Къс Ман е изгорял днес в Загреб, от където се повдига въпроса за поддръжката и състоянието на автопарка. Акцентира се върху това, че въпросният автобус е произведен 2009 година, и е твърде стар, амортизиран и на повече от 1 милион километра. Знаейки какво се експлоатира при нас и как се поддържа се чудя просто късметлии ли сме, че такива инциденти са рядкост.

*Текстът долу е преведен с Гугъл.
През последните десет години (2012-2022) това е 11-ият автобус на ZET, който прекратява кариерата си след пожара. По вид и година на запалване това са 1 Iveco Crossway LE (19-ти), 5 Mercedes Citara O530 (14-ти, 15-ти, 17-ти, 19-ти, 20-ти), 1 Mercedes Citaro O530G (17-ти), 1 MAN NL 263 (21-ви) , 1 MAN NG 313 (19-ти), 2 MAN Lion's City NL313 (13-ти, 22-ри).
Освен тях имаше още 5 пожара, но все още се ремонтира Mercedes Citaro G (gbr 193), който се запали в края на август миналата година.
Автопаркът на ZET е доста лошо поддържан, като много автобуси имат огромен (прекомерен) пробег поради безотговорното закупуване на 60 автобуса на газ през 2009 г., които издържаха повече, отколкото караха, докато не беше построена бензиностанцията в гаража през 2013 г.
Този изгорял MAN днес е MAN Lion's City NL313, 2009 г. който отдавна е изминал милион км.
Дано някои неща в управлението на ZET ще се подобрят, докато някой не пострада.