От една страна трябва да има връзка между двата терминала (различна от шатъла), от друга - бърза връзка от/към всеки терминал.
Шатълът е напълно достатъчен за връзка между терминалите, транзитни пътници на нашето летище почти няма. Тези въртележки на 84 и 184 са само губене на време. Имаме бърза връзка на Т2 - метрото, но то има разписание несъобразено с работното време на летището. Проблемът е Т1 и полетите там нощно време, както и късните полети след 23 часа на Т2. Спред мен за да е оптимално обслужването на летището към настоящия момент трябва:
-да има експресна линия по естакадата до Т1, която не ходи до Т2, но все пак прави връзка с някоя метростанция. Оптимален маршрут би бил Орлов мост - Окръжна болница -Т1 само с тези 3 спирки на 10 минути през деня и на 40 нощно време докато има полети - значи към 3 часа последен курс.
-да има шатъл между Т1 и Т2 който прави връзка с този експрес след 23 часа до последния му курс когато метрото не работи.
-84, 184 и 384 могат да се разредят в такъв случай или да се скъсят.
Това е временно решение до закриването на Т1, което би трябвало да се случи до 3-4 години. След това ще е по-просто - метро през деня и една автобусна линия нощно време до последния полет.