Author Topic: Електроминибусни довозващи линии  (Read 8120 times)

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15653
    • View Profile
    • Email
Според мен по-слабо натоварени линии като 75 и 384 ще бъдат сред първите жертви преминали на тези автобуси  :crazy:
Защо жертви? По-добре с минибуси,  отколкото с големи автобуси, но безобразно разредени разписания. Примерно 75 е по-добър вариант от предлаганата 17.
« Last Edit: 16.01.2023, 14:35:11 by blagun »

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1664
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Специално в 384 не виждам какъв е смисъла изобщо. Някой някога виждал ли я е с пътници?

Offline Mizchiev_Dev

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
    • View Profile
Специално в 384 не виждам какъв е смисъла изобщо. Някой някога виждал ли я е с пътници?

Ако мине преди 4,404 или 204 да. Но си има от време на време сутрин сравнително добро количество пътници до метрото за линия делник на 30 мин и предпразник/празник на 1 час

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 675
    • View Profile
384 се ползва от работещите на летището, сутрин курсовете преди 7 специално доста. Би се ползвала повече, ако не покрива маршрута на ТБ4 до такава степен. 75 се съмнявам, ако тръгнат тези автобуси, да го направят по на често, но по принцип да, би било по-добре от сега.

Истинските жертви ще са 76,204,213,305, ако започнат да ги пускат като резерви, както има Интуро всеки ден на 83.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3703
    • View Profile
Трябва да пуснат една кръгова линия в центъра с тези мъници ! Например по Солунска, надясно по Гурко,наляво по Васил Левски,наляво по Царя, Тодор Александров, наляво по Ботев и наляво по Солунска ! Това в комбинация с вдигане цените на Синя и Зелена зона!  :rolleyes:
« Last Edit: 17.01.2023, 01:58:56 by stankos »

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1513
  • 9060
    • View Profile
Истинските жертви ще са 76,204,213,305, ако започнат да ги пускат като резерви, както има Интуро всеки ден на 83.
Е това ако го видим, вече ще сме виждали всичко. :D

Иначе за 384 и аз така мислех, но вече няколко пъти го ползвам от/за Летището и все е доволно пълен. Ще се справи и с електроджаджите обаче със сигурност. Явно има търсене за връзката между двете Дружби, която 404 прави в по-непълен вид.

Offline turboto96

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
    • View Profile
    • Email
Някой, знае ли какво става с маршрутите на тия електро буболечки, както и на светулките на Карсан?

Ще им изтече гаранцията докато се начешат, после ще ги пуснат на линии като: 204/280/111/83 и ще се почне: бракуван, спрян, разграбен и тн. :laugh:

 

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14596
    • View Profile
    • Email
При положение,че няма достатъчно пари за сегашните линии и достатъчно персонал се съмнявам точно за момента някой да тръгне да разкрива нови.  Твърде бутиково ще е да ангажираш още 50 водача на няколко смени, които ще возят хора сигурно сумарно колкото 5 водача със съчленени автобуси. По-добре на този етап да сгъстят интервалите по основни линии със съчленени автобуси и тогава да мислят за такива бутикови.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1866
    • View Profile
Някой, знае ли какво става с маршрутите на тия електро буболечки, както и на светулките на Карсан?

Ще им изтече гаранцията докато се начешат, после ще ги пуснат на линии като: 204/280/111/83 и ще се почне: бракуван, спрян, разграбен и тн. :laugh:

Имаше пост в страницата на МанЛи, че скоро тръгват тия малките Карсани на интервал 16 мин само делник, от 6 до 22 ч по някакъв маршрут Бъкстон - МанЛи. Тук помня че се пуснаха предложените маршрути за линиите, но като че ли нямаше такава линия до Бъкстон.

Offline Kukicha

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 683
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Някой, знае ли какво става с маршрутите на тия електро буболечки, както и на светулките на Карсан?

Ще им изтече гаранцията докато се начешат, после ще ги пуснат на линии като: 204/280/111/83 и ще се почне: бракуван, спрян, разграбен и тн. :laugh:

Имаше пост в страницата на МанЛи, че скоро тръгват тия малките Карсани на интервал 16 мин само делник, от 6 до 22 ч по някакъв маршрут Бъкстон - МанЛи. Тук помня че се пуснаха предложените маршрути за линиите, но като че ли нямаше такава линия до Бъкстон.
Това се отнася за Карсаните на Електротранспорта, тези които ще са на повикване, а не за белите Хайгери. ;)

Ето цялата статия за тези на повикване за Манастирски Ливади: https://stolica.bg/stolichna-obshtina/razyasniha-kak-shte-se-dvizhat-dovezhdashtite-buscheta-manastirski-livadi-video

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6866
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Предстои обсъждане на маршрути в СОС, за маршрут на линия 265 в район Лозенец за Витоша ВЕЦ Симеоново.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4318
    • View Profile
    • Email
Ето цялата статия за тези на повикване за Манастирски Ливади: https://stolica.bg/stolichna-obshtina/razyasniha-kak-shte-se-dvizhat-dovezhdashtite-buscheta-manastirski-livadi-video

Хем на повикване, пък с разписание и на 16 минути интервал? Как става тази работа?

Online KillKill

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 850
  • Враг на Автотранс
    • View Profile
Хем на повикване, хем основни спирки, та и интервал ще има. Кой кой лъже не разбрах, да отчетем тази иновация е май.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3703
    • View Profile
Как пък не разбрахте,че има отпуснати пари по някаква програма, които трябва да се присвоят! И вместо Е74 да ходи до манастирски ливади-изток и после да виси на зарядната станция е най-добре да си е до Гоце Делчев, а от тези да въртят на вътре и да довозват пътниците ! Не вярвам да са толкова много, а вече и прекачването не е проблем!  :neznam:

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14596
    • View Profile
    • Email
Според мен най- справедливо ще е малките електрически автобусчета да ги подарят на общини с отдалечени села където няма никакъв транспорт. И без това са с европейски пари и без това София взе много пари на фона на много по нуждаещи се. Така би било най справедливо и такива места да живнат, и таман ще возят по 10 човека. И без това тука няма за какво чак толкова да се използват нито има кой да ги кара.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16718
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Колкото в София имат капацитет да ги ползват, толкова и по села и паланки. Половината България е “умряла”, а “цветът на нацията” се е събрал в София и ражда гениалности, като тези, които коментираме в тази тема…

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 675
    • View Profile
Май в момента най-добрият вариант ще бъде да се пуснат по много слабо натоварени линии тип 75, 384 и с освободените автобуси с нормален капацитет да се покрият колите по другите линии, вместо ежедневно да се пускат ВМС в центъра. Това обаче далеч няма да реши проблемът с недостиг на съчленени автобуси и амортизацията на част от наличните...

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3703
    • View Profile
Според мен най- справедливо ще е малките електрически автобусчета да ги подарят на общини с отдалечени села където няма никакъв транспорт. И без това са с европейски пари и без това София взе много пари на фона на много по нуждаещи се. Така би било най справедливо и такива места да живнат, и таман ще возят по 10 човека. И без това тука няма за какво чак толкова да се използват нито има кой да ги кара.

Значи заради шепа мързеливци в Младост 2 две от най-натоварените автобусни линии въртят финтифлюшки, а хората в Манастирски ливади трябва да се разхождат по някой и друг километър докато стигнат до обществен транспорт ? Стига няколко човека сте писали едни и същи глупости постоянно как щели да ги пуснат по 204 или 111. Купени са и ще работят в кварталите, където нормални автобуси не могат да минават!  :angry:

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13264
    • View Profile
Засичам ги от време на време из София, явно продължават с тестовете на тия Карсани. Даже към Люлин идват. Има квартали, където биха били полезни. Но... все пак и ЦГМ трябва да си влезе в ролята и да се грижи да няма паркирали коли по трасетата на градския транспорт.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7402
    • View Profile
За Манастирски ливади може да се пусне бусче по Луи Айер и Васил Стефанов, което да прави връзка с ТМ 7 на България и с автобусите и тролеите на Гоце Делчев.  В бъдеще при подобряване на състоянието на Васил Стефанов може и линия с по-големи автобуси. :rolleyes: