Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 536
1
Да, някои неща няма да се забравят...  :fan:
Навремето оперативките често слагаха подобни табели. Сега с електронните това почти беше забравено.

2
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: Yesterday at 21:36:24 »
Предвид че СА от 8 години не са пускали (а и упорито продължават да не пускат) обществена поръчка  за съчленени возила, още доста време ще се движат, а накрая може и на "каручка" да заприличат. Виж МАН 262 са наистина вече на ръба на възможностите си.

3
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: Yesterday at 20:46:02 »
Това е налично към момента и това се движи. Ти щом имаш непреодолими претенции за качеството на подвижния състав, имаш избора да изчакаш следващия или да не се качваш. Според мен съчленените Конекто, макар и да не са първа младост, не са чак толкова зле. Дори зимата са доста по-топли от МАН.

4
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: Yesterday at 20:34:18 »
Навсякъде по дружбенските линии се движат Конекто и МАН, и така трябва да бъде. Всички пътници плащат еднакво и трябва при еднакви условия да бъдат обслужвани.

5
Не, по-добре е да си е една дестинация. В крайна сметка както го махнаха и по спирките, никой не го интересува от къде идва возилото.

6
Стадото тръгна...

7
Да, работи. Дори се вижда че транспортът е тръгнал лека полека

8
Осигурили са дръжки. Тези синдикални измекяри се държат все едно парите са техни. Съжалявам за лирическото отклонение, може да си продължите дискусията.

9
Не.

10
Който иска частен градски транспорт, да отиде в Пловдив и да им гледа сеира.

11
Личен профил -> Промени профила -> Списък на приятели и игнорирани потребители -> Промени списъка с игнорирани потребители ->
Добави в списъка с игнорирани потребители -> Добави

ЦЪК

12
Приоритетно са се движели къси. Съчленени са били само Икарус със завиващ заден мост.

13
Подуяне-Искър, което е право като конец няма да е за 160, ти за Варна си се затъжил...

14
Докога ще се натяква че подвижния състав е най-големия проблем на транспорта. Не е вярно. Дори и стар подвижен състав може да изглежда добре и да е надежден. Условията на работа в депа и гаражи и на водачи за мен е най-важният, но за това не се работи.

15
Абсолютно неадекватно оправдание е това, но не съм изненадан. Методите на работа за съжаление не търпят реформи...

16
А защо 22 не е до Паметника Левски? За какво ги слагаха онези криви...

17
Тролейбуси / Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« on: 05.05.2025, 19:32:58 »
Не се свежда всичко до боята. Правят се и други дейности. Към момента събличане до скелет не е необходимо.

18
Quote from: Niko.G link=topic=8692.msg100341238#msg100341238
Така Дружба 1 остава без 11. Не можеше ли 5-цата просто на батерии или дизел по основното платно на Цариградско и после надясно по Йерусалим и до Младост?

Остават вместо с 11 с 5.

19
Които всъщност се скриха зад лиценза на Етап, но са и все същото говно.

20
Просто трябваше да сгъстят малко 8 и да я удължат до Банишора, а 11 да я закрият. Ама...

Pages: [1] 2 3 ... 536