Author Topic: Трамвайното трасе по Цар Борис III и Македония  (Read 114794 times)

Offline xr1st0

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 900
    • View Profile
А защо не пуснат инекони и песи по 11?

Offline poly911

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1191
    • View Profile
    • Email
А защо не пуснат инекони и песи по 11?
Защото инеконите и песните са от различни депа,едните са от Банишора а другите от Красна поляна

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5459
    • View Profile
    • Email
А защо не пуснат инекони и песи по 11?
Защото инеконите и песните са от различни депа,едните са от Банишора а другите от Красна поляна

И двете депа са директно на маршрута на 11 и биха могли да обслужват линията без нулев пробег.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3941
    • View Profile
Какви са резултатите от извършените проби?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15029
    • View Profile
    • Email
Това в Княжево показва една голяма грешка на чисто ново трасе, а именно че трябваше да монтиран физически ограничители против шофьори-идиоти. Вижда се че нивото на хората и мисловната им дейност пада и трябват все повече физически ограничители навсякъде. Ясно се вижда че това вече може да е и жовотоспасяващо и се надявам новото управление час по-скоро да започне масово да огражда трамвайни трасета, бус-ленти , спирки  и ГТ да се движи като "по релси" безопасно и без закъснения.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3941
    • View Profile
Няма ново управление докато не заработи СОС.

Надявам се все някога трамвайното трасе в Княжево да се удължи до Александров мост,а връщането да става по улица 10-ти километър!

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3415
    • View Profile
Дали е бил същият водач… А и случаят изглежда много по-сериозен от такъв за двустранен протокол…
Този ако не беше спрял пред трамвая влизаше в колата, която чакаше на червено като таран, с което щеше да предизвика много по-тежка катастрофа. Вижда се, че кара с такава скорост, че едвам спря. Сигурно си е мазал венците с успокояваща паста, тъй като тече януарската сесия и вероятно му предстоят тежки изпити...
« Last Edit: 04.01.2024, 14:56:25 by bagercho »

Offline xr1st0

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 900
    • View Profile
Май е време да има по-сериозни наказания за ПТП с градски транспорт. Ако извършителя освен с потрошено МПС се сдобие и с една хубава глоба за щетите върху трамвая+глоба за причиненото закъснение и неудобство на пътниците, ама с добра събираемост стигаща до събиране и с ЧСИ щеше да има много по-добър ефект

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5392
    • View Profile
    • Email
Дали е бил същият водач… А и случаят изглежда много по-сериозен от такъв за двустранен протокол…
Този ако не беше спрял пред трамвая влизаше в колата, която чакаше на червено като таран, с което щеше да предизвика много по-тежка катастрофа. Вижда се, че кара с такава скорост, че едвам спря. Сигурно си е мазал венците с успокояваща паста, тъй като тече януарската сесия и вероятно му предстоят тежки изпити...
Ние навремето като имахме тежки изпити, не бяхме по колите....
По рейс и по жена не се тича!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17319
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email

Надявам се все някога трамвайното трасе в Княжево да се удължи до Александров мост,а връщането да става по улица 10-ти километър!
Към 1971 г. точно така се в предвиждало, само че трасето е трябвало са бъде изцяло по “10-ти километър”. Към момента, двата имота в обхвата на обръщалото за частни за жилищно строителство, макар да не са застроени….

Offline iashu

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 474
    • View Profile

Надявам се все някога трамвайното трасе в Княжево да се удължи до Александров мост,а връщането да става по улица 10-ти километър!
Към 1971 г. точно така се в предвиждало, само че трасето е трябвало са бъде изцяло по “10-ти километър”. Към момента, двата имота в обхвата на обръщалото за частни за жилищно строителство, макар да не са застроени….

за мен е необходимо преди райска градина (а може би още от околовръстното) 4те директни автомобилни ленти на борис да минат на долно ниво, а на земята да остане: тротоар, 1 еднопосочна автомобилна лента, две трамвайни линии, две вело ленти и тротоар... Автомобилите може да излязат на земята след чак след обръщало на трамвай (10ти км/ Владая?), а велоалеята задължително да продължава минимум до Владая, в бъдеще до Перник... Много жалко, че това не се започна с досегашния ремонт. Дано поне с ремонта на околовръстното започне да се повдига тоя въпрос и да се планира нещо такова. Там е очевидно тясно и красиво място, което спира най- приличната ни и най- натоварена велоалея, заслужава да стане началото на София за хората, за колелата, за градския транспорт
« Last Edit: 06.01.2024, 14:06:29 by iashu »

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3941
    • View Profile

Надявам се все някога трамвайното трасе в Княжево да се удължи до Александров мост,а връщането да става по улица 10-ти километър!
Към 1971 г. точно така се в предвиждало, само че трасето е трябвало са бъде изцяло по “10-ти километър”. Към момента, двата имота в обхвата на обръщалото за частни за жилищно строителство, макар да не са застроени….

Може и без класическо колело. От булеварда прави ляв завой през моста и се връща по улица 10-ти километър като при гумаджийницата е крайна и начална спирка.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5392
    • View Profile
    • Email
Нещо много бели стават в района на предпоследната спирка "Шипка" или Райска градина, и нататък по теснотията към Княжево. Най-вероятно ще бъдат принудени да заградят участъка с кубенца като в Будапеща, колкото и тясно и неудобно да стане за колите.
По рейс и по жена не се тича!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14702
  • Бъдещето, това си ти!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Нормално да стават бели, има твърде много хора, които са забравили за преминаването на трамваи оттам. Вероятно не биха искали да заградят трасето, защото с това действие ще се остави по една активна лента в посока, но от друга страна по-добре една лента, но безопасна, отколкото две ленти, но едната върху трасето и опасна. Мисля че не трябва повече да се колебаят и да го направят.
Ikarus 280.92 T - депо „Надежда“
Ikarus 280.04 - гараж „Малашевци“
ČKD T4D-C - депо „Красна поляна“
ČKD T6В5 - депо „Искър“


Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 757
    • View Profile
    • Email
Quote
...
Предприемаме бързи мерки, за да ограничим транспортните произшествия по трасето на трамваите по бул. „Цар Борис III“. Ето защо физически ще отделим пътното платно от това на трамваите. Така автомобили няма да могат да навлизат върху релсите. Възложихме проект за обособяването на трасето като фокусът ще е в района от ул. „Райска градина“ до ухото в „Княжево“.
...
- Васил Терзиев

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5392
    • View Profile
    • Email
Не е фатално ако остане по една лента в посока. Това още повече ще прати трафика към Перник и на юг където му е мястото, освен тези, които наистина са локално за Княжево и Владая. Също така, за Перник има и електричка.
По рейс и по жена не се тича!

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2134
    • View Profile
Доказано е че когато трафика върви в една лента регулиран въпреки по-ниската скорост, среданта скорост на потока автомобили е по-висока, ако има нагледци които да се бутат и се чудят как да спират движението.
The Grand Tour

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16108
    • View Profile
    • Email
Надявам се все някога трамвайното трасе в Княжево да се удължи до Александров мост,а връщането да става по улица 10-ти километър!
И откъде пътникопоток там за трамвай на 5 минути? Сегашното колело е изходна точка за Витоша (дай Боже и за лифт някога), там идва и този откъм Средсело плюс новата търговска зона. Нататък са стръмни и задънени улици, по които и дребен Карсан не може да се качи. Отделно упоритата съпротива на местните да бъде разширен по какъвто и да е начин булевардът.

Реално до обръщалото имаше възможност булевардът да бъде разширен в северна посока, трамвайното трасе да продължи да е автономно от южната страна до обръщалото. До терена на Лидл всичко се разчисти, нататък за оставащите стотина метра няма нито една сграда, която да е релевантна за европейска столица.
« Last Edit: 08.01.2024, 12:15:18 by blagun »

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3941
    • View Profile
И откъде пътникопоток там за трамвай на 5 минути?

То и за 73 никой не предполагаше,че ще е толкова натоварен, но ей го на ! Даде ли се на хората бърза и удобна връзка с хубав подвижен състав може да слезнат от колите. Плюс това може да се импровизира последна спирка на 58 и в резултат със същия брой коли и транспортна задача обслужването на Владая да се подобри значително.
Нямам илюзии, че това може да се случи в близко бъдеще т.е. до 10 години!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5459
    • View Profile
    • Email
Доказано е че когато трафика върви в една лента регулиран въпреки по-ниската скорост, среданта скорост на потока автомобили е по-висока, ако има нагледци които да се бутат и се чудят как да спират движението.

На една лента събираш 50% по-малко автомобили от две, ако стесниш двете които идват от Владая в една ще стане тапа преди стеснението просто. За да се получи равномерен поток трябва да сортираш потоците автомобили с трамвая, и това може да стане с един светофар на изхода на колелото, синхронизиран със светофарите на Райска градина. Проблем е обаче левия завой на Княжевска, той пречи за такова решение, не трябва да има завои които секат трамвая между Княжево и Райска градина, изходите от страничните улици трябва да са само десен завой. Мисля че и преди съм давал пример с това трасе, може да се види решението за преминаване от обособено в споделено трасе и обратно между 2:00 и 4:00
« Last Edit: 08.01.2024, 13:42:45 by fafan »