Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - garethtrooper

Pages: [1] 2 3
1
Автобуси в Бърно



Тролейбуси в Бърно


2
Трамваите в Падуа са като комбинация от трамваи и автобуси. Води се на една релса с гумени колела. Минават през центъра на Падуа с пантограф надолу. Работят на батерии. Във видеото можете да видите как пантографът се спуска или повдига в зависимост от посоката, в която се движи трамваят. Към или от главния площад.
Заснет е на първата спирка до площад Прато дела Вале до базиликата Свети Антони

&t=26s

3
Състезание с трамваи в Бърно. Не, не... просто изглежда така. На централната жп гара в Бърно има успоредни трамвайни релси, така че може да се случи два трамвая да се движат успоредно по едно и също време.


4
Трамваите в Белград на трамвая се изкачват от обръщача Pristanište до улица Pariska на Калемегдан


5
Драма в автобусна линия 95 в Белград


6
Хаос в трамвая в Загреб

eature=share

7
Благодаря приятел. Имах лош късмет през 2016 г., когато дойдох в Триест. Само три дни преди пристигането ми имаше инцидент и трамваят спря. Не знам точно къде е катастрофата, но видях цветя недалеч от началната спирка на трамвая на площад Обердан. Силно се надявам тази година да тръгне трамвая и ако няма ограничения по границите заради Ковид смятам да отида до Триест и да снимам.

8
Трамвай в Триест е истинска рядкост. Не е обикновен трамвай, а хибриден, защото в една част от трасето става като фуникуляр. Това е единствената линия в Триест, тази за Опицина. При стръмно изкачване трамваят има допълнително по-малко превозно средство, което го бута нагоре по хълма, а когато се спуска по склона, същото превозно средство го забавя. Трамваят в Триест е в ретро стила на старите трамваи. За съжаление, поради тежка авария през лятото на 2016 г., трамваят не се движи. Оттогава продължава работата по трамвайния маршрут Триест-Опичина за модернизиране на пистата. Очаква се той да започне да шофира отново тази есен. Във видеото ще видите началната спирка на трамвая в Триест и част от маршрута до скалата. Там намерих трамвай с помощно допълнително возило за наклона. Снимах част от маршрута в Опицина от автобуса, както и трамвайното депо.

&t=11s

9
Загреб има много автобуси. Най-важните модели са Iveco Crossway, MAN NL 313 LION'S CITY, MERCEDES BENZ O530G II CITARO G, MAN Lion's City NL 363, IVECO IRISBUS CITELIS 12M CNG ... Искам да посоча легендарния MAN NG 312, от които само няколко са все още в експлоатация. В Загреб няма автобус втора употреба. В това видео можете да видите няколко от тях през нощта край Концертна зала „Ватрослав Лисински“.

&t=1s

10
Същата трамвайна система е във Венеция


11
Translohr е гумирана трамвайна (или управлявана автобусна) система, първоначално разработена от Lohr Industrie от Франция и сега управлявана от консорциум на Alstom Transport и Fonds stratégique d'investissement (FSI) като newTL.
Използва се в Париж и Клермон-Феран, Франция; Меделин, Колумбия; Тиендзин и Шанхай, Китай; и Венеция-Местре и Падуа в Италия.
През центъра на Падуа трамвай се движи на батерии.


12
Горящ автобус в Загреб в източната част на града в селището Нови Йелковец.

eature=share

eature=share

13
Загреб има 2 трамвайни спирки. Единият е в Дубрава в източната част на града, а този на запад на Трешневка се нарича популярно Remiza, който е основан през 1936 г. Той се спи от сините трамваи на Загреб. За съжаление не можах да вляза в хранилището, защото не беше разрешено. Обиколката е разрешена само за обявени групи, като я записвам сам.


14
Рядко се вижда. Трамвай Škoda 03 T в Бърно като зомби трамвай. Рекламата на този трамвай е част от кампания за безопасност на движението, младите хора да обръщат внимание на превозните средства около тях. Някои знаци в трамвая са: Не бъди като зомби. Надникнах в мобилния си телефон, паднах под земята


15
Транспортът в Грац се състои от трамваи и автобуси. От трамваите присъстват нископодовите модели Stadler Variobahn и Bombardier Cityrunner. През делничните дни освен нископодови трамваи има и някои стари класически SGP трамваи.





16
Загребски нископодови Končar TMK 2200 и чешки Tatras KT4YU трамваи и някои бездомни високоподови Končar TMK 2100 на кръговото кръстовище на площад Trg Žrtava Fašizma. Тук се движат линии 1, 9 и 17. На линия 1 редовно се движат Tatras KT4YU, по линия 17 се редуват моделите на Končar TMK 2200 (по-често) и TMK 2100 (по-рядко), а на линия 9 Tatra KT4YU и преди TMK 2200 Končar.


17
Белград е град с отличен транспорт. Във видеото можете да видите най-натоварената точка на Белград по отношение на градския транспорт. Това е кръговото кръстовище Славия, по което успоредно с автомобили се движат трамваи, тролейбуси и автобуси на градския превозвач GSP Белград. Тълпите на това кръгово кръстовище са много чести. Кръговото кръстовище Славия изглежда страхотно през нощта.


18
Трамвай в Бърно Tatra K2

19
Трамвай в Бърно Škoda 13T

20
Трамвай в Бърно EVO2. На местен жаргон трамваят се казва Шалина. Записано на централния площад на Namesti Svobody

Pages: [1] 2 3