2023, 22:44:07 »
Кой знае какви разлики между него и Цитарото от същия период няма....Казвате за Карат-С. В никаква конкурентна среда не работят, а са "просперираща" фирма на комунистите и яко толерирана от тях. Знаете Миролюб Столарски - единственият шофьор в Земляне с дълга коса кой е и какъв доносник - ченге е бил. Евролайнс е франчайзингова група. В България правата са дадени на Карат-С, в Босна и Херцеговина на Центротранс - едни тамошни турски мошеници, а в Унгария - на компанията Волан.
« Last Edit: 03.12.2023, 23:01:16 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13656
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2510 on: 03.12.2023, 23:02:15 »
Мерцедес и Ман може да си имат кусури, но въпреки това са с класи над БМЦ и Ютонг... Конекто ЛФ, въпреки лошата поддръжка, се държат доста добре за 15та година експлоатация.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5392
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2511 on: 03.12.2023, 23:12:43 »
Аааа, това е отделен въпрос. И досега не мога да разбера как тази компания възкръсна и си продава юнашки боклуците, при положение, че преди 10тина години фалира - не можа да произведе някакви военни камиони за турската армия и правителсгвото поиска съда да я обяви в несъстоятелност.
По рейс и по жена не се тича!

Offline Chezare

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 960
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2512 on: 03.12.2023, 23:27:51 »
Кажи какво да си купим тогава, след като Мерцедес и МАН не стават.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5392
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2513 on: 03.12.2023, 23:32:49 »
Волво, Скания (ама не Higher), Денис Енвиро, Хес (с известни уговорки).....Ние например ползваме шасита Волво и се ядват....от други доставчици ни идват ядовете....
« Last Edit: 04.12.2023, 00:28:28 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14702
  • Бъдещето, това си ти!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2514 on: 04.12.2023, 05:27:36 »
Кажи какво да си купим тогава, след като Мерцедес и МАН не стават.
Соларис например.
Ikarus 280.92 T - депо „Надежда“
Ikarus 280.04 - гараж „Малашевци“
ČKD T4D-C - депо „Красна поляна“
ČKD T6В5 - депо „Искър“


Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 943
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2515 on: 04.12.2023, 06:02:13 »
Просто казано Мерцедес (и МАН) са по-малкото зло  :)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14702
  • Бъдещето, това си ти!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2516 on: 04.12.2023, 08:50:21 »
Знаете Миролюб Столарски - единственият шофьор в Земляне с дълга коса кой е и какъв доносник - ченге е бил.
Много ме интересува какъв е Столарски, да не съм му домашен прислужник случайно? Само казвам, че по отношение на транспортната си компания я управлява на достатъчно високо ниво и би следвало общинския транспортен оператор да вземе добри практики от всички възможни места. Фактът, че „КАРАТ С“ държат „Евролайнс“ за България е показателен. Кое точно има по-голямо значение и кое по-пряко засяга безопасността на пътниците, че по пътищата ни още се дрънкат гнилочите на „Юнион-Ивкони“ или миналото на Столарски като партиен функционер?
Ikarus 280.92 T - депо „Надежда“
Ikarus 280.04 - гараж „Малашевци“
ČKD T4D-C - депо „Красна поляна“
ČKD T6В5 - депо „Искър“


Online david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 341
  • 2914 (1987 - 2021)
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2517 on: 04.12.2023, 08:59:33 »
Кажи какво да си купим тогава, след като Мерцедес и МАН не стават.
Соларис например.
Солатисите със сигурност са под Мерцедес. Варненските Соларис са с 6 години по - нови от 18ките и работят по - зле спрямо Мерцедес. По - шумни са, блъскат скорости, тропат, хлопат, а и самият мотор по начало работи гадно, докато този на Мерцедес е като швейцарски часовник.
Ikarus 280.92T GANZ ELEKTROTECHNISCHE WERKE
Ikarus 280.94T GANZ VILLAMOSSÁGI MŰVEK

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3352
  • ČKD
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2518 on: 04.12.2023, 10:23:42 »
Това абсолютно не е вярно. Соларисите във Варна са сто пъти по тихи от която и да е 18-ка, каросерията не се опитва да се разпадне, а блъскащите скорости се ремонтират своевременно. Двигателите им нито са шумни, нито са тромави, нито работят като трактор, а са вече на 10 години.
« Last Edit: 04.12.2023, 10:27:41 by Mammoth »

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3415
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2519 on: 04.12.2023, 10:57:47 »
Волво, Скания (ама не Higher), Денис Енвиро, Хес (с известни уговорки).....Ние например ползваме шасита Волво и се ядват....от други доставчици ни идват ядовете....
Предполагам добре знаеш, че тези марки са по-скоро нишови и са ориентирани 90 процента към домашните си пазари и 10 процента към съседните им държави, така че за нас най-доброто си остава МАН и Мерцедес, Соларис и евентуално някое чешко Ивеко, ама последните не гледат много много и те насам.