Хора, говорите за сгъстяване на 204 при евентуално закриване на 304, все едно в момента 304 е гръбнакът на градския транспорт в Дружба или пък обслужва някаква част от Борово, Красно село и Гоце Делчев? 304 в сегашния си вариант е линия дубльор, с несинхронизирани с 204 разписания и такива интервали, че да се качиш само ако случайно видиш, че идва, няма кой да седне да чака 30 минути в час пик една "помощна" линия при наличие на основна с интервал 10 минути и "помощната" грам не е от помощ на основната в сегашния вариант. Има какво по-смислено да се измисли с този транспортен ресурс със сигурност - дали с промяна на маршрута, дали с пренасочване на колите по друга линия.
304 е единствената връзка на горната част на Манастирски ливади- изток, която го свързва с центъра и като цяло единствената линия която върши някаква работа на квартала и в час пик се пълни стабилно още от кв. Манастирски ливади и ж.к. Бокар за разлика от 64 който в тази част се пълни само по принуда ако 304 е много време. Наложително е такава линия да съществува и подобни предложения като смесването ѝ със 75 за мен са абсурдни, защото връзката ѝ със спирките по Цариградско е далеч по-ценна отколкото да се забива в Слатина и Христо Смирненски, където би била в пъти по-безполезна. А дори в района на Дружба след като премина в Земляне с МАН-ове съм забелязал огромната разлика в пътникопотока.