Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - тролей №164 линия 2

Pages: [1] 2 3 ... 94
1
Тогава запитайте ръководството защо липсва контрол над водачите? Виновен е не този, който яде баницата, а този, който му я дава. Аз ако бях, докато не ми забраняват изрично, щях да си го направя автобуса по мой вкус и щеше да ми е през едно място кой пътник/член на някакъв си форум какво мисли по въпроса. Нищо лично към никого от вас, просто ви обръщам внимание какво им е в главите на водачите. 99% от тях не знаят за съществуването на този форум, камо ли пък на тази тема, а и не ги интересува особено. :)

2
Лошо. Сега вече шофьорът ще трябва първо да спре пред стрелката, за да се увери, че е превключена в желаното направление - че дистанционното "е хванало декиш". Така че няма и много смисъл да се гони скорост, щом ще има спиране за проверка на превключеност. :crazy: :/ Останалото - колегите преди мен са го казали точно.

3
Изобщо не се учудвайте и не им се чудете (в конкретния случай на цитирания колега Mammoth). Просто на някои варненски членове (може би и не само варненски, нямам лични наблюдения) на форума (за разлика от други, също варненски, като мен) целият свят им е крив, всичко за тях е спам (понякога дори и когато е баш по темата), кич или "за жалба" (според зависи от ситуацията). ;) В конкретния случай, едно е да кажеш, че изобразеното на дадена снимка на теб не ти се харесва, не ти допада. Съвсем друго е да сложиш трите SOS-емотиконки, като, по този начин, натрапваш на всички останали своето мнение, предизвиквайки по-остра реакция срещу себе си. Явно колегата е прекалено тясно-скроен. Лошо няма. Проблем става, когато натрапваш своята гледна точка на останалите. Та, ако тръгне да спори с вас и да си отстоява позицията в стил "вие нищо не разбирате, аз, Професор Тазобедрев, ще ви науча сега на ум и разум" (както е правил друг път спрямо мен), не му обръщайте внимание, няма смисъл (личен опит). ;) Щом с времето го поотпусне комплексът за малоценност, той сам ще се опомни и поспре. Ако ли пък не, здраве да е. :)
Очевидно ти имаш някакъв комплекс, че някой ти налага мнението си, щом постоянно дебнеш мои постове и ме плюнеш. Няколко пъти се опитвам да разбера какъв ти е проблема, явно да ме плюеш анонимно в интернет е по-героично от това да се обосновеш и разбереш лично с мен.

Второ, това че някой автобус е накичен като албански ТИР не го прави най-добрия, най-хубавия и шофьора най-съвестния.
Да повторя за неразбиращите, нищо че съм го казал в прав текст по-горе - НЕ съм против което и да е лично мнение. Всеки има право на такова и така е правилно. Против съм ненужния брой емотикони. Едно е да сложиш една, съвсем различно - няколко (същото като дали ще пишеш с Caps Lock - викане... или не). Може аз да искам просто да хвърля едно око в темата, ей така, случайно. А излиза, че ми се налага "да си запушвам ушите, та да не оглушея". Да не се беше провиквал, нямаше и да те забележа, че ти си писал (по повод на твоето съмнение, че аз нещо имам някакъв комплекс от нещо си и търся да чета специално твоите постове). Ти така си преценил да ги сложиш (тоест, да изкрещиш колко много ти си прав, че автобусът е накичен), аз така съм преценил да те репликирам. Не виждам никакво плюене и конфронтация. Пък може и аз нещо да не разбирам - не знам, търся причината защо многоуважаемият ни колега се чувства по-зле от ощипана мома? Колеги, някой от вас да забелязва нещо нередно от моя страна...? Може аз нещо да съм в грешка и да не вдявам. :neznam: Хубаво, да се разберем на лични, ако имаше какво да се разбираме. Само че няма, просто защото нямам нищо лично към теб. Та тъй с емотиконките, аз нямам повече какво да кажа по този въпрос.

едит: Не разбирам и какво толкова те плаши от мен? Почувствах се като някой зъл призрак, дето дебне жертвички иззад ъгъла. Чак и мен взе да ме хваща страх от самия себе си. Нямам и не искам да имам нищо общо с духове. ;)

4
Изобщо не се учудвайте и не им се чудете (в конкретния случай на цитирания колега Mammoth). Просто на някои варненски членове (може би и не само варненски, нямам лични наблюдения) на форума (за разлика от други, също варненски, като мен) целият свят им е крив, всичко за тях е спам (понякога дори и когато е баш по темата), кич или "за жалба" (според зависи от ситуацията). ;) В конкретния случай, едно е да кажеш, че изобразеното на дадена снимка на теб не ти се харесва, не ти допада. Съвсем друго е да сложиш трите SOS-емотиконки, като, по този начин, натрапваш на всички останали своето мнение, предизвиквайки по-остра реакция срещу себе си. Явно колегата е прекалено тясно-скроен. Лошо няма. Проблем става, когато натрапваш своята гледна точка на останалите. Та, ако тръгне да спори с вас и да си отстоява позицията в стил "вие нищо не разбирате, аз, Професор Тазобедрев, ще ви науча сега на ум и разум" (както е правил друг път спрямо мен), не му обръщайте внимание, няма смисъл (личен опит). ;) Щом с времето го поотпусне комплексът за малоценност, той сам ще се опомни и поспре. Ако ли пък не, здраве да е. :)

5
От днес изглежда, че вече има пълно прекъсване по девета главна ЖП линия в участък Ветово - Русе Разпределителна. Досега някои БВ като, например, 9622, 9623, 9646, 9647 минаваха свободно, без автобус по цялото си трасе, но вече не. За целта има добавен и БВ 4693 Русе Разпределителна - Горна Оряховица. Някои от останалите влакове продължават да са на автобус от много преди Ветово - едни от Самуил, други чак от Каспичан, както е БВ 9620.

6
Затова считам, че нямаше да е никак зле, ако поне всеки шофьор работеше само в една смяна. Хубаво (тоест, не е хубаво, но искам да кажа "да преглътнем, че..." :crazy:), не знаеш колко часа ще работиш днес (и какво друго ще те карат да вършиш), ежеминутното трафик-натоварване и т.н., но поне да си знаеш, че или ставаш в 03:00-04:00 и се прибираш докъм 13:00-14:00, или пък вечер се прибираш в 01:00, но всеки ден. Така би могъл да свикне човек и да си знае. Докато това редуване на смените считам, че най-много разболява от всичките неща. Неслучайно е нужен сън, иначе всички щяхме да спим по 2-3 часа на денонощие, работният ден официално/стандартно да е поне 12 часа и т.н.

7
Моят коментар е, че, макар и по заобиколен начин, но се случва съвсем логичното - да бъдат намалени до минимум онези автобусни линии, които се дублират с железопътни направления. Подкрепям с две ръце, с изискването ръководството на БДЖ да осигури съответните условия за, ако не комфортно, то поне нормално придвижване. Тук някаква роля има и ръководството на НКЖИ - да преценяват по-коректно нуждите и в кои участъци е най-належащо да бъдат разпределяни текущо-отпуснатите средства. Визирам планирания ремонт на участък Дъбово - Твърдица. Считам, че има (много) по-належащи за ремонт от него :!

8
Нищо не се печели по този начин. За сметка на това, някои пътници може и да се объркват, особено ако липсва маршрут, а е налична само табела с цифрата 8. Вместо това, можеше цялата линия ТМ8 временно да се закрие, а част от Краставиците да отидат на 10. Все се надявах, че поне в София някой се старае да организира транспорта по по-цивилизован начин, но уви, прекалено съм наивен. :crazy: :/

9
През Симеоновград вероятно ще бъде отклонено движението, когато затворят гара Михайлово за ремонт.
Тя не е ли направена вече? Като минах оттам през зимата и си беше с нови стрелки навсякъде.

edit: От друга страна, забелязвам на радара, че имаме ПВ 80107 с маршрут Чирпан - Ямбол, както и ПВ 80198 Белозем - Пловдив. Това ме навежда на мисълта, че, всъщност, затвореният участък е Чирпан - Белозем. Не знам дали съм прав. :rolleyes:

10
На МБВ 465 са му направили две промени по разписанието спрямо началото на годината: 1. потегляне с 5 минути по-късно от Горна Оряховица и 2. още по-дълго висене на гара Стара Загора. Да не говорим, че има и 3. добавено спиране на гара Калояновец и на гара Михайлово, ама то няма особено отношение. Много е вероятно тези промени да са поради гореспоменатата ситуация със закъсненията по границите - да има къде да се избиват закъсненията на МБВ 461. :) По мое скромно мнение, трябваше да се заложи по-голям престой на МБВ 461 в гара Русе (централна), за да не се обърква графикът на останалите влакове. Да се заложи някакъв реалистичен час на потегляне, който в 80-90% от случаите да е постижим - например 15:00. Така ще пристига на гара Горна Оряховица в 17:00 и няма да има нужда от разбутване на графика на 465. Така и така правят митнически контрол, не пречи да си повисят допълнително в Русе. Така или иначе, вижда се, че е много по-вероятно това време да бъде заето от митничарите, отколкото да е просто ненужно висене. В София пък ще пристига минути след 21:00 - един съвсем нормален час.

11
Някой има ли информация кое/кои междугария се ремонтират и какъв вид ремонт се прави някъде в участъка между гарите Аспарухово и Дъскотна?

12
Защо този булевард е толкова широк? Защо толкова много булеварди в София са толкова широки? Защо не са обезопасени? Защо се слагат 3 ленти там, където са били 2 или 1? Защо пешеходците пресичат 20+ метрови платна? Кой е построил тази писта за наркомани?

Моето решение? Черни връх по 1 лента в посока с пешеходна алея и дървета посредата между 2те платна за движение. И не ми дреме колко задръствания ще станат - има си метро отдолу, който бърза да ползва ОТ.
По-големи глупости от доста време не бях чел.....
По-горе засегнахте друга моя, болна тема. Мисля си - що за транспортни фенове пускат лайк на подобен отговор?! Ама иначе не се и съмнявам как роптаете срещу шума, газовете и големия трафик. Роптаете, ама... ако има как и до кенефа с колата, нали? :crazy: :/ В такива ситуации просто си трябва твърда ръка и това е. Някой излиза, нарежда да няма улица с повече от 1 лента в посока за движение на леки автомобили където и да е в България. Всичко останало да са велоалеи, бусленти, ленти за придвижване на автомобили със специален режим на движение. Автомобилните ленти да бъдат оградени, ако трябва и със затворническа ограда. Който ще, да си кара таратайката. Културните граждани ползваме обществен транспорт, или велосипед, вместо само да мрънкаме как нищо не става. Аз го правя и единственият негатив, който усещам, е надишването с изгорели газове... което би намаляло при достатъчно сериозно въвеждане на гореописаната концепция. :rolleyes: А не е и сложно за изпълнение. Така и така е необходимо да се правят основни ремонти периодично. Достатъчно е при всеки следващ такъв, съответният булевард да бъде преустроен. Така ще дадем и време за "адаптация" на "засегнатите" лица. Ако не се окаже достатъчно, винетка "достъп до градска зона" (20 лева на ден). Който много силно желае автомобил, паркира си в края на града и се оправя с някой от многото видове транспорт.

13
Пътнически влак №20137 (Враца 15:40 - Плевен 17:38) се отменя в участъка Мездра - Плевен поради липса на локомотив. Пътниците се пренасочват към следващи влакове по това направление.
Тук разписанието е голяма простотия, по мое скромно мнение. Защо трябва да има ПВ от Враца до Плевен, който да пътува половин час пред ПВ 20171 София - Горна Оряховица?! :crazy: :rolleyes: Уж няма локомотиви, а пък в разписанието влакове да искаш. :D То дори и да има достатъчно налични локомотиви в движение, пак е тъпо, а какво да кажем в сегашната ситуация... Много по-смислено щеше да бъде този влак да е под номер, започващ със 7 и да е от Лом, или дори от Видин (или пък от Берковица), а крайната му гара да бъде Мездра.
Двата влака нямат абсолютно нищо общо и от тях, по-използван е 20137. Да не говорим, че в почивни дни 20171 го няма. И тогава става сложно за хората от селата, ако и 20137 го няма.
А не може ли да се направи 20171 просто да пътува всеки ден :? Аз само отбелязах, че има проблем и дадох примерно решение. Не разбрах кое от моите думи ти прозвуча като "да се спрат всички пътнически влакове в участъка Враца - Мездра - Плевен" :? :neznam:

14
Пътнически влак №20137 (Враца 15:40 - Плевен 17:38) се отменя в участъка Мездра - Плевен поради липса на локомотив. Пътниците се пренасочват към следващи влакове по това направление.
Тук разписанието е голяма простотия, по мое скромно мнение. Защо трябва да има ПВ от Враца до Плевен, който да пътува половин час пред ПВ 20171 София - Горна Оряховица?! :crazy: :rolleyes: Уж няма локомотиви, а пък в разписанието влакове да искаш. :D То дори и да има достатъчно налични локомотиви в движение, пак е тъпо, а какво да кажем в сегашната ситуация... Много по-смислено щеше да бъде този влак да е под номер, започващ със 7 и да е от Лом, или дори от Видин (или пък от Берковица), а крайната му гара да бъде Мездра.

15
Тия два влака Горна Оряховица - Бургас са абсолютна безумица! Горна Оряховица не трябва да е крайна гара, а примерно Плевен или Враца. Така хем ще се пести от безумно висине по гари, хем и часовете на тръгване и пристигане ще са къде по-удобни!
Но ми се вижда твърде съмнителна идеята БВ2687 до Горна Оряховица да пътува минути пред БВ9647. По-скоро, пред това, бих предпочел идеята да има един спален, един първокласен и един или два второкласни вагона - всичките директни за Бургас, прикачени към композицията на БВ9647 и от Горна Оряховица да продължават под номер БВ2687. То и сега, например, на Зверино, можеш от БВ7625 да се прекачиш на БВ9647, но ще ти трябва и второ прекачване малко преди 01:00 часа в Горна Оряховица, докато така още на Зверино ще може да се качи пътникът и да си легне до Бургас. Разбира се, би важало за всеки пътуващ за Бургас от Мездра, Червен бряг, Плевен, Левски и Павликени.
Наобратно пък са мислили да има прекачване на БВ2640. За целта можеше БВ2686 да потегля от Бургас в 23:45 и да пристига в Горна Оряховица някъде към 04:55. Това дава 20 минути, които са повече от достатъчно за прекачването. Или, разбира се, той също да вози директни вагони, които да бъдат прикачани към БВ2640 до София.

едит: Поначало не разбрах каква е идеята БВ3686 да пътува само около час пред БВ3636, при положение, че споделят еднакъв маршрут след Карнобат? Изобщо кому е нужен отделен влак? Това можеха да бъдат няколко директни вагона, прикачени към БВ8626, които той да оставя на гара Карнобат, а след това да бъдат прикачани към БВ3636. Ако толкова няма маневрен локомотив, колкото и тъпо да е, можеше локомотивът на БВ3636 да изманеврира тегления вагонен състав на 3636 така, че да се прикачи към въпросните директни вагони. Пак щеше да е по-оптимално, отколкото отделен локомотив, превозна бригада, изобщо отделен влак. Ако идеята е да има работа, давайте да пускат влакове отвсякъде завсякъде. :crazy: В другата посока също се гонят БВ3637 и БВ3687 до Карнобат.

едит2: В същото време, през летните месеци, можеше да се помисли за едно направление, което никога не е имало директен влак. Вместо тези 3686/7, можеше вагоните да обслужват следния чифт:
МБВ 751         Пристига   Заминава
Видин пътн.      21:30
Димово             22:12   22:13
Брусарци          22:58   22:59
Бойчиновци      23:32   23:34
Криводол          23:50   23:51
Враца                 0:09   0:11
Своге                 1:11   1:12
София север       1:44   1:45
София                 1:50   2:15
Захарна фабрика   2:21   2:22
Перник           2:56   2:58
Радомир         3:11   3:12
Дупница         3:50   3:51
Благоевград      4:19   4:21
Симитли         4:36   4:37
Кресна         5:00   5:01
Сандански      5:18   5:19
Генерал Тодоров   5:29   5:30
Кулата         5:40   6:15
Промахон      6:25

и

МБВ 752         Пристига   Заминава
Промахон      21:50
Кулата         22:00   22:35
Генерал Тодоров   22:45   22:46
Сандански      22:55   22:56
Кресна         23:12   23:13
Симитли         23:36   23:37
Благоевград      23:51   23:53
Дупница         0:20   0:21
Радомир         0:58   0:59
Перник         1:13   1:15
Захарна фабрика   1:45   1:46
София         1:50   2:15
София север      2:20   2:21
Своге         2:54   2:55
Враца         3:54   3:56
Криводол      4:14   4:15
Бойчиновци      4:31   4:33
Брусарци      5:04   5:05
Димово         5:48   5:49
Видин пътн.      6:29

Съответно и антураж към тях:
КПВ 72217 Лом (22:20) - Брусарци (22:45)
- ако преценят, че е необходимо, може и БВ 7630 да изчаква връзка в Брусарци и да потегля в 23:08 с пристигане в Лом в 23:35.
КПВ 72198 Брусарци (05:15) - Лом (05:40)
КПВ 71276 Берковица (22:30) - Бойчиновци (23:25)
- ако преценят, че е необходимо, може да има и КПВ 71277 Бойчиновци (23:40) - Берковица (00:35)
- ако преценят, че е необходимо, може да има и КПВ 71218 Берковица (03:30) - Бойчиновци (04:25)
КПВ 71219 Бойчиновци (04:45) - Берковица (05:40)
КПВ 60208 Кюстендил (01:15) - Радомир (02:50)
КПВ 60209 Радомир (01:20) - Кюстендил (02:55)
КПВ 52200 да потегля в 05:05 от Петрич
КПВ 52199 Генерал Тодоров (05:40) - Петрич (05:53)
КПВ 52217 Генерал Тодоров (22:55) - Петрич (23:08)
КПВ 52218 Петрич (22:20) - Генерал Тодоров (22:35)

16
Пуснали са за лятото нови влакове. Едните са чифт София - Бургас - София през Карлово. БВ3686 ми се струва ненужно-ранен (от 22:50 до 05:20 в София), но БВ3687 е идеален - от 23:40 до 06:10 в Бургас. Другият е БВ2686 с маршрут Бургас - Карнобат - Комунари - Шумен - Горна Оряховица. Този маршрут нямам спомен да съм го виждал в никое разписание през годините:
Бургас   ↦   23:25
Владимир Павлов   23:30   23:31
Айтос   23:52   23:53
Карнобат   00:10   00:27
Дъскотна   01:12   01:16
Аспарухово   01:36   01:37
Комунари   01:40   01:41
Смядово   02:02   02:03
Шумен   02:31   02:51
Търговище   03:20   03:21
Попово   03:47   03:48
Горна Оряховица   04:35   ↤

Има го и наобратно под номер БВ2687:
Горна Оряховица   ↦   00:55
Попово   01:40   01:41
Търговище   02:10   02:11
Шумен   02:40   03:06
Смядово   03:34   03:35
Комунари   03:56   03:57
Аспарухово   04:01   04:02
Трънак   04:11   04:20
Дъскотна   04:32   04:33
Подвис   05:05   05:07
Карнобат   05:28   05:46
Айтос   06:02   06:03
Владимир Павлов   06:25   06:26
Бургас   06:31   ↤
Би ми било интересно да разбера какъв пътникопоток ще се натрупа, но няма откъде да почерпя информация. :/

17
30 минути е достатъчно за пътувания между близки  квартали и такъв билет е нужен на по-ниска цена от тези за 60 и 90 минути.  :rolleyes:
Подкрепям, защото има и друг момент - в рамките на 20-ина минути да се довозиш до някоя диаметрална линия, например ТМ11, ТМ12, ТМ22, ТБ7, А111, разбира се метрото. По този начин ще можеш с такъв билет да стигнеш почти от всяка до всяка точка в чертите на София. :) Разбира се, разчита се изцяло на заявката, която чух в едно интервю по БНТ, че билетът ще важи до края на пътуването, стига последното прекачване да се е случило преди изтичането на валидността му.

18
Днес отново има изпълнение по седма главна линия. Дано не е нещо сериозно!
Пътнически влак №70103 (Видин 15:55 - Мездра 19:30) престоява в гара Дреновец поради инцидент на железния път.
Пътнически влак №70102 (Мездра 17:15 - Видин 20:55) престоява в гара Брусарци поради инцидент на железния път.
Бърз влак №7625 (Видин 17:30 - София 22:28) престоява в гара Орешец поради инцидент на железния път.

edit: ето го и изпълнението:
Влак удари лек автомобил край видинското село Дъбова махала на втори прелез след гарата в посока Брусарци. След удара автомобилът се е самозапалил, научи bTV.

По първоначална информация шофьорът на лекия автомобил е жив и е успял да излезе от превозното средство.

Случаят се разследва. Прелезът е със светлинна и звукова сигнализация. По информация на bTV автомобилът е нарушил правилата.

А тук има и видео с ПВ 70103 в кадър.

19
Сега прогнозирам, че Казанлък - Дунавци ще го изработят, но ще го оставят на 70, в най-добрия случай 80, въпреки че е права почти цялото.
Казанлък - Дунавци е 80 в момента.
Благодаря за корекцията и актуалната информация. Моята информация се позовава на онзи файл Timetable_BDZ_2021_2022_v1.0.pdf, дето го бях свалил от един пост в този раздел, не помня от кой колега пуснат. Или там не е вярно, или "магически" неизработеното НРП вече става за 80 км/ч, или са го подбивали, междувременно :? Имам 6 аудио-записа от въпросното междугарие, правени един през 2019-та година, останалите през 2020 и 2021. Ще пусна да чуя каква е била скоростта, но ми се струва коректно във въпросния файл, както са го писали да е било 70. Ако верният отговор е подбиването, то ето нагледен пример как без разхищение на едни пари в ненужна дейност, ами чрез влагането им в поддръжка на необходимото ниво, може да се постигне същата скорост. Това ми беше мисълта, заложена в този, а и в един друг пост преди 2-3 седмици. Той беше по повод планиран ремонт на Дъбово - Твърдица, което и сега е изработено БРП на 100 км/ч в по-голямата си част. А не е като да няма по-належащи трасета за ремонт... А това са пари от нашите данъци, които се разходват не съвсем оптимално. Просто няма как да си замълча. Поне ръководството на НКЖИ (не знам кой ги натисна), но доказаха между Сопот и Копривщица, че знаят/не са забравили как се прави ремонт като хората.

20
Какво се случва между Дъскотна и Аспарухово, че днес извозват с автобуси?
Доколкото виждам, не само днес ще е така. Накратко, обедната електричка за Карнобат е "разцепена" и заместена от автобус във въпросния участък. Също така, връщането й от Карнобат, както и купейният чифт пътнически до Карнобат и назад привечер, по-скоро вечерта. Ами това е един от няколкото останали участъка наставов релсов път от линията. Някъде бях прочел, че през последните години, ръководството на НКЖИ е подело офанзива да изработва на корем БРП, без да се интересува от страничния ефект, състоящ се в намаление 60 км/ч през летните, горещи дни. Ще речеш, че не може наставов път с подобаваща поддръжка да позволява скорости от поне 90 км/ч. Още повече, че във въпросния участък има и по-остри криви, та и с БРП не виждам как ще стане над 80 км/ч. :rolleyes: То ако само "голи", дълги, заварени релси правеха хубаво железопътно трасе, ехее... Щяхме да цъфнем и да вържем. Сега прогнозирам, че Казанлък - Дунавци ще го изработят, но ще го оставят на 70, в най-добрия случай 80, въпреки че е права почти цялото.

Pages: [1] 2 3 ... 94