Author Topic: Маршрутни промени поради строителството на МД3  (Read 86570 times)

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1323
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Само че като затворят между Йерусалим и Молов- 73 няма как да стигне до Тех парк без да мине през Младост  :D или да върти на Окръжна, ама след тб 3 и тб 5 само той липсва там.
Ще върти на Окръжна просто, почиквата му ще на Тех парка, така и няма да пречи на тролеите.

Реално може, ако зарежда и на Гоце Делчев, но не е рентабилно да се отбие от маршрута си за едни 10 минути поне да дозареди
За това вече има слух че ще стане, особено сега зимата нищо чудно да го направят.
Парното в тази линия ще е късмет да го има, а пък я някоя зарядна замръзне пак и стане някоя авария + като добавим закъсненията които прави... Много смешна картинка се очертава.

Offline Mizchiev_Dev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 323
    • View Profile
Само че като затворят между Йерусалим и Молов- 73 няма как да стигне до Тех парк без да мине през Младост  :D или да върти на Окръжна, ама след тб 3 и тб 5 само той липсва там.
И като махнем 73 и тб5 от ул. Йерусалим и искат да стигнат някъде в този район какво правим? Нещо от Окръжна до Орлов, после метро до Младост 1 после пеш...? 73 вече си се пълни в този район и махането му от ул. Йерусалим със тб5 ще качим още хора в колите. Лично аз ходя почти всяка седмица натам и 73 идва пълен и в двете посоки... Просто трябва да се измени маршрута посока ОК2 и зареждане на Гоце Делчев временно

Едит:
Единственото и най-логично решение е връщане на старият маршрут до Тех парк. 73 няма работа в Младост, бабите могат и без него, не стига такава дълга линия се обслужба от електробуси и половината маршрут виси в тапи, а сега се иска да се забие по някава тясна разбита улица в някакво пълно мазало, само за да замести нещо. А това че облсужването в другият край съсвем вече ще се влоши, това не се мисли. До Младост да си пускат каквото си поискат с електробуси ли, автобуси ли, мидибуси...Но 73 не е никакъв заместник на ТБ 5!
Затова може да се измисли да се прати до Гео Милев и да се направи линия от Гео Милев или 4ти км до Младост 2. Ама шофьори йок
« Last Edit: 10.11.2023, 22:10:54 by Mizchiev_Dev »

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4204
    • View Profile
След като прочетох последните мнения стигнах до извода, че най-добрия вариант е : Съкращаване на тб5 до Площад на авиацията, Е73 до върти на УМБАЛ Св. Анна-ухо и зарежда на Тех парка, а от него се взимат 2 коли с маршрут Площад на авиацията до Младост 2 и зареждане на Младост 1 и минаване през Държавна печатница с примерна номерация Е73А! Това според мен е оптималната промяна, която би задоволила всички.  :)

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Аз ли съм тъп, че не разбирам. Каква е драмата Е73 да мине от Винарово вместо по локалното през директното платно, да завие по Йерусалим и да си обслужи маршрута. В обратна посокахможе да направи десен от Йерусалим по Цариградско, да обърне ня пътния възел на Цариградско и Малинов и от Винарово пак по маршрута. Да удължава се, но не вярвам да е мега голямата драма.

Offline Mizchiev_Dev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 323
    • View Profile
Аз ли съм тъп, че не разбирам. Каква е драмата Е73 да мине от Винарово вместо по локалното през директното платно, да завие по Йерусалим и да си обслужи маршрута. В обратна посокахможе да направи десен от Йерусалим по Цариградско, да обърне ня пътния възел на Цариградско и Малинов и от Винарово пак по маршрута. Да удължава се, но не вярвам да е мега голямата драма.
Според мен това е най-добрият вариант, както и на stankos не е лош, но както ЦеГеМе си преценят

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4204
    • View Profile
Аз ли съм тъп, че не разбирам. Каква е драмата Е73 да мине от Винарово вместо по локалното през директното платно, да завие по Йерусалим и да си обслужи маршрута. В обратна посокахможе да направи десен от Йерусалим по Цариградско, да обърне ня пътния възел на Цариградско и Малинов и от Винарово пак по маршрута. Да удължава се, но не вярвам да е мега голямата драма.

Дали си тъп може да разбереш и сам, но че не си прочел последните мнения е ясно!

Драмата е , че с тая врътка може да не му стигне енергията за да стигне до зарядната станция в Овча купел особено сега в студените месеци, когато работи отоплението и това би наложило дозареждане в Гоце Делчев! Ти как би реагирал като пътник и трябва да висиш 10-ина минути по средата на маршрута като може и да не висиш? За да се пуснат автобуси на тази линия трябва да се прехвърли пробег от СЕ към СА , а това са приходи за дружествата и не го правят с кеф, а само в крайни случаи. При предложения от мен вариант пробега си остава в СЕ като не се влошава обслужването никъде в участъка!  :/

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Аз ли съм тъп, че не разбирам. Каква е драмата Е73 да мине от Винарово вместо по локалното през директното платно, да завие по Йерусалим и да си обслужи маршрута. В обратна посокахможе да направи десен от Йерусалим по Цариградско, да обърне ня пътния възел на Цариградско и Малинов и от Винарово пак по маршрута. Да удължава се, но не вярвам да е мега голямата драма.

Дали си тъп може да разбереш и сам, но че не си прочел последните мнения е ясно!

Драмата е , че с тая врътка може да не му стигне енергията за да стигне до зарядната станция в Овча купел особено сега в студените месеци, когато работи отоплението и това би наложило дозареждане в Гоце Делчев! Ти как би реагирал като пътник и трябва да висиш 10-ина минути по средата на маршрута като може и да не висиш? За да се пуснат автобуси на тази линия трябва да се прехвърли пробег от СЕ към СА , а това са приходи за дружествата и не го правят с кеф, а само в крайни случаи. При предложения от мен вариант пробега си остава в СЕ като не се влошава обслужването никъде в участъка!  :/
Аз мислех, че на Младост 1 има зарядна станция. Нещо подобно като информация ми беше миналохкато информация и мислех, че може да се случи  зареждането там. Затова направих такова предложение.

Offline Mizchiev_Dev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 323
    • View Profile
Аз мислех, че на Младост 1 има зарядна станция. Нещо подобно като информация ми беше миналохкато информация и мислех, че може да се случи  зареждането там. Затова направих такова предложение.
Зарядната станция на Младост 1 си я има и си работи и там зарежда! Въпросът е, че в едната посока разстоянието е прекалено дълго с обиколката през детелината и Дъ Мол и без дозареждане на Гоце Делчев трудно ще стигне, за това имам идея и тя е малко по-нагоре
« Last Edit: 11.11.2023, 23:10:06 by Mizchiev_Dev »

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16526
    • View Profile
    • Email
Не виждам защо няколко страници циклите на едни и същи неща. Митрополит Серафим се ремонтира,  т.е. мачът е свирен без разни обиколки до Горубляне.

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Не виждам защо няколко страници циклите на едни и същи неща. Митрополит Серафим се ремонтира,  т.е. мачът е свирен без разни обиколки до Горубляне.
И финалната идея с Митрополит Серафим каква е - еднопосочно по нея в посока център ли? И доколко има идея тб5 да движи от там

Offline Whatnow14

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1000
    • View Profile
Дали за промените в Младост не се изчаква пускането на цялото трасе на ТМ5 и спирането на А 5ТМ, за да може да има шофьори, които да поемат 84 и 184 като отидат в автото? За мен звучи логично да се случат едно по едно нещата, ако в Княжево върви към финал

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2969
    • View Profile
От 04:30 часа на 27.01.2024 г. до 27.06.2024 г. ще се променят маршрути както следва:

Автобусна линия № 9 както следва (в посока автобаза Искър): от спирка с код 1903 „Ул. Ген. Гурко“ по действащия маршрут до кръстовище бул. „Ситняково“/ул. „Гео Милев“, направо по бул. „Михай Еминеску“, наляво по бул. „Шипченски проход“, наляво по ул. „Иван Димитров – Куклата“ и надясно по ул. „Гео Милев“ по маршрута до автобаза Искър двупосочно. Автобусите ще спират на всички съществуващи автобусни и трамвайни спирки в променения участък от маршрута.

За линията се разкриват временни спирки:

на бул. „Шипченски проход“ на 40.00 метра след левия завой от бул. „Михай Еминеску“ в посока автобаза Искър.
двупосочна на ул. „Иван Димитров – Куклата“ при пешеходната пътека за автостанция „Гео Милев“
Спирката в посока автобаза Искър е сигнализирана със спиркоуказател.

Спирката в посока ул. „Ген. Гурко“ е сигнализирана с табела на пътен знак.

По ул. „Гео Милев“ в участъка от бул. „Ситняково“ до ул. „Иван Димитров-Куклата“ за линията се закриват спирки:

с код 0091 „31-во СУЧЕМ“ в посока автобаза „Искър“
двупосочна с кодове 1404 и 1405 „11-ти пощенски клон“
двупосочна с кодове 2058 и 2061 „Ул. Николай Коперник“
двупосочна с кодове 2006 и 2007 „Ул. Коста Лулчев“
с код 0689 „Ж.к. Слатина“ в посока ул. „Ген. Гурко“.
Нощна автобусна линия N4 (в посока ж.к. Дружба 2): от спирка с код 0730 „Зала Фестивална“ направо по ул. „Николай Коперник“ до бул. „Шипченски проход“, наляво по бул. „Шипченски проход“ и след ул. „Иван Димитров-Куклата“ направо по маршрута до ж.к. Дружба 2 двупосочно. Автобусите ще спират на съществуващите трамвайни и автобусни спирки по маршрута.

От 23:30 часа на 26.01.2024 г. (на 26.01.2024 г. срещу 27.01.2024 г.) автобусите от линия N4 оперативно ще се отклоняват по променения маршрут.

За линията се разкриват временни спирки:

с код 6019 „Бул. Шипченски проход“ на 50.00 метра след левия завой от ул. „Николай Коперник“ – автобусите ще спират на 20.00 метра след пешеходната ограда
с код 6020 „Ж.к. Гео Милев“ на бул. „Шипченски проход“ на 20.00 метра преди ул. „Иван Димитров-Куклата“.
За линията се закриват спирки:

двупосочна с кодове 2006 и 2007 „Ул. Коста Лулчев“
с код 0689 „Ж.к. Слатина“ на ул. „Гео Милев“ в посока ж.к. Гоце Делчев
с код 0687 „Ж.к. Слатина“ на ул. „Иван Димитров-Куклата“ в посока ж.к. Дружба 2



***
Започвам да се чудя дали нямаше да е по-добре А9 да се обедини с А75 или направи довозваща между автостанция "Гео Милев" и автобаза "Искър" с мидибус от 6 до 22 часа. Спестеният пробег можеше да се прехвърли към А72. Не съм убеден, че ще има  много желаещи да я ползват в сегашния й вариант при наличие на далеч по-редовните А72 и ТМ20. Ще е интересно да се помисли за опция автобусите да минават по трамвайното трасе посока автобаза "Искър".
« Last Edit: 26.01.2024, 17:30:31 by T_4 »
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Явно и в ЦГМ планират отслабване на пътникопотока, понеже са намалили колите в пик до 4.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9023
    • View Profile
При интервали около 20 минути делник няма да има кой да чака 9 - от Гео Милев все едно ще се наложи да се върви до Шипченски проход, Коперник или Ситняково, ТМ 20 е сериозно сгъстен от понеделник. :rolleyes: Може би ако не е толкова разреден ще има пътници - 72 обикаля доста през Редута и често се придвижва пакетно заради задръстванията, прекачването от/към ТМ 20 не е особено удобно, но ще трябват повече водачи и се увеличава транспортната задача. :rolleyes:
« Last Edit: 28.01.2024, 12:20:08 by V.Peichev »

Offline Whatnow14

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1000
    • View Profile
Най-големият ужас е като А9 и ТМ20 се настигнат и 9 спира в дясната лента, 20 на средата, цялото движение се блокира, хората се чудят пред автобуса ли, зад автобуса ли да минат, тия, които минават пред автобуса са си чисти самоубийци, защото видимостта е 0 за колите...

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16526
    • View Profile
    • Email
Е, като спре трамваят по средата, движението се блокира със или без автобус.

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 628
    • View Profile
Най-големият ужас е като А9 и ТМ20 се настигнат и 9 спира в дясната лента, 20 на средата, цялото движение се блокира, хората се чудят пред автобуса ли, зад автобуса ли да минат, тия, които минават пред автобуса са си чисти самоубийци, защото видимостта е 0 за колите...

Че 4 коли по 9, не можаха ли поне малко от малко да ги синхронизират с трамвая, така че да не се засичат? Или пък да бяха изместили спирката назад, по-добре без навес от колкото да се създават такива излишни опасни ситуации.
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16526
    • View Profile
    • Email
Може би е добре, ако по А9 тръгнат дребните Higer с маршрут след Ситняково: Шипченски проход  - Борис Христов - Гео Милев  - Светлоструй - Постоянство  (на връщане Шипченски проход - Елисавета Багряна - Хемус) - Коста Лулчев  - Шипченски проход  - Иван Димитров  - Куклата и по маршрута си.
« Last Edit: 30.01.2024, 23:21:36 by blagun »

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 628
    • View Profile
Може би е добре, ако по А9 тръгнат дребните Higer с маршрут след Ситняково: Шипченски проход  - Борис Христов - Гео Милев  - Светлоструй - Постоянство  (на връщане Шипченски проход) - Коста Лулчев  - Шипченски проход  - Иван Димитров  - Куклата и по маршрута си.

Малко екстремистко, защото ще са нужни доста повече коли от 4, нещо което ще е лукс, а няма да е редно да се реже от 82.
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11411
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Какво общо има 82 с 9?
Може да нема ред, ама требе да се спазва!