1
Електробуси / Re: Доставка на електробуси по 2 обособени позиции
« on: 05.11.2025, 21:50:32 »
И по двете обособени позиции има решения за избор на изпълнител - Чериът Моторс - Хигер
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
3113 е с нов дизайн на електронните табели, на който се сменят двете дестинации през няколко секунди. С оглед на това, че ако е само една дестинация, тя не се сменя автоматично, трябва ръчно и шофьорите не го правят, новият вариант ми се струва много по-адекватен.Това, ако в така, няма никаква логика. Най- вероятно поредната изцепка на Марио. Конкретните автобуси се движат с еднопосочни табели за дестинацията от няколко години и не е вярно, че шофьорите не ги сменят. Единици са тези, които не го правят .
Бих искал да попитам дали случайно някой има качествен файл на шрифта Sofia Sans Matrix (този на табелите).Файлът е с разширение .fnt(font file), което заедно с .ttf и .otf се използва за съхранение на шрифтове на Уиндоус, но е вече поостарял. Може да съхранява растерен(bitmap) или векторен шрифт. Ползва се все още от някои програми или игри.
Намерих един в Github, ама не мога да го отворя с нищо.
Нито един с тия догадки не позна.Марио ти ли си?😄Всички проблеми с неправилни табели идват от проблем с тикет системата, от която се взема сигнал. Въпроса с 26Тр е, че трябва да се вземат нови контролери(BT902) с GPS позициониране. Сегашните BT900 нямат, въпреки че част от колите са вече с BT902. Друг е въпроса, че масово шофьорите карат на режим "Линия-дестинация".
.. Въпросът е какво стана с всичко и къде е сега Марио да си довърши нещата?!Интересен въпрос. Уж е назначен към СА като експерт, техник + всички други титли, подържа, ремонтира и
100Е в Будапеща е експресен автобус само с 5 или 6 спирки. От летището до топ центъра на града. Осезаемо по - скъп е от обикновения единичен билет, на нея картите за деня не важат и въпреки това е може би най - пълната автобусна линия.Ако трябва да сме коректни, всъщност разликата във времето на пътуване между 100е и 200е е малка. 100е около 35мин., наистина без прекачване и цената е 11лв(2200huf/€5.60) С 200е време пътуването е около 40-50мин с 1 прекачване на М3. Ако имаш дневна или тридневна карта тя важи( 72ч карта е 27лв/5500huf/€14)
Ако човек предпочете да не я използва, трябва да сменя 2 пъти и да пътува около 70 минути същото разстояние, вместо около 30 минути.
Затова вярвам, че и тук такава линия би имала успех. Ако няма, то би означавало, че гостите и гражданите на София са прошляци, които не искат дадат около 7,50 лв за билет, колкото е техният там, а нашият според мен би бил и по - евтин.
Да, и затова съм написал при евентуално осигурено финансиране. Вмъкването на опцията в условията на обществената поръчка едва ли е толкова трудно .А можеше и да пуснат предната поръчка с опция за доставка на допълнителни вагони...
Опциите по принцип не са безплатни.
Да, ако изрежат по един отвор в страничните прозорци ще станат.Всъщност, страничните им табели ще паснат идеално за челни. Както в момента е 2703. А челните минават за странични. ЧКДтата имат достатъчно широки прозорци в салона. Но по скоро не очаквам това да се случи, защото за някои хора, тази марка табели не струва, трябва да е една друга марка, за да мине...номера.
Регистрацията на жалба отнема 2 мин в call.sofia.bg. Само това му е майката на тази разтурия.Никой не се трогва, ама въобще. Пускал съм десетки жалби и отговорите са едни и същи в общи линии. Стигало се и до там да им изреждам и инвентарни номера от Дружба и Земляне, за всички знамена, лепенки, светлини, кръстове и т.н. Отговарят ти, че са направили проверка, водачите са санкционирани и всичко е премахнато. Е да, ама на другият ден виждаш конкретните автобуси и те изглеждат по същия начин. И след няколко такива жалби виждаш, че нищо не се оправя и това ти действа леко демотивиращо.
На 1021 не работи странична табела от лявата страна в посока кабината. Не успях да огледам целия състав или други табели на влака… Челната работеше, на гърба на кабината също, може би само тя е сдала багажа.На всички модернизирани страничните табели са изключени след случая с "Люлиница". Вероятно може да се настроят да изписват крайната дестинация, както са челните табели, но явно няма желание и затова седят неработещи.
Предложението за възстановяване на нощния транспорт на 60 минути е било прието днес, така че темата може да бъде отключена за да се обсъжда там.За съжаление, по някаква причина, заседанието не се излъчваше онлайн и все още не е качено никъде. Само присъствалите могат да кажат какво се е гласувало и какво не.
Какво друго е било гласувано?