Инфраструктура > Трамвайна инфраструктура

Трамвайни криви и S-ки

(1/4) > >>

C6K:
Имаме си теми за всичко за това за онова , но според мен ни трябва и такава тема в която да обсъждаме трамвайните криви .
Ако триещите приятели решат да я изтрият ще е тъпо . :(
Освен трамвайни криви също темата е и за S-ки те .

1. Защо е построена S-ка та на пл. Велчова завера , когато там пендел пе може да се качи,  а примерно трамвай г*з за г*з също не става .

2. Кога е построена трамвайната крива на Журналист посока Хладилника.  Когато през 93 осмица е вървяла Журналист - Хладилника или по-рано .

3.Имало ли е по теснорелсовата Пиратска криви от примерно от Красна поляна или не.

poly911:
По точка 1 мога да ти кажа че тази S-ка на пл. Велчова завера е построена не за трамвай а за Пласера(подбивната машина)
По точка 3 крива е имало от Пиротска но не към Красна поляна а към Захарна фабрика

RADOCVET:
Имаше и към Красна поляна, но не се ползваше. Кривата на Журналист не е добавяна , а си е направена с кръга.

qwerty95:
Криви на 1009 мм от Пиротска наляво към Красна Поляна, където сега има за 22 не помня да е имало никога поне до около 1990г. Имаше криви от Ботев наляво към Пиротска, където вървеше 16. Преди войната е имало криви и от Мария Луиза наляво по Пиротска.

C6K:

--- Quote ---Преди войната е имало криви и от Мария Луиза наляво по Пиротска.
--- End quote ---

Преди войната трамваите са били изцяло по Пиротска и не е имало по Екзарх Йосиф

[/quote] Кривата на Журналист не е добавяна , а си е направена с кръга.
--- Quote ---
Значи линията е правена с кръга от 1933 мисля , или с удължение до Хладилника.
--- End quote ---

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version