Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 457
1
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 02.07.2022, 20:28:51 »
Да, знам. Аз само допълних мнението над моето.

2
В някои влакове за Видин има служебни места и в последния вагон, защото на Мездра става първи.

3
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 30.06.2022, 23:24:26 »
Конкретно за 54 - от предпоследната до последната спирка си трябва винетка.

Последно винетка или ТОЛ? Ако ще и на космодрума в Байконур да излиза. Не знам защо ръсите глупости  :help:
За ТОЛ ясно съм посочил от сайта на Националното ТОЛ управление къде се заплаща по маршрута на 54 и къде не. Между предпоследната и последната спирка е урбанизирана територия. Знакът за край на населено място е непосредствено преди обръщалото. В населено място не се заплаща винетка, още по-малко ТОЛ!
В случай че не си съгласен с това очаквам ясни доказателства за обратното.

Защо тогава преди 20 години "рязаните" Икаруси 38**, които ходеха към Железница и Плана имаха винетка? Заради неграмотни началници ли?

И да е било така явно са се усетили, защото знакът за винетка на III-181 е след разклона за Плана.
Повече ми се струва че е било заради това че рязаните Икаруси работеха като персонални.

4
Първо Честит рожден ден.
С парен локомотив за Банкя возих големия някъде 2014 беше, но не на редовен влак.
Иначе има маршрути, които с влак стават добре. Например миналата година трябваше да прибера малката от градина, но бях по Витоша и закъснявах. Слязох към Владая и до парка Заимов се оказа че най-бързо е с влак и 78 до Моста Чавдар. Ако влакът беше до Искър или Казичене примерно, щях да стигна още по-бързо.

5
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 30.06.2022, 12:10:02 »
В обхвата на ТОЛ системата влизат само първокласни пътища и магистрали. Това не е нито едно от двете, да не говорим че е в урбанизирана територия.
Според сайта на НТУ влиза участъка между Джъмбо и Метро, но и вероятно заради него искат устройства, въпреки че знак и камери за ТОЛ няма.

Ето нагледно:


6
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 30.06.2022, 00:02:28 »
54 се движи през населеното място, не по околовръстното.
Ако между Република и светофара при Метро не се изисква заплащане на Тол такса, то устройствата не са нужни.

7
Доколкото виждам е с 8 степенна роботизирана скоростна кутия. Как се държи автобусът спрямо 6 степенните?

8
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 29.06.2022, 17:27:49 »
Ето една от преди час:


9
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 28.06.2022, 22:30:43 »
2152 все още се кърпи.
2157 вероятно чака ред за кърпене.
2150 е за двигател.
За другите не знам.

10
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 28.06.2022, 21:10:35 »
Разликата между '86та и 2022 е няколко поколения хора и технологии.

11
Шкода 45 серия може ли да се справи с разписанието?

12
Не знам защо но това ми напомня за случая когато спряха Тедомите по 9 и се появиха пак Бели Манове.
Иначе завчера щото пътувах с влак и се замислих, ако бяха ремонтирали навреме мотрисите Сименс и всички бяха в движение, доста локомотиви и вагони щяха да останат за да се пускат на бързи влакове. Да не говорим че хубави климатизирани вагони се пускат по пътнически влакове, вместо да се движат по бързите.

13
Значи трепате мухата с танк. Щото имало съмнения за "заобикаляне" на редовността от определени пътници/групи, всички да го ...
Контролирането на редовността е проблем и отговорност на ЦГМ. Не бива, а и не трябва, заради несправяне с него да се промъкват такива промени в ущърб на плащащите редовно.

14
Разбирам, но защо трябва да закупувам по-скъпа карта, която няма да се ползва. Какво пречи картите за една линия да останат? Какви разходи в повече поражда наличието на повече видове електронни карти?
Иначе 200 лв няма да дам, за 20 още не съм решил...

15
Викторе, много на ангро ги коментираш нещата. Не споря че не са верни, но има много други гледни точки.
Ето една: Съпругата работи в Бизнес парка. Пътува два или три пъти седмично. По действащият ценоразпис с месечна карта излиза скъпо и затова ползва талони (карта за метрото за 10 пътувания). Има опцията да пътува с кола (има паркомясто в службата). При отпадане на талоните вероятно ще предпочете да пътува с колата (за мен е добре дошло че хваща паяжини през седмицата), или иначе казано градският транспорт губи едни 40 лв на месец, Лукойл ги прибира, а гражданите печелят още един чайник в час пик. Е, дали такъв подобен казус има при малко или много хора можем да спорим до другата седмица, но личното ми мнение е, че такава промяна влошава вместо да подобрява.
Относно картите за една линия: Синът ми пътува за тренировки два-три пъти седмично за три спирки с тролей. В началото му купувахме талони, но след това му взехме карта за една линия за 7 лв. Сега хем ще се махнат талоните, хем картата за една линия. От моя гледна точка това означава увеличение с 286%, при това на ученик. Май и тук градския ще остане ощетен. 

16
Автобуси / Re: Еридантранс
« on: 23.06.2022, 14:51:24 »
Едва ли. Мен ме е яд че дългите на Карат не ги взеха, но закупуването на дълготрайни материални активи в държавни и общински структури не е така просто.

17
Дали ще го направят и за Инеконите, които бяха пропуснати от тази мода предишния път?

18
Нали, вземи си бележка.

19
Проблемът в стрелката ли е, или в управлението ѝ?

20
На МАН 2014 не може. На МАН 2019 докато не изтече гаранцията на боята - също. След това може.

Pages: [1] 2 3 ... 457