Author Topic: Оптимизацията на автобусните линии  (Read 128560 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7002
    • View Profile
Времепътуването от Спартак до БПС през Околовръстното делник няма да е по-малко от това с прекачване между двата метродиаметъра - задръстванията по Черни връх и Околовръстното са сериозни, разстоянието не е малко. :rolleyes:

Offline Kukicha

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 142
  • °3306°
    • View Profile
    • Email
Не виждам много смисъл А109 да продължава по бул. Черни връх чак до Спартак, тъй като с М2 и прекачване също може удобно да се стигне до БПС. Идеята по-горе за запазване на А65 и удължаването му от МС Витоша до БПС вместо А109 звучи много удачна.
За А110 ще се избегнат част от задръстванията в Манастирски ливади Запад/Бъкстон, ако посоката на движение се обърне. От БПС - Околовръстен път - бул. България - бул. Каблешков - Братя Бъкстон - Околовръстен път.
110 по този вариант, ще виси в задръстването по бул. България посока Център, а точно там е се образува най-голямата тапа по булеварда, понякога се образува от СОП чак до Каблешков. Първоначално и аз си мислех за този вариант, но от където и да мине все ще виси в задръстване, затова предложих да е двупосочно по Бъкстон, не че и там няма задръствания, но е по малкото зло според мен.

Offline Kukicha

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 142
  • °3306°
    • View Profile
    • Email
В доклада липсват много от детайлите на предлаганите множество промени в доклада (не само за новите линии) – липсват брой обслужващи коли (разстановки) в делник, предпразник и празник, картосхема, интервали на движение, брой курсове и други задължителни реквизити, които са част от маршрутните разписания, съгласно „Наредба № 2 от 15.03.2002 год. за условията и реда за утвърждаване на транспортни схеми и за осъществяване на обществени превози на пътници с автобуси“.

Съгласно гореизложеното, не става ясно какви с точност промени предлагат вносителите, следователно – докладът е непълен и следва да бъде върнат на вносителите за преработка и допълнение, преди да се произнасят по същество общинските съветници. Ето защо понастоящем докладът не бива да бъде одобряван, докато не се преработи и допълни.
В крайна сметка, какво стана, одобриха ли доклада за новите маршрутни промени? И откога трябва да влязат в сила?

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6833
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Да, приеха го, въпреки че проекта на решение противоречи на Наредба № 2 от 15 март 2002 г. "за условията и реда за утвърждаване на транспортни схеми и за осъществяване на обществени превози на пътници с автобуси и леки автомобили", тъй като липсват задължителните реквизити по наредбата. Тоест - областният управител може да върне решението за ново разглеждане през есента, което ще осуети пускането им. Всеки може да сигнализира за този пропуск на областния управител и в това е риска. Той може и да се самосезира.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15384
    • View Profile
    • Email
Те разстановки може да са добавили. Но е достатъчно да подкокоросат хората от МанЛи,  които губят 65. Не е ясно за какво съкращение на 111 иде реч, но ако се препълнят 111-ките, схемата ще изчезне за седмица
« Last Edit: 23.07.2022, 00:29:40 by blagun »