Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 780
1
Разни / Re: Парковете
« on: 23.09.2022, 12:31:56 »
Какъв е проблемът и тук и на деуги места с пешеходния мост!? според мен е най-смисленото решение. при наличието на река и какви ли не още колектоеи отдолу, да дълбаеш за да вкараш автомобилното движени между близки кръстовища и в крива е ненужно. С едни дълги рампи, ще стане ок за пешеходци и велосипедисти, а обявеният конкурс дава и някакъв мираж, че могат да напрсвят нещо запомнящо се като дизайн...  :rolleyes:

2
Аз не знам за метрото да има категория Тмт (примерно), ма не сме ги сложили при трамваите нали. :laugh:
Метрото не се движи по улиците... Ако имаше общо обслужване с трамваите, или конвенционалните жп линии щяхме да се чудим в отделен раздел ли да е, към трамваите или към жп-то да е...

3
Викаш на помощ Господ да ти помогне ли ?
Аз се моля на Бог да живея по волята Му, пък ако Той реши, ще ми помогне. :) Няма от какво да се оплача! :)

4
Що не станат тези водачи ИТ-та, ами се гърчат в градския? 4000+ заплата, екстра социални придобивки и други глезотии, работата им е да играят електронни игри, част от заплатата или бонуси в акции, пенсионираш се след 2-3 години работа на макс 28-30 годишна възраст...  :rolleyes: :neznam:  :help:

5
За какви категории превозни средства издават шофьорски книжки!? Електробусите имат ли си собствена категория?  :rolleyes:

6
Редовни проблем и изпитание ми е карането по кръгови напоследък - пам. Левски, Надлез Надежда, при метростанция Ломско шосе, Руски паметник - все с ленти в излишък, при повечето с еавен брой на изхода... Масово се секат лентите, от тежките волани без серво на съвременните автомобили масово нямат свободна ръка и мигач да пуснат, грам не се сещат и какво почти причиняват....  :help:

7
И частникът гледа да мине с по-малко разходи, но не е така безстопанствен да унищожи нещо и то да не се ползва/движи....

8
А някой от по-възрастните колеги виждал ли е трите района през периода, в който са били "в разцвета на силите си"? Любопитно ми е дали някога целият брой от 32 коловоза е влизал в употреба, или по-скоро става въпрос просто "да се похвалим как преизпълнихме плана за петилетката", без значение нужни ли са толкова много? В една от темите от раздела прочетох преди време, че на гара Тулово е имало не един маневрен локомотив, та там наистина си представям как са се използвали всичките коловози... То е и логично, предвид географското положение на последната и най-вече възловото й място в националната жп-мрежа.
Като малък (между 90-94 год. живеехме в Слатина) баща ми ни водеше с брат ми да гледаме как прекомпозират влаковете. Споменът ми е, че пускаха вагоните по инерция, а не с бутане....

9
Разни / Re: Фаст фууд
« on: 07.09.2022, 17:46:14 »
И Самекс имат известни промени в ресторантите си КФС  - на Лъвов мост стана Промаркет, след като десетилетия беше КФС, но са много по постоянни, за разлика от по-новите и по-често променящи се обекти на поляците от АмРест...

10
Колкото намериха решение за Съдебната палата...

11
Те ще минат за щедър "подарък" по някое време, не ги мисли....

12
Не за друго, ама малко да избягаме малко на ориенталщината и грозотията.
Това е загубена кауза в Земляне, там си почитат ориенталщината.  :D
А уж са най-западно разположеният от всички гаражи... ;)

13
Вероятно са харизани... А как двйстват точно!? Че на други, серийно монтирани системи за безопасност отдавна им е намерена цакат... И педали бдителност, и блокировки на врати...

14
Е, пишете вие за тези проблеми, постоянно и ежедневно напомняйте, като са толкова големи! Всичките проблеми са проблеми. Което е забелязано, за това се пише...  :help:  :neznam: Че има война в Украйна и е по-голям световен проблем, нека пренебрегваме че бия жена си, примерно....

Първата врата си е врата, да се ползва... Като е пълно с толкова професионалисти, защо не съставиха едно предложение до началството, как да се преоборудват превозните средства, какви важни критерии да се залагат в нови поръчки!? Нали за книжка все до някое отделение са избутали профитата, вероятно горе-долЕ могат да пишат!? Но толкова е и "професионализъм"  всичко, затова и толкова се дразня без да разбирам подобни мнения във форума - толкова ли са заслепени някои, нямате ли трезва преценка и девалвирате значението на думите!?  :neznam:

Професионализмът на повечето водачи стига до там, да заградят с кол и въже, да разкачат системи и защити, да си докарат домашен уют, да кютат до пенсийка или докато оцелеят в подредената за тях си кочинка...

15
Сега ще го направят така, че след 10-20 години да се преправя... По тежко е с магистрали, тунели и метростанции, където допълнителна лента, дължина/ширина много трудно ще се направят... Бият се в гърдите, че уж са спестилидва лева от строителство, но никой няма акъл да каже, какви са разходите от частично решение без съществено подобрение и за строителство по цени след 20 години, а не при сегашните...

16
Явно пак по сигнал се работи :angry: ...
Определено, в предизборна кампания сме.. ;)

17
Нали и на Ютонг двигателите бяха Къминс, ама не баш.... ;)

18
Следите може вече да са се изгубили, но от западната страна Константин Величков правеше обход на изкопа за метрото, така беше и на Опълченска, вероятно и на Вардар... Ботев след това го затвориха за кратко и го направиха на бързо.

Интересно, че на Вардар са последните изходи, строени с размах. От К. Величков нататък са вече "мижави". Не знам Величков дали не е достроявана последна (помня, че изходът откъм Димитър Петков беше открит по-късно, например). Та през 90-те вече са почнали с пестенето и затова да липсват изходи, които са си много наложителни.

19
В теб ми допада, че все пак виждаш че има проблем, дори смвташ, че нещо трябва да се направи. В обществото днес, като видят някой в беда, ско не се пресече на другия тротоар, най-много да се напрсви нескопосана снимка и да се сподели със сълзлив текст в някоя от социалните мрежи...


Но все пак да попитам:

- защо да не караш в ограничението, след като е поставено?

- защо да не си сложиш колана в туристическия автобус, след като го има?

- има ли кола и за 30+ хил. днес без вградено хендсфрий? И на цената на рдната глоба не можеш ли да си купиш , ако нямаш?

- тия в парламента, нали уж имат някаква формална клетва при встъпването, защо повечето я натушават още преди да са я положили?

- за полицаите няма и да питам....  :P

20
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 16.08.2022, 22:35:31 »
Дали, много преяли са били през соца-а, че такива едри следи да оставят...  :blink: Дали да не се е стичало от фугите нещо!?

Иначе НДК като нов и в цялата си прелест. Късно и аз осъзнах какъв невероятен пример за градско обновяване е, изпипан в почти всички детайли....  :fan: "Наследниците" го унищожиха сериозно, особено за европредседателството! В момента им остава само транспортните решения с прокарването на тънелите да доразвалят!  :help:

Pages: [1] 2 3 ... 780