Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Repcho

Pages: [1] 2 3 ... 5
1
Би ли споделил цените :)?
П.П Благодаря,изтрийте пост-а ми,за да няма офф.

2
По стара (7-годишна) традиция на 13 януари форумът има рожден ден. Събитието ще бъде отбелязано с форумна среща, която ще се отбележи в заведението Мистър Пица на бул. Васил Левски. Желаещите да се включат имат срок до 11-ти януари (петък) да заявят присъствието си. Сборният пункт ще е при паметника на Патриарх Евтимий, а часът е 19:00. До скоро :)

3
Както навярно всички от вас знаят след 31-ви август София няма да бъде същата ... Тогава се открива метрото и по традиция на подобни големи събития, свързани с транспорта в София, се организира и форумна среща, която ще се състои във форумно возене по новата придобивка и последващо форумно пиене на напитки :)

Тъй като повечето желаещи са работещи хора, срещата ще бъде на 31-ви август (петък) в 18.30 часа на новото Ларго, откъм ЦУМ (има изложба, посветена на строителството на метрото), мястото е широко, а е и комуникативно. За имащите възможност и нямащи търпение да се повозят - след 14.00 часа ще могат да го направят, като ще е безплатно. Официалното откриване е от 10ч.

4
Идеи / А 88 през Студентски град ?
« on: 08.01.2012, 01:19:42 »
След обстойни наблюдения установих следното : в частта от маршрута на 88 по Климент Охридски автобусът определено е слабо натоварен, доста голяма част от пътниците слизат на спирката "ж.к. Дървеница" и отиват на спирката на 280 в посока УНСС да чакат превоз. В обратна посока единственият автобус, който не се пълни на станция Г.М. Димитров отново е 88 (който го ползва за Дружба го взима от пазара на Мл.1, а който е за Дървеница за 1-2 спирки ползва далеч по редовния 280, 294 или 413)

Предложението : маршрутът на 88 да се промени двупосочно както следва от бул. Кл. Охридски по бул. 8-ми декември, бул. Стефан Младенов и по Никола Габровски по маршрута си. Разкриват се спирки след завоя по 8-ми декевмри, при УНСС и Пощенския. Закриват се спирките на ЛТУ, ТУ, Г.М. Димитров и на МГУ. Първите 3 спирки имат достатъчно транспортно обслужване от 2 други редовни линии + 1 спомагателна, единствената спирка, оставаща непокрита е МГУ в посока Г.М. Димитров, но практиката показва, че хората от Дианабад не разчитат на 88 за довозване на метрото (на тази спирка почти никога няма повече от 1-2 човека)

Ползите- без увеличение на пробега се създават безалтернативни връзки между кварталите. Паралелно с това линията избягва задръстването на Онкологията, където понякога се трупат големи закъснения, най вече за правещите ляв завой по бул. Г.М. Димитров. Според моите наблюдения ползите от една подобна промяна ще са драстично повече от вредите

С червено е отпадащият маршрут, със синьо е новият...

5
Още 12 нови маршрута ще бъдат добавени към съществуващата в момента транспортна схема на града. Новите маршрути ще бъдат включени към сегашните след решение на Столичния общински съвет, предложението до който ще бъде внесено този месец.
Потърсен за коментар заместник-кметът Любомир Христов потвърди информацията и добави, че най-вероятно обслужването на линиите ще започне в края на годината след като бъдат изминати всички процедури за въвеждането в експлоатация в момента, предаде БТА.
 
Новите 12 линии ще са част от градския транспорт и в тях ще се пътува с превозните документи за останалите автобуси, тролейбуси, трамвай и метро - билет за еднократно пътуване или карта.
 
Номерацията на новите автобусни линии ще е с начален номер 500.

Линия 501 ще се движи от ж.к. "Връбница" през "Надежда" и ще стига до гара "София север".

Линия 502 ще пътува от ж.к. "Свобода" през различните части на район "Надежда" и по ул. "202" и улиците "Грънчарска" и "Каменоделска" ще стига до автостанция "Орландовци".

Линия 503 ще се движат между ж.к. "Люлин 1", бул. "Царица Йоана", бул. "П. Владигеров", бул. "Дж. Неру", ул. "Индира Ганди", ул. "Ген. Вл. Динчев", ул. "Луи Пастьор", ул. "Търново", бул. "П. Владигеров" и метростанция "Сливница", като по маршрута си ще спират и на метростанция "Люлин".

Линия 504 ще започва от Люлин 3, като автобусите ще се движат по бул. "Добринова скала", бул. "Царица Йоана", бул. "П. Владигеров", бул. "Р. Даскалов" и по "Добринова скала" ще се връщат до "Люлин 3".

Линия 505 ще свързва кв. "Овча купел" с двете метростанции "Вардар" и "К. Величков", като автобусите ще минават преди тях през кв. "Красна поляна".

Линия 506 ще пътува от ж.к . "Левски Г" до стадион "В. Левски"

Линия 507 - от "Студентски град" до автостанция "Гео Милев", като преминават покрай кв. "Мусагеница" и през Площада на авиацията.

Линия 508 ще се движат от автостанция "Хладилника" по ул. "Сребърна", бул. "Черни връх", бул. "Арсеналски", ул. "Бяла черква", бул. "П. Ю. Тодоров", бул. "Гоце Делчев", ул. "Костенски водопад", ул. "Т. Каблешков" по бул. "Бр. Бъкстон" до тролейбусното обръщало.

Линия 509 ще тръгва от ж.к. "Младост 1" и през булевардите "Андрей Сахаров", "Ал. Малинов", ул. "Филип Аврамов", "Св. Преображение", ул. "Д-р Ат. Москов" ще стигат до Бизнес парк "София" и "Младост 4".

Линия 510 ще тръгват от "Младост 4", като ще преминават покрай метростанция "Младост 3" и от нея ще продължават към бул. "Ал. Малинов", откъдето ще слизат към ж.к. "Дружба" и ще стигат до ж.к. "Дружба 2" при ул. "Д. Пешев".

Линия 511 ще обслужва "Студентски град", като ще се движи по основните улици в жилищния комплекс, за да прави връзка с метростанция "Г. М. Димитров".

Линия 512 ще се движи от ж.к. "Овча купел 2" по ул. "Президент Линкълн", бул. "Овча купел", бул. "Цар Борис Трети", бул. "Акад. Ив. Е. Гешов", ул. "Найден Геров", ул. "Софийски герой" и обратно.

Целта на общината с пускането на новите линии е да се осигури връзка с основните маршрути на трамвайния транспорт и метростанциите, обясни още Любомир Христов. По тези маршрути ще пътуват по-малки като обем автобуси.

6
!!! На 13-ти януари форумът ни навършва 6 години !!!   :fan:

За целта форумното ръководство организира среща с елементи на запиване.  :namasa: Известните параметри на събитието са че ще бъде на 13-ти януари (петък) от 18.30 часа, като мястото на сбирката е пространството около паметника на Патриарх Евтимий, а присъстващите трябва да са пълнолетни (Това е твърдо събитие, което не подлежи на промяна)

Важно е да се отбележи, че има възможност да се наеме ретро- трамвай. Ако се стигне до реализация на идеята ще се променят часът и мястото на срещата. Очаква се билетът за атракционното пътуване да е около 10лв., но за точност трябва да се види колко желаещи има и според това ще се правят по-подробни схеми. (Това е променливо събитие, за което ако има желаещи ще се разберем в настоящата тема)

Накрая най-съществената част от темата... Нека всеки, който има желание и възможност да дойде да заяви присъствието си тук. За кръчмата се приемат предложения в кое заведение да сме (изискванията са да е в центъра, да има богато меню  :P ) Ако нещата с трамвая тръгнат към реализация ще се разберем допълнително.

Срокът за заявяване на присъствие е 11-ти в 10 часа  :toot: 8)


7
Закъсненията са ежедневие, причините се виждат от всички, коментират се в темата за трафика.

Нещото, което ме озадачи е, че има нареждане автобусите да не могат да изпреварват колата пред тях. Само по себе си това е огромна простотия и влияе пряко и негативно върху качеството на услугата. ЦГМ вместо да се стреми да подпомага редовното движение на колите го възпрепятства.
Пример - една от най-натоварените линии е 76, събират се 3 автобуса, като най-предния е ранна кола и прави последен курс към 20 часа, следващата също е ранна, третата е нощна и има още да кара. Какво се наблюдава - ранните коли не си дават зор т.к. така или иначе си отиват, нощната кола остава сама в рамките на 30 мин. (примерно) и при изявено желание от страна на шофьора да изпревари ранните му бива забранено и наредено да чака 10 минути интервал от предната ранна, като всъщност предната нощна е на огромен интервал. Резултатът - огромна дупка между нощните коли, невъзможност да се влезе в разписание дори след 20 часа и хора, чакащи по спирките.  :/


8
Понеже на няколко места се прокраднаха идеи за бири, пък и веднъж годишно да се събираме е срамно рядко предлагам да се проведе сбирка за желаещите...

Дата: 13.06.11
Час: 19:00
Място: Попа (за заведението всеки да дава предложенията си след като е потвърдил присъствие)

9
На 13.01.11 форумът ни има рожден ден и навършва 5 годинки.  :fan: :fan: :fan:
По стара традиция, поставена през далечната 2006г. по случай рождения ден се организира форумна среща, на която са поканени всички участници от форума. Сълзливите слова ще ги оставя за масата... и понеже стана дума за масата...

Датата е ясна, часът предлагам да е 18.30 т.к. никога времето не стига да си кажем приказката. Мястото на срещата е Попа като едно от най-централните и комуникативни места и поради строителство на метро на стандартното ни място за срещи. Остава да се уточни заведението и бройката на присъстващите. Затова ще помоля сигурните присъстващи да се разпишат в тази тема за да е ясно колко ще сме горе-долу и да се направи резервация. Часът 18.30 е само ориентировъчен и всеки, който дойде след това ще бъде радушно приветстван на масата. И така, давайте  :P

Място на срещата: Попа
Дата и час: 13.01.2011 18:30 (четвъртък)
Заведение: пицария Рим / Roma - ул. У. Гладстоун #32 (до Витошка, има голяма светеща табела pizza Roma, както и табелки на ъгъла където пише името на улицата)

Сигурни присъстващи:
Dragon
Repcho
ozzy
difian
emm_1968
AROS
Svetoslav
blagun
greg
RADOCVET
tiristor
CKD
prof66
troley_ lover
maniak (+2 бр.)
snaipera
Ivo
conecto
Nicky (2 бр.)
alpha_adversativum
KRAKOMOBILA
fizik
Atanas Georgiev
smolarek
mitakakutina
LG_
tauri
Fantomas
x3m
(общо 32 бр.)

Несигурни присъстващи:
etnies
MadShofer

10
Идеи / A204/304
« on: 01.02.2010, 01:36:33 »
Тук ще споделяме впечатления от новия превозвач по линията  :P :fan:

11
След точно 1 седмица, на 13 януари, се навършват 4 години от появата на любимия ни форум  :D В тази връзка, както на всеки рожден ден досега, ще се организира мероприятие, свързано със сбирка на желаещите форумци, които организирано ще отидем в някое заведение. В тази връзка предлагам до 10-ти да се дават заявки кой ще идва и къде има предпочитания да се отиде. Часът най-вероятно ще е 19 или 19.30, мястото - или Попа, или Аптека, но това ще го уточним като наближи датата (ще едит-на този пост като има твърда уговорка)(Тъй като е работен ден ако някой има претенции за деня нека също ги сподели)

12
Нови табелки ще имат всички автобуси, водят се 'странични долни' и ще се слагат при първата на седалка на вс.автобус.  Залепят се с двойнолепяща лепенка за стъклото => живота на тия табелките ще е не повече от 2 месеца

13
На 12ти януари стават 3 години откакто го има форума. Зе целта се организира форумна сбирка oт 19.30 часа в някое заведение в широкия център (предложения се приемат до 10ти в настоящата тема), поканени са всички активни участници. Темите, които ще се бистрят ще са свързани с миналото, настоящето и бъдещето на МГТ по света  :D 8) :P

14
Трябва да има и такава тема.

Вчера се возих в 3556 и 3282, като и в двата парното работеше, при това в 3282 ми стана даже жега, имаше отворени прозорци  :fan: :fan: :fan:

15
   Доставка - 03.2008 г.: - 5бр. на линия от 01.04.2008г. по А27

Инв. номер             ДК Номер                   VIN                         


   6101                   CА 9904 МА      NP9GD02728B011054
   6102                   CА 9901 МА      NP9GD02728B011051
   6103                   CА 9902 МА      NP9GD02728B011052
   6104                   CА 9903 МА      NP9GD02728B011053
   6105                   CА 9905 МА      NP9GD02728B011055

   Доставка - 23.08.2008 г.: - 25 бр.
Инв. номер             ДК Номер                   VIN

   6113                   CА 9913 МА      NP9GD02728B011063
   6114                   CА 9914 МА      NP9GD02728B011064
   6116                   CА 9916 МА      NP9GD02728B011066
   6117                   CА 9917 МА      NP9GD02728B011067
   6118                   CА 9918 МА      NP9GD02728B011068
   6119                   CА 9919 МА      NP9GD02728B011069
   6120                   CА 9920 МА      NP9GD02728B011070
   6121                   CА 9921 МА      NP9GD02728B011071
   6122                   СА 9924 МА      NP9GD02728B011074      първоначално СА 9922 МА
   6123                   CА 9923 МА      NP9GD02728B011073
   6124                   СА 9922 МА      NP9GD02728B011072      първоначално СА 9924 МА
   6125                   CА 9925 МА      NP9GD02728B011075
   6126                   CА 9926 МА      NP9GD02728B011076
   6127                   CА 9907 МА      NP9GD02728B011057
   6128                   CА 9909 МА      NP9GD02728B011059
   6129                   CА 9930 МА      NP9GD02728B011080
   6130                   CА 9906 МА      NP9GD02728B011056
   6131                   CА 9911 МА      NP9GD02728B011061
   6132                   CА 9910 МА      NP9GD02728B011060
   6133                   CА 9908 МА      NP9GD02728B011058
   6134                   CА 9912 МА      NP9GD02728B011062
   6135                   CА 9915 МА      NP9GD02728B011065
   6136                   CА 9927 МА      NP9GD02728B011077
   6137                   CА 9928 МА      NP9GD02728B011078
   6138                   CА 9932 МА      NP9GD02728B011079


ОБЩО: 30 бр.


Всичко за тези автобуси тук

Като цяло имат вид (все пак са нови), но страничната и задната ел.табела са разположени по много интересен начин (особено задната). Като цяло тези автобуси няма да издържат много и ще се предадат преди БМЦ-тата, въпреки двигателя, който е МАН

Актуално състояние и наряди на автобусите: Линк

16
Мисля, че започва да се обръща внимание на МГТ от страна на 4та власт. Затова е и тази тема- където каквото излезе да се споменава.


Мнението на Н.Костов (директор на СКГТ) за моментното състояние на системата

17
Подготвя се актуализация на проекта за реконструкция на бул. "Пенчо Славейков" в София. Специализираният общински експертен съвет по устройство на територията към дирекция "Архитектура и градоустройство" (ДАГ) одобри подробен транспортно-комуникационен проект за реконструкция на бул. "Пенчо Славейков". Той е разработен по възлагане на ДАГ и е дело на общинското предприятие "Софпроект - ОГП" с директор инж. Петър Терзиев и проектант инж. Живка Зюмбюлева. Предвижда се Столичната община да обяви обществена поръчка за пълен инженеринг - работно проектиране и строителство.
През 2000 г. е разработен проект за реконструкция на бул. "Пенчо Славейков", при който кръстовището при болница "Пирогов" се третира да бъде на едно ниво. Според сега разработения проект се предвижда пътен възел на две нива.
Проектът предвижда тунелно съоръжение, като рампата за него започва от ул. "Дукатска планина", минава под бул. "Цар Борис III" и излиза при ул. "Добруджански край". Тунелът ще бъде с габарити 9 м ширина и 160 м дължина, в която не влиза дължината на рампите. Заедно с рампите съоръжението достига 500 м. Под бул. "Цар Борис III" таванът на тунела е на кота -1.50 м. По този начин е осигурена възможност за полагане на необходимата инженерна инфраструктура.
Обсъждан е вариант за по-дълъг тунел на булеварда от НДК и до ул. "Добруджански край". Експертният съвет на ДАГ окончателно одобри решението с по-къс тунел.
Надлезът над р. Владайска започва след ул. "Гюешево", насочва се успоредно на р. Владайска и минава над нея с помощта на монолитна конструкция. Надлезът завършва на ниво терен при бул. "Сливница" в квартал "Зона Б-19". Съоръжението е решено с две платна по 10.50 м.
Съществуващите регулационни линии се запазват максимално.
С новото решение пътните платна на бул. "Пенчо Славейков" ще имат ширина 10.50 м (в момента са 6 м). Според проекта габаритът на булеварда става с две платна по 10.50 м и разделителна ивица 1.50 м, или общо около 22 м. В момента булевардът е 18 м широк, няма разделителна ивица и има покритие от паваж. След реконструкцията ще се положи асфалтобетонна настилка.
Бул. "Пенчо Славейков" принадлежи към път клас IIIА и е от важните рингови трасета за централната част на града. Чрез него се осъществява връзка между южните и северните територии.
За облекчаване на трафика в централната част на столицата голямо значение има изграждането на транспортни връзки между различните райони. Напречните връзки на бул. "Цар Борис III" са част от тези трасета. Бул. "Пенчо Славейков" е една от тези връзки, които е важно да се реализират, за да се разтовари движението. По бул. "Цар Борис III" в общия устройствен план са предвидени няколко нови напречни пресичания - пробивът "Пенчо Славейков", "Димитър Несторов", пробив ул. "Пушкин" - ул. "Народен герой" и други.

18

 - Ляпчев/Сахаров/Св.Киприян - изпълнение: август 2011 - юли 2012

- Яворов/Драган Цанков (стара телевизионна кула ) - изпълнение: април 2012 -

- Гешов/Георги Софийски - изпълнение: април 2012 -


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quote
Подготвят се проекти за реконструкция на четири кръстовища в София.

По възлагане на дирекция "Архитектура и градоустройство" към Столичната община предприятието "София проект" започна разработване на идейни проекти за четири градски кръстовища. Предстои те да бъдат разгледани за одобрение от експертния съвет по устройство на територията.
Целта е след реконструкцията на пътните възли да се подобри пропускателната им способност и обслужването на прилежащите територии. И четирите обекта ще бъдат решени като кръгови кръстовища на ниво терен. Подобни са транспортните възли около паметника на Васил Левски и Руски паметник.

Единият обект, който се предвижда да бъде реконструиран като кръгово кръстовище, е транспортният възел на ул. "Г. М. Димитров" и бул. "Симеоновско шосе". Решението трябва да бъде съобразено и с бъдещия пробив на бул. "Тодор Каблешков", чиято реконструкция предстои.

Другият възел е на кръстовището на бул. "Климент Охридски" и бул. "Андрей Ляпчев" в жилищен комплекс "Младост".

Ще бъде реконструирано и кръстовището на ул. "А. С. Пушкин" и ул. "Даскал Стоян Попандреев", която е продължение на бул. "България" към резиденция "Бояна".

В квартал Драгалевци ще бъде реконструирано кръстовището между ул. "Папрат" и ул. "Захари Зограф".

Предвижда се кръстовищата да бъдат решени на едно ниво по съществуващо положение. Проектите ще бъдат максимално съобразени с действащите регулационни планове и бъдещите предвиждания за ремонт на булеварди и улици. Същевременно целта е минимално да се налага извършване на отчуждаване и да се реализират във възможно в най-кратки срокове. Изграждането на кръгови кръстовища позволява осъществяването на транспортни връзки във всички посоки на прилежащите територии.

Кръгово кръстовище се планира да бъде реализирано при продължението на бул. "Алея Яворов" и бул. "Драган Цанков", но то ще е на две нива. Проектът е дело на общинското предприятие "Софпроект-ОГП". Предвижда се основното движение да мине на подземно ниво в траншея. На ниво терен чрез кръговото кръстовище са решени всички необходими връзки за обслужване на прилежащите територии.
Преди бул. "Драган Цанков" започва траншея, която продължава до Духовната семинария, като при бул. "Симеоновско шосе" излиза на ниво терен. След това ще има естакада, по която преминава транзитното движение. Тя започва след бул. "Симеоновско шосе" и продължава покрай "София ленд" до бившата жп линия.

Като кръстовища на две нива ще бъде изградена и връзката на бул. "Акад. Иван Гешов" и бул. "България". Проектът също е дело на общинското предприятие "Софпроект-ОГП". Във фаза предварителен транспортно-комуникационен проект и двата обекта са одобрени от общинския експертен съвет по устройство на територията.

 Проектът за бул. "Акад. Иван Гешов" предвижда да бъде продължена траншеята от кръстовището с бул. "Цар Борис III" до ул. "Григор Начевич", откъдето ще бъде отделена и лява връзка към бул. "България". Проектът предлага тя да се осъществи чрез тунелно съоръжение. Тунелът излиза на ниво терен пред спортната зала на стадион "Г. С. Раковски". Подземната връзка е решена така, че да не засегне изградения подлез на бул. "Акад. Иван Гешов" и бул. "България". Тъй като до подлеза има изградена инженерна инфраструктура - инсталационен колектор и канализационна мрежа, е възможно да бъде направено предложение за изграждане на естакада вместо тунел за връзка с бул. "България".

19
Архивирани теми / Форумна игра
« on: 03.03.2008, 00:45:14 »
Условието е, че всеки колега може да добавя по 3 думи към предишните и да се връзва със смисъла на предния пост


Имало едно време ...

20
Quote
Софийският административен съд отмени няколко разпоредби от Наредбата за превоз на пътници и условия за пътуване с масовия градски транспорт на територията на Столична община. Делото бе заведено през юни от гражданина Йордан Костов.

Съдът обяви за незаконосъобразни глобата по фиш и чрез издаване на наказателно постановление за нередовен пътник, който откаже да плати нормалната глоба от 10-кратния размер на билета, сега 7 лв. Отменена е и разпоредбата, според която издаването на карти за преференциално пътуване може да спре при недостиг на субсидия от общинския и републиканския бюджет. Освен това се забранява изписването на лични данни върху картите.

За противозаконни са обявени и разпоредбите, отнасящи се до рекламация при издаването на нередовни превозни документи, както и за рекламата в транспортните средства
За града

Pages: [1] 2 3 ... 5