Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ozzy

Pages: [1] 2 3 ... 657
1
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: Yesterday at 20:17:46 »
Да, новият инвентарен номер е доста грозен.

2
2746 - 310

3
Ако наистина не успеят до август да доставят нови автобуси, тогава да им удължат концесията с 6 месеца примерно, а не с 4 години... Помня, че и с Карат имаше анекси за някои линии, но не бяха за такъв дълъг период.

4
Това е сериозно удължаване на маршрута и заради липсата на водачи и трамваи ще означава по-големи интервали и влошаване на обслужването в центъра и Лозенец.

5
А има ли алтернатива изобщо? Откъде ще се осигурят автобуси и водачи за СА?
Да привлекат водачите от МТК, както стана с приключването на концесията на Карат-С - голяма част от шофьорите отидоха в Автото. Автобуси също могат да се купят, от СОС има гласувани пари за нови автобуси, но Столичен автотранспорт незнайно защо не пускат обществени поръчки. Сигурно искат МТК да си останат.

6
Не знам дали сте разбрали, но удължиха договора на МТК до 2029 г.  :D
Възможно е да го върнат за ново разглеждане, както беше с нощния транспорт. Лошото е, че не виждам кой ще си промени мнението, явно икономическото мнозинство ги устройва...

7
Ами нали протестираха, правиха подписки. На мен също от Люлин ми е по-удобно със 111 да се прекача на 63, отколкото да ходя до НДК на 61.

8
Смятам, че yogimax е нарушил многократно тези точки и трябва да бъде изгонен. Ялта също редовно се държи грубо със всички, и поства фалшиви новини от жълти сайтове, така че и той е за бан.

9
В Люлин имаше 2-3 см сняг сутринта, така че не бих казал, че е било излишно обработването на пътните настилки...

10
Присъствах на протеста. За съжаление, много малко хора бяхме  :/

11
Х84 спокойно може да се даде на частна фирма и да вози на 5 лв. Продължавам да не разбирам защо у нас липсват шатъли, оперирани от частни фирми.

12
Да чакаме и на 310 да ги пуснат някой ден  :D
Иначе 2160 е на 309.

13
Кой пътува с влак в Щатите, Иво?  :rolleyes: Всички пътуват със самолети или с коли.

14
Мостът не е в добро състояние и се минава с 10 км/ч. Но поне престоите в Гюргево и Видеше можеше да ги няма. 3 часа Русе - Букурещ е доста, след като това разстояние се взима за час с кола...

15
Може, когато завършат ул. Живко Сталев до Околовръстното, да удължат 97 дотам и тогава ще има връзка и със 111. В момента 805 свръзва Симеоновско шосе с МС Витоша, и той може да се подсили, вместо да се забива и Х9 там.

16
Общинските съветници са политици, те не са експерти по пътно и инженерно строителство. Но работят с експерти, които могат да дадат становище кое е законосъобразно и целесъобразно. Белев няма инженерно образование.

17
Тъй де, объркал в един пост лента с платно и вече е "несигурен източник". По-добре да вярваме на източниците от Столична община, които дадоха всичко от себе си този ремонт да тръгне на всяка цена с нефелен проект и да бъде изпълнен в срок и да инвестират парите ни в тази ВиК инфраструктура, която сега ще седи като паметник под асфалта.  :laugh:
Не говорим за един пост. Говорим за системно писане на невярна информация, поради илюзията на въпросния, че ги разбира нещата...

18
Ти ходил ли си в жк. Малинова долина, или говориш наизуст?

19
97 или, както и да се номерира, какво променя?
Дава по-добра връзка на жк. Малинова долина с метростанция Г.М. Димитров. В момента 67 не влиза в квартала и е удобен единствено за блоковете, които са близо до Симеоновско шосе.
Иначе моето мнение е, писал съм го и преди - трябва 294 да се удължи в двата си края - да минава през Малинова долина и по Симеоновско и Околовръстното да стига до Младост-4, а в другия си край да стига до Окръжна болница.

20
Фафан, както винаги, пресолява манджата. 67 се ползва основно от кв. Витоша и Малинова долина до МС Г.М. Димитров и обратно. След Околовръстното се ползва от едноцифрен брой пътници.
Относно възможността за почивки на Г.М. Димитров - има достатъчно място за съчленен автобус да почива в най-дясната лента, преди кръстовището. А отбивката за обратен завой може да се премести леко напред и няма да има никакъв проблем да завърти съчленен автобус.

Pages: [1] 2 3 ... 657