История > История на маршрутната мрежа
Маршрути на ГТ в София година по година
mlk:
На 19.5.2002г. се извършват сериозни съкращения на линии и промени на маршрути.
тм.8 е съкратен вместо от Люлин 5 до Зах.Фабрика - от Люлин 5 до Зап.Парк.
тм.3 отново е върнат до Орландовци.
тм.10 отново е върнат до Съд.Палата.
тм.11 е съкратен вместо от Илиянци до Княжево - от Илиянци до Н.Петков.
тм.21 е закрит
а.242 от Ст.Гара до Хиподрума е закрит.
а.5а от Гео Милев през Лозен до БЧК е закрит.
а.65 от О.Купел до Ман.Ливади е закрит.
а.71 от Орлов мост до Ст.Град е закрит.
а.32 от автост.Връбница до Житен е закрит
а.33 от автост.Връбница до Доброславци е закрит.
а.63 е променен вместо от Бояна до Р.Паметник - от ул.Беловодски път (в Бояна) до ул.Ив.Гешов.
а.21 и а.22 се обединяват в една линия 21/22 с маршрут Орландовци-Войняговци-Подгумер.
а.75 изцяло е променен - вместо от Б.Магесник през Слатина и О.Мост до Военна академия - от Орлов мост през гара Подуяне и Слатина до автост. Г.Милев.
други малки промени по това време:
а.108 вместо от бул.Европа да завива директно наляво към Надежда, започва да обикаля през ул.Кукуш и ул.3019.
а. 4, 111, 313 и 413 в Младост 1 са удължени до обръщалото на тб.5.
mlk:
След 19.5.2002г., към 2003г. са извършени следните промени:
Метрото стига до Обеля (и във връзка с това:)
а.30 е скъсен от Балша до автост.Обеля.
а.31 е скъсен от Голяновци до автост.Обеля.
а.41 е скъсен от Волуяк до автост.Обеля.
тм.6 е скъсен вместо от Лозенец до Обеля 2 - от Лозенец до Надежда 5.
а.51 е закрит.
а.81 е удължен от Иваняне през метрост.Сливница до автост.Обеля.
а.87 е открит от автост.Обеля през Надежда (по Н.Жеков) до Илиянци
други промени:
а.82 удължен вместо от Ц.Гара до Люлин 3 - от Ц.Гара до Люлин 5.
а.54а закрит (и вместо него)
а.53 открит от Сточна Гара до Люлин 1.
mlk:
От 2004г. до 2009г. промените са следните:
2004г.:
213 се разделя на две части с разлика единствено в блоковете при Младост 4.
тм.2 е скъсен от Орландовци до пл.Журналист.
тм.18 е открит от Орландовци до Рус.Посолство.
[следва допълване и подреждане по години]
тм.8 възстановен до Съд.Палата.
2009г.:
тм.9 временно удължен до старо ухо Надежда.
тб.7 променен вместо от Люлин 3 до Сточна Гара - от Люлин 3 през НДК до кино Одеон.
тм.9 вместо през НДК - през Семинарията
тм.10 скъсен от Зап.Парк до пл.Журналист.
а.9тм открит от Хладлиника до кино Одеон.
тм.17 открит от Борово по К.Величков до Обеля 2.
тм.1 скъсен от Иван Вазов до Ц.Гара.
тм.7 скъсен от Борово до Ц.Гара.
тм.9 скъсен от Хладилника до Ц.Гара.
тм.6 скъсен от Лозенец до Ц.Гара.
а.7тм открит от Ц.Гара по Ломско шосе до Надежда 6.
Метрото пуснато от Ст.В.Левски до Младост 1 (и във връзка с това:)
а.3 променен вместо от Пасаерл до ст.Г.Милев, от Пасарел до Младост 1.
а.5 променен вместо от Лозен до ст.Г.Милев, от Лозен до Младост 1.
а.113 открит от Младост 4 до Младост 1.
Метрото пуснато изцяло от Обеля до Младост 1 (и във връзка с това:)
а.313 ще се закрие.
?????
AROS:
--- Quote from: mlk on 26.09.2009, 11:39:57 ---От 2004г. до 2009г. промените са следните:
2004г.:
213 се разделя на две части с разлика единствено в блоковете при Младост 4.
тм.2 е скъсен от Орландовци до пл.Журналист.
тм.18 е открит от Орландовци до Рус.Посолство.
[следва допълване и подреждане по години]
--- End quote ---
Към 2005г. имам следните спомени за промяна в ГТ:
Тб 5 временно е скъсен до новото обръщало на ул.Йерусалим в Младост1 във връзка със строежа на метрото при пазара в Младост.
Във връзка с този строеж:
111- завива директно по Сахаров до обръщалото в Мл1;
4 и 313 също вместо по Ляпчев минават дирекно по Сахаров и обръщат на обръщалото при Т-маркета/сегашното на 3 и 5/;
413 цепи напряко през едното обръщало/на 111/ до това на т-маркета.
Други промени:
53 е отклонен от бул.Сливница през Габрово-прелеза на Захарна фабрика-Кукуш-Връх Манчо-Работническа класа-Орион-Европа и удължен от Люлин 2 до Филиповци;
115Е - открит като довозваща линия в Люлин до метрото от Люлин3,4 до МС Западен парк;
35 - открит с маршрут Ц.гара-Ломско шосе-Мрамор;
тм15 - открит с маршрут Захарна фабрика-Княжево
AROS:
През 2006:
Откриват се експерименталните тб3 и 12:
тб 3 с маршрут: Надлез Надежда-Затвора-Сточна гара;
тб 12 - Х.Димитър - Пътностроителна техника/бившето обръщало на тб1/.
Закрива се тб 10 с маршрут Сточна гара-Надлез Надежда.
Закрива се 115Е.
35 е удължен от Мрамор до Житен.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version