Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Ако Дракона ви го бяха представили като Ебуско 2.02 друго щяхте да кажете, ето Холандски производител ала бала.  :D :D
2
Точно от там. На Опълченска обходът беше от изток.
На Ботев стана бързо, защото за разлика от К. Величков и Опълченска, там няма подлез. Освен това е между две станции, където двата тунела са един до друг.
3
Преди малко докато чаках ТБ 6 на ул Търново забелязах че са махнали и разделителната стрелка към обръщателното колело на А 42
Преди време са махнали и събирателната стрелка
4
Има следи, на ъгъла с „Тодор Александров“ срещу бензиностанцията „Лукойл“ в онази празна площ, където от време на време изкарват увеселителни съоръжения. Там има асфалт, който изглежда като бивша част от платното.
5
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« Last post by TRAMS SOFIA on Today at 10:30:17 »
В случая 675 е на 8, но е завъртяна ролката защото стават едни разправии - ама защо не върви до Люлин, от къде да си хванем автобуса....и това цял ден, по няколко пъти. Та най-лесно е да завъртиш ролката на 10 като отиваш към западен парк и да си спестиш главоболията. А на връщане я връщаш на 8.
6
Вчера са счупили задното стъкло на 1122. На 54 е бил
7
За мен в основата на всичко е твърде високата автомобилизация на глава от населението, и твърде многото пътувания, които се извършват с лични автомобили. Не се ли измисли начин да се пресече това, чрез подобряване на обществения транспорт и повишаване на такси и данъци за автомобили сме обречени по пътищата да става още по-голяма касапница. Каквито и пътища да построят. Това е доказано грешно решение и трябва да се търси алтернатива към по-висококапацитетен и автономен транспорт. Не става само с автомобили като в третия свят.

Имаме уникалния шанс да се поучим наготово от грешките на развитите и вместо да инвестираме в пътища, да инвестираме в развитието на ж.п. мрежата.
8
Междуградски автобуси / Re: Юнион-Ивкони
« Last post by Ivo on Today at 10:20:30 »
Така и така има доста начесто влакове до Кюстендил, безсмислено е да се дублира линията. Аз ви казах още преди години, че рано или късно като пътищата се задръстят от автомобили и почнат да стават много инциденти, такава ще е съдбата на всички автобусни линии, които се дублират от влак. За автобусните компании има много повече работа, като довозващи от възлови гари до села, курорти, туристически местности където сега няма никакъв транспорт и ще им докарват сигурни пътници. То е ясно че със сегашната концепция са обречени. Можеха да деянат, когато нафтата беше левче а заплатите на шофьорите по 700 лева.
9
И кога влиза в сила? Аз имам за утре билет, купен вчера. Никой нищо не ми е казвал, че няма да пътува автобуса.
В медиите пише, че е от днес. На касите им трябва да ти върнат парите. ;)
10
Следите може вече да са се изгубили, но от западната страна Константин Величков правеше обход на изкопа за метрото, така беше и на Опълченска, вероятно и на Вардар... Ботев след това го затвориха за кратко и го направиха на бързо.

Интересно, че на Вардар са последните изходи, строени с размах. От К. Величков нататък са вече "мижави". Не знам Величков дали не е достроявана последна (помня, че изходът откъм Димитър Петков беше открит по-късно, например). Та през 90-те вече са почнали с пестенето и затова да липсват изходи, които са си много наложителни.
Pages: [1] 2 3 ... 10