Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - stankos

Pages: [1] 2 3 ... 203
1
Няма нищо лошо в концесионирането на линии от МГТ, когато е преминато през открита и честна състезателна процедура. За съжаление до момента всички проведени в София са нагласени в тайни договорки и съглашения.

2
Финалната версия от преди 2 години и до момента усвоени 4% от предвидените средства !

3
Цялата тази галимация само , защото някой го мързи да походи 10-ина метра ? С прекачването от 4 на 20/22 на Ботев и Пиротска ходенето от едната до другата спирка е горе долу толкова !

4
За да не си прибира стотинките в джоба този контрольор трябва да взима чисто поне 1200 лева чиста заплата. Това е почти 1840 лева разходи за работодателя. Можете сами да сметнете колко линии с колко коли и колко водачи се обслужват и колко би струвало това на ЦГМ. Въобще съм много скептичен в това отношение.

5
Освен колело около черквата трябва да има такова и около джамията за да не се чувстват прнрбрегнати мюсолманите !...,а защо не и около синагогата ?

6
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 19.04.2024, 23:06:04 »
От коя година е влогът? Защото деноминации е имало и в НРБ...

Имало е парични реформи т.е. вид грабеж на спестяванията на народ !
До някаква сума курса е бил Х и така на няколко стъпки според сумите обменния курс е бил различен . Съвсем различен е бил курса на корекция на стоките и услугите !
Има достатъчно информация в нета и можеш да потърсиш.

7
Трасето към Орландовци също ремонтираха скоро и е перфектно !

Знаем ти отношението към Спасителите и не е необходимо да се пънеш толкоз да викаш на бялото черно !

8
То за моженето можеше вместо 27 в сегашния вид да имаме на Витошка 100 метра релси и един бретел и да имаме много по-къса и редовна линия обслужвана от Т8К503! Да, ама не !

Относно изграждането на Копенхаген преди него трябва да се изгради подземна инфраструктура, за която едва сега са отпуснати някакви пари.

9
Излишно похабяване на човешки ресурс, който и без това е кът!

10
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 19.04.2024, 09:39:10 »
Големия скок в цените на недвижимите имоти се получи, когато банките се напълниха с пари и  обявиха, че ще въвеждат допълнителни такси за влогове на 200 000 лв. за физически лица и над 1 000 000 лв. за юридически . Не знам дали реално има постъпки в тази посока понеже нямам толкова пари . Хората се поуплашиха и решиха да вложат спестяванията си в недвижими имоти. В резултат имаме над 30% необитаеми жилища. За да се раздвижи пазара и да влезат тия жилища поне в наемния оборот не е необходимо да се вдигат данъците, а да се актуализират данъчните оценки до реалните цени. Същото трябва да е съпътствано с голяма отстъпка за основно и единствено жилище.

11
На всеки 4 дни Вазата неизменно ме бие между Люлин 10 и Винарово колело по най-прекия път и то между 17 и 18 часа.
При евентуално затваряне на Стамболийски между Ботев и Св. Неделя трябва да се разрешат левите завои на Одрин и Опълченска .

Нещо много се отклонихме от темата...

12
stankos по-скоро има предвид, че ще закрият някоя друга трамвайна линия в центъра за да направят още пешеходни улици.

Съвсем ясно съм написал какво мисля ! Просто трябва четене с осмисляне на написаното, а не друг да тълкува "какво е искал да каже автора" !

13
Ти си типичния българин, който иска да живее добре, но го е много страх нещо да не се промени !

Бавно и полека се работи ! Новия Каблешков, разширението на Кутев, новия Рожен... И надявам се и ремонтите на трамвайните трасета да започнат скоро. Никой не е казал, че предлаганите промени ще се случат още утре.

14
Не. Искам автомобилното движение по Стамболийски от Христо Ботев до Ларгото да изчезне..

Ти хубаво искаш разни неща, ама не предлагаш решения като се изпълнят исканията ти. Като го спреш това автомобилно движение там, къде ще се дянат автомобилите от потока който си блокирал две преки по-назад? Това все е едно да преградиш голяма река с язовирна стена и да не направиш преливник, язовирът ще се пълни, пълни и накрая ще се пръсне.

Редовен трамвай от всички краища на София предлагам ! Има рингови булеварди за транзитния трафик . Абсурдно е транзита да минава през топ центъра на града . Очевидно Витошка е претоварена и е необходимо да се добавят още пешеходни зони в централната градска част.

15
Искаш да замениш трамвайния транспорт в идеалния център с електровъшки, правилно ли разбирам идеята ти?

Не. Искам автомобилното движение по Стамболийски от Христо Ботев до Ларгото да изчезне !Дори смятам, че Царя също трябва да се затвори за движение и направи на парк с много зеленина и дървета, щадравани и алпинеуми...Зеленината и водата ще внесат свежести похлада през летните жеги.  Достатъчна е връзката по Тодор Александров, Мария Луиза и Дондуков ! Това с електровъшките е допълнително за мързеливците !

16
Не мисля, че е добра идея да се връщаме 50-60 години назад и да опасваме един толкова хубав площад с трамвайни релси ! От Ларгото до Съдебната палата трябва да стане изцяло пешеходно и само трамвая да се движи там ! Поради това е хубаво да има повече зеленина и по Стамболийски включително със зелено трамвайно трасе по средата. Автомобилния трафик да остане само по преките. Вместо електровъшките да се чудят какво да ги правят да пуснат една лния по Солунска, Гурко, Алабин и Христо Ботев.

17
На пешеходната пътека до техникума Киров/ АГ Запад сложиха едни гумени бомбета, които вършат много добра работа!

18
Направо ми става жал за превозните средства от линия 60 движещи се по дарогата Любляна ! Там каквото и превозно средство да минава редовно ще се раздрънка, разтропа и в крайна сметка разпадне!

19
Той там влака е като бялата лястовица и са отвикнали да се пазят.

20
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 14.04.2024, 14:43:38 »
Доколкото видях 99% са свалени още преди да достигнат Израел.
Все пак тази атака беше очаквана.

След удара по посолството в Дамаск иранците бяха длъжни да реагират ! В случай, че подобна атака не се повтори е излишно да се стига до пълномащабна война между Израел и Иран.

Pages: [1] 2 3 ... 203