Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Repcho

Pages: [1] 2 3 ... 502
1
Абе вие нормални ли сте ?!? Снимащият е точно където трябва предвид, че ще завива към Дружба и в зоната на спирката го вкарва единствено идиотското изпълнение на водача на автобуса и никакво задръстване не е оправдание за видяното.

Много е паднало нивото...

2
Засега и аз ще дойда  :rolleyes:

3
Мрежата ще позволява движение отвсякъде за навсякъде, идвайки/отивайки от/към Попа или идвайки/отивайки от/към Петте кьошета. Единственото неуточнено е дали ще има ляв завой от Фритьоф Нансен по Васил Левски. Включването от Фритьоф Нансен в обособеното трасе ще е на кръстовището с България. Трасето от България до Арсеналски ще е обособено, като 94 също е предвидено да влезе вътре. Ще има двупосочна спирка пред район Лозенец както за тролея, така и за автобуса. Фритьоф Нансен има габарит да е с по 2 ленти в посока и успоредно паркиране от страната на сградите.

4
Хубаво е човек да има самочувствие че разбира от всичко, и че неговата гледна точка е 'истината' ... Ясно е, че в България всеки разбира от всичко, подходящ е минимум за министър и всички други са "некадърници". Това не е хейтърство, манталитет е и не визирам никого конкретно, който се чувства засегнат си е негов проблем. Пък за опорните точки -  :laugh: :laugh: :laugh:

5
Някои хора ако не се изходят по всички въпроси във всички теми явно не могат да спят спокойно ...

6
Замисълът е да не се набутват всички в 1 лента, както става и в момента. Същото е и на Семинарията като идваш от Пионер посока Велчова завера, На Сахаров като идваш от пазара посока Младост 3 и на мн. други места. Лошото е, че Ганьо маркировка не гледа, той си е за направо и коя лента за къде е много не го интересува. :(

7
Лентите са си нормални, шофьорите не струват...

8
Правилото за 50-те метра важи само при положение, че няма специално изграден за спирката джоб или не е сигнализирана с маркировка. На повечето спирки в София, където се случва да се съберат повече превозни средства ги има и двете условия. Т.к. дискусията тръгна от спирката тръгна от спирката на пазара в Младост 1, там джоба събира 1 съчленен автобус, другите следва да изчакат.

9
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 03.03.2015, 03:00:07 »
Илиянци, битака или от всеки произволно избран магазин за автоаксесоари...   :help:

10
Е не разбра ли, че има чисто нов, голям, сертифициран сервиз на МАН ?

11
Съчинения на тема ...

12
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 16.02.2015, 15:03:51 »
Вчера 3585 - 413
Дебнете го за снимка... отзад :)

Защо? Задницата да не е от Хюлиез  :laugh:
Силно се надявам, че не е  :D Но е интересно да са види как са го направили след инцидента  :)

13
Вчера 3585 - 413
Дебнете го за снимка... отзад :)

14
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 07.02.2015, 03:51:50 »
Аз в подобна ситуация на брутален лед изкачих Предела само на първа и с много внимателно подаване на газ и движения на волана. Но хубавите гуми са решителни в подобни случаи, моят опит е с Dunlop Wintersport, страхотни гуми.

15
направо чудесно  :neznam:

16
И къде може да върти 305, между валяците и самосвалите на ГБС ли ?

17
И като сравниш двете - риск от инцидент с пътник или риск да изпуснеш светофара, кое ли е по-важното... :crazy:

18
Така съм съгласен :)

19
Пешеходците, които може и да ги няма? Нали по този начин ще спира и евентуално идващи от Подуене...

20
Новия пешеходен светофар на Данаил Николаев уж е от "умните" ама всъщност е много тъп! Завчера реших да мина от там. След като натиснах бутона ме пусна, точно когато съседния на Милко Бичев светна зелено. Та се наложи половината трафик да чака (заради светофара) още една фаза, за да премине, а другата половина да изпусне една. Посочения светофар би трябвало да бъде със същите фази като съседния за да има някакъв положителен ефект от него.
Посоченият светофар е логично да бъде единствено със заявка от пешеходец заради неголямото и неритмично натоварване на пешеходци там. Освен това, външният вид не го прави "умен", както и при хората, така и при светофарите  :rolleyes:
Като чуя за тия "умни" светофари и ми става лошо. Трябва да има пълен синхрон с ръчното управление на "Граф Игнатиев", за да има ефект.
Не трябва да има синхрон с ръчното управление. Ръчното управление трябва да изчезне и всичко да се остави на системата, която почти гарантирано ще се справи по-добре от задпултовото устройство в момента.

Pages: [1] 2 3 ... 502